مسئولیت وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید شد

سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی مسئولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در حکمی مسئولیت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به‌عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تمدید کرد.

در متن حکم رئیس‌جمهور خطاب به محمدمهدی اسماعیلی آمده است:
"در اجرای بند (۱) ماده (۱) و تبصره (۱) ماده (۲) قانون نحوه اجرای اصل (۱۷۵) قانون اساسی در بخش نظارت مصوب ۱۳۷۰/۰۷/۱۱ مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمدید مسئولیت جناب عالی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موافقت می شود.
انتظار دارد با همکاری سازنده سایر اعضای محترم شورا ضمن ایفای نقش تعیین کننده و اعمال نظارت مؤثر بر برنامه های رسانه ملی در جهت ارتقاء آگاهی؛ امید و معرفت عمومی تقویت هویت دینی، ملی و انقلابی، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی در چارچوب قوانین مصوب اهتمام نموده و به صورت فصلی آخرین وضعیت و گزارش اقدامات انجام گرفته در خصوص تحقق انتظارات فوق را به این جانب ارسال نمائید.
توفیقات روزافزون آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم."

۲۴۵۲۴۵

About admin

admin

دیدگاهتان را بنویسید