سرقت ۵ هزار دلاری از آقای بازیگر!

سرقت ۵ هزار دلاری از آقای بازیگر!

شهروند نوشت: سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال، آقای بازیگر را به دردسر انداخت. سود دو برابری دسیسه مربی ارز دیجیتال بود تا سرمایه ۵هزار دلاری این هنرمند را به تاراج ببرد.

با شکایت بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر، پرونده سرقت ۵هزار دلاری از این مرد هنرمند به جریان افتاد. او به ماموران گفت:«مدتی پیش از طریق یکی از دوستانم با مردی به نام بهنام آشنا شدم. او در کار ارز دیجیتالی بود. دوستم کارش را قبول داشت و برای همین او را به من معرفی کرد. دوستم ادعا می‌کرد آموزش‌های بهنام در بازار ارز دیجیتال سبب شده سود کلانی کند.

تعریف و تمجیدهای دوستم و سود و درآمدزایی با ارز دیجیتال وسوسه‌ام کرد. با بهنام چندین جلسه صحبت کردم. خود را استاد می‌دانست.

معامله‌گری بدون نقص و اشتباه. ادعا داشت که آموزش و روند کاری‌اش، خیلی زود سرمایه‌ام را دو برابر می‌کند. دلار تنها شرط بهنام برای این سرمایه‌گذاری بود.

روز حادثه با بهنام قرار گذاشتم و قرار بود ۵هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به او بدهم. قرارمان در رستورانی بود و با دوستانم راهی محل قرار شدیم. اما از بهنام خبری نشد و نیم ساعت بعد از زمانی که برای قرار تعیین کرده بودیم، تماس گرفت و مدعی شد در ترافیک گرفتار شده و از من خواست محل قرار را تغییر دهم.

قبول کردم و به آدرس جدیدی که گفته بود رفتم و دوستانم که کار داشتند با من به محل قرار دوم نیامدند. بهنام متوجه شده بود که در رستوران تنها نیستم، به همین دلیل محل قرار را تغییر داد.

به محل قرار دوم رفتم و سوار خودرویم شد. مسیر کوتاهی را رفتم که به درخواست بهنام وارد خیابانی فرعی شدم. همزمان اسلحه را به سمتم نشانه رفت.

با تهدید ۵هزار دلار را گرفت و حتی وسایل با ارزش مثل انگشتر و ساعتی هم را که دستم بود، سرقت کرد. بعد هم به من گفت اگر جانت را دوست داری بهتر است دنبالم نیایی و در خلاف جهت خیابان فرار کرد.

با شکایت آقای بازیگر، تحقیقات برای دستگیری بهنام به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه سرقت آغاز شد و کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

۴۱۲۴۵

About admin

admin

دیدگاهتان را بنویسید