چرا برند کاسیو این قدر پر طرفدار است؟

یکی از معروف ترین کمپانی های تولید ساعت در جهان کمپانی ژاپنی CASIO است. یک شرکت حرفه ای که آوازه ساعتهای مچی اش در کل دنیا پیچیده است. البته این برند محصولات دیگری مثل ساعتهای دیواری و ماشین حساب هم دارد. اما اصلی ترین و مهم ترین محصولش همان ساعتهای مچی است. ساعت کاسیو یکی از پر طرفدار ترین ساعتهاست. در این مطلب می خواهیم ویژگی های مهم این ساعتها را بررسی کنیم. ویژگی هایی که باعث شده این ساعتها تا این اندازه پر طرفدار باشند.

خلاقیت و نوآوری

اصلی ترین ویژگی که باعث شده محصولات برند CASIO همیشه مورد توجه باشند اصل مهم خلاقیت است. این کمپانی معروف همیشه در تلاش بوده است تا محصولاتی را تولید کند که برای مردم تازگی دارد. بدیهی هم هست که ساعتهایی با تکنولوژی جدیدتر و امکانات تازه تر می توانند باعث جذب مشتریان شوند. همچنین طراحی ساعتهایی با ظاهر خلاقانه و جدید همیشه باعث شده تا برند CASIO همیشه و در همه این سال ها بسیار پر طرفدار باشد. این خلاقیت و نوآوری در همه ویژگی های برند CASIO به چشم می خورد. هم در مورد مشخصات فنی و موتوری و هم در مورد طراحی ظاهری خلاقیت های جالبی در محصولات کاسیو به چشم می خورد.

اولین ساعتهای کامپیوتری

نام ساعتهای کامپیوتری اولین بار بر روی ساعتهایی گذاشته شد که کمپانی CASIO برای اولین بار طراحی و تولید کرده بود. ساعتهایی که صفحه نمایش دیجیتال داشتند. این کمپانی ژاپنی سابقه زیادی در زمینه تولید ماشین های حساب داشت. و تصمیم گرفت ساعتهایی را با الهام از صفحه ماشین حساب طراحی کند. این ساعتها به یکباره انفجاری در فروش محصولات کاسیو ایجاد کردند. ساعتهایی که هیچ برند دیگری به جز CASIO نداشت. این ساعتها هنوز هم که این همه سال از تولید اولیه شان می گذرد باز هم یکی از پر فروش ترین محصولات ساعتهای مچی در جهان هستند. حتی در بین محصولات خود کاسیو هم پر فروش ترین هستند. ساعتهای با صفحه نمایش کامپیوتری به یکباره در کل جهان مد شدند. ساعتهایی که هم در بین خانم ها و هم در بین آقایان بسیار پر طرفدار بودند. همین چند سال پیش نیز دوباره این ساعتها مد شدند.

ساعتهایی که هرگز از مد نیفتادند

جالب است که برخی از قدیمی ترین مدل های ساعت های برند CASIO هرگز از مد نیفتاده اند. اگر در مورد برخی از این مدل ها کمی تحقیق کنید خواهید دید که برای اولین بار سال ها پیش طراحی شده اند. اما هنوز هم بسیار پر فروش و پر طرفدار هستند. با وجود این که از طراحی اولیه آن ها سال های زیادی می گذرد هنوز هم قدیمی نشده اند و باز هم طرفدار دارند. این هم در مورد ساعتهای کلاسیک و رسمی و هم در مورد ساعتهای اسپرت و مناسب استفاده روزمره کاسیو وجود دارد. برند CASIO در طراحی ساعتهایش از یک تیم طراح بسیار حرفه ای استفاده کرده است. و ساعتهایی را طراحی کرده که آن قدر همه پسند هستند که همیشه در مرکز توجه مردم در مورد ساعتهای مچی بوده اند. و توانسته ساعتهایی را طراحی کند که هرگز به دلیل قدیمی بودن از مد نیفتاده اند.

ساعتهای باتری خور با مصرف بسیار پایین

مصرف پایین ساعتهای CASIO آن قدر پایین است که یک باتری برای سال ها کار کردن آن ها کافی خواهد بود. باتری اولیه ای که بر روی این ساعتها قرار گرفته است خود تا سال ها برای شما کار می کند. و تا سال ها نیاز به تعویض باتری و استفاده از یک باتری تازه و جدید نخواهید داشت. این مصرف پایین به دلیل استفاده از موتور کوارتز با مصرف بسیار پایین است. موتوری آن قدر کم مصرف که کم ترین میزان مصرف باتری را دارد. و باعث می شود تا پرداخت هزینه های زیاد برای باتری ساعت رها شوید.

ساعتهای سولار با انرژی خورشیدی

این برند ژاپنی ساعتهای جالب دیگری هم دارد که منبع انرژی آن ها تنها نور است. نوری که در محیط وجود دارد (چه نور خورشید و چه نور مصنوعی لامپ) می تواند انرژی لازم برای ساعت را تامین کند. همین انرژی در ساعت ذخیره می شود و به ساعت اجازه می دهد روزها و ماه ها بی وقفه کار کند. این ساعتها بسیار اقتصادی هستند. و حتی به خرید باتری برای آن ها نیازی ندارید. تنها نور محیط کافی است تا بتوانند به خوبی کارشان را انجام دهند. این ساعتهای سولار در سبک های مختلف اسپرت و رسمی و… تولید شده اند. طرفدار هر کدام از این سبک ها باشید می توانید یکی از آن ها را از نوع سولار در بین محصولات کاسیو پیدا کنید.

ساعت بند چرمی با چرم طبیعی

این برند ژاپنی از بند های از نوع چرم طبیعی برای ساعتهای سبک و راحتش استفاده کرده است. بندهای چرمی این ساعتها آن قدر راحت است که دوست دارید همیشه این ساعتها را در دست کنید. این بندها در رنگ هایی بسیار متنوع از چرمهای به رنگ روشن تا چرمهای تیره وجود دارند. اگر طرفدار این سبک ساعتها هستید کاسیو برای شما محصولات متنوع و خیلی خوبی دارد. محصولاتی جذاب برای خانم ها و آقایانی که به دنبال یک ساعت سبک و راحت می گردند.

ساعتهایی با بندهای سبک رزینی

بسیاری از ساعتهای سبک و اسپرت برند کاسیو بندهای سبک رزینی دارند. این برندها آن قدر سبک و کم وزن هستند که باعث می شوند گاهی از یاد ببرید که ساعتی در دست دارید. وزن خود قسمت اصلی این ساعتها نیز کم است. و با استفاده از بندهایی از جنس رزین نیز در سبک ترین و کم وزن ترین حد خود قرار گرفته اند. بسیاری از ساعتهای اسپرت و کامپیوتری برند CASIO چنین بندهایی دارند. این بندها علاوه بر سبک بودن یک ویژگی جالب و مهم دیگر هم دارند. و آن هم این که ضد آلرژی و ضد حساسیت هستند.

قیمت بسیار مناسب نسبت به برندهای دیگر

یکی از پارامترهایی که همیشه در مورد محصولات کاسیو مطرح بوده است پارامتر قیمت است. برند کاسیو همیشه در تلاش بوده است تا با قیمت گذاری مناسب باعث شود تا هر کسی بتواند به راحتی یکی از این ساعتها را خریداری کند. در واقع برند کاسیو امکان خرید یک ساعت حرفه ای را برای همگان مقدور ساخته است. اگر این ساعتها را با ساعتهای برندهای دیگر مقایسه کنید خواهید دید که قیمت بسیار پایین تری دارند. با بودجه ای که برای خرید یکی از ساعتهای کاسیو صرف می کنید در بین برندهای دیگر هرگز نمی توانید ساعتی با همین امکانات را خریداری کنید. کاسیو بهترین و اقتصادی ترین ساعت دنیاست. ساعتی حرفه ای و سبک و راحت که سال ها برای شما کار می کند. در کنار این که قیمت خیلی خوبی هم دارد.

گارانتی حرفه ای

ساعتهای حرفه ای و دوست داشتنی کاسیو را می توانید با ضمانت نامه رسمی شرکتی خریداری کنید. این ساعت های جذاب، زیبا و حرفه ای خدمات پس از فروش خیلی خوبی هم دارند. اگر آن ها را از مراکز خرید معتبر تهیه کنید در زمان خرید کالا برگه گارانتی به شما تحویل داده می شود. البته که این ساعتهای حرفه ای بعید به نظر می رسد که خراب شوند و یا دچار مشکل شوند. اما به هر حال با دریافت خدمات گارانتی خیالتان از بابت کالایی که می خرید بسیار راحت خواهد بود.

ساعت جی شاک

این برند یکی از برندهای زیر مجموعه کاسیو است. در واقع کمپانی کاسیو محصولات لاکچری و حرفه ای تر خود را با این نام تجاری تولید کرده است. ساعتهایی که با این نام تولید می شوند امکانات ویژه تری دارند. مثل موتورهای حرفه ای که ویژگی های خاص و برتری دارند. برخی از این ساعتها به نام غواصی تولید شده اند. این ساعتها می توانند فشار آب را حتی تا عمق بسیار زیاد تحمل کنند. همچنین نسبت به آب های شور بسیار مقاومند. برخی دیگر از این ساعتها به نام کوهنوردی تولید شده اند. این ساعتها می توانند حتی ضربه های شدید را نیز تاب بیاورند. ویژگی های خاص و جالبی در بین ساعتهای G-SHOCK وجود دارد و باعث شده این ساعتها نیز طرفداران زیادی داشته باشند.

About ویدا علیپور

ویدا علیپور
خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید