خرید انواع کارتن بسته بندی‌ | کارتن سازی گلبرگ باکس

کارتن سازی از مهمترین صنایع زیر مجموعه صنعت چاپ و بسته بندی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد. حتما تاکنون برای شما هم پیش آمده است که به فروشگاه مواد غذایی یا وسایل خانگی سر زده باشید. همانطور که میدانید تمام وسایل برقی و خانگی از لباسشویی گرفته تا جاروبرقی و بعضی مواد غذایی مثل تخم مرغ، خرما، شیرینی و … به صورت کارتنی به فروش می رسند. کارتن در واقع نقش محافظت از محصولات را بر عهده دارد. اما این تنها دلیل استفاده از کارتن نیست. اهمیت استفاده از کارتن بسته بندی خیلی فراتر از حد تصور است.

اهمیت کارتن بسته بندی

همانطور که میدانید تمام وسایلی که ما در بازار خریداری می کنیم از عطر و ادکلن گرفته تا تلویزیون و یا سایر لوازم، دارای بسته بندی می باشند. حتی زمانی که قصد ارسال یک کالا به جای دیگری را نیز داشته باشیم یا بخواهیم محصولی را اینترنتی سفارش دهیم، تمام آن وسایل باید بسته بندی شده باشند. اما دلیل اهمیت بسته بندی چیست؟ در پاسخ به این سوال می بایست گفت مهم ترین دلیل بسته بندی، اطمینان از سلامت محصول در هنگام حمل و نقل است. با این حال نوع کارتن بسته بندی تاثیر زیادی در افزایش فروش محصول یا حتی کاهش آن خواهد داشت.

امروزه صنعت کارتن سازی از پردرآمدترین مشاغل جهان به شمار می رود؛ زیرا شرکت ها و کارخانجات برای صادرات هر محصولی باید از کارتن استفاده کنند. به عنوان مثال، تولیدی های لوزم آرایشی و بهداشتی نمی توانند بدون کارتن با کیفیت به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین برای صادرات مواد غذایی نیز از انواع کارتن بسته بندی مواد غذایی و کارتن دایکاتی استفاده می شود.

در بازار جهانی که محصولات مشابه زیادی وجود دارد اولین چیزی که توجه مشتریان را به خود جلب می کند کارتن و کیفیت چاپ آن است. می توان گفت کارتن بسته بندی نقش زیادی در تبلیغات و بازاریابی محصول دارد. یک کارتن بسته بندی خوب می تواند جذابیت محصول را چندین برابر کند.

انواع کارتن

شرکت های تولیدی از انواع مختلفی کارتن، برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند که هر کدام از آنها به دلیل کاربرد متفاوتی که دارند تنها برای بسته بندی محصولات خاصی به کار می روند. در ادامه به بررسی هر کدام از این کارتن ها خواهیم پرداخت.

کارتن مقوایی تاشو

این نوع کارتن بسته بندی معمولا در کارتن سازی به صورت تک لایه ساخته می شود. برای ساخت کارتن تاشو از دستگاه برش مخصوصی استفاده می شود. سپس آن ها را بعد از برش به هم چسبانده و به شکل و اندازه دلخواه تولید می کنند. کارتن مقوایی تاشو بسیار سبک وزن است و ضخامت بسیار کمی دارد. در واقع می توان گفت از مقوا ساخته شده است به همین دلیل به آن کارتن مقوایی گفته می شود.

کارتن دایکاتی

از محبوب ترین کارتن هایی که برای بسته بندی انواع کالاها به کار برده می شود، کارتن دایکاتی است. این نوع کارتن ابعاد یا اندازه مشخص از پیش تعیین شده ای ندارند و با دستگاهی به نام دایکات تولید می شوند. از مهم ترین دلایل محبوبیت کارتن دایکاتی این است که شما می توانید کارتن را با هر شکل یا اندازه دلخواهی سفارش دهید تا با دستگاه دایکات برش زده شده و به شکل دلخواه شما تبدیل شود. این ویژگی باعث شده است تا کارتن دایکاتی جذاب تر از یک کارتن معمولی باشد و بتوان برای هر نوع محصولی در سایزهای مختلف، آن را به صورت سفارشی تولید نمود.

کارتن دایکاتی مصارف بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال از آن برای بسته بندی انواع لوازم خانگی مثل یخچال، ماشین لباسشویی، اسباب بازی کودکان، بسته بندی میوه ها و صادرات آنها و … استفاده می شود. بعلاوه کیفیت چاپ روی این نوع کارتن ها نیز بسیار بالا می باشد. به طور کلی کارتن دایکات مخصوص محصولات صادراتی است و باعث بهتر دیده شدن محصولات می شود.

کارتن لمینتی

این نوع کارتن بسته بندی به عنوان بهترین و زیباترین کارتن های موجود در بازار شناخته می شوند. از مزایای کارتن لمینتی کیفیت و دوام بسیار بالای آن می باشد. به طوری که از آنها می توان برای بسته بندی انواع محصولات داخلی و محصولات صادراتی استفاده کرد.

از مزایای کارتن لمینتی داشتن یک لایه ضد آب و پلاستیکی است که مانع از جذب رطوبت می شود. در واقع کارتن لمینتی چند لایه است که لایه اصلی آن پلاستیکی، لایه میانی از جنس کامپوزیت و لایه خارجی نیز یک لایه بسیار شیک و تزئینی است که تاثیر زیادی در بازاریابی محصول دارد. کارتن لمینتی علاوه بر زیبایی از دوام و استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد و گزینه ایده آلی برای بسته بندی مواد غذایی به شمار می رود. به علاوه چاپ بر روی لمینت بسیار ماندگار و با کیفیت خواهد بود. کارتن های لمینتی قابلیت لمینت شدن دارند و به صورت دو لایه، سه لایه، چهار لایه یا پنج لایه تولید می شوند.

کارتن چند لایه

به کارتن هایی که بیش از یک لایه داشته باشند کارتن چند لایه گفته می شود. متداول ترین کارتن بسته بندی چند لایه، کارتن دو لایه و کارتن سه لایه هستند. هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد کارتن از دوام بالاتری برخوردار می باشد و سنگین تر است. کارتن های چند لایه بسته به تعداد لایه ها برای محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

به عنوان مثال، کارتن سه لایه سبک وزن تر از کارتن چهار لایه یا پنج لایه است به همین دلیل گزینه ایده آلی برای کاهش هزینه حمل محصولات می باشد. در عوض، کارتن های پنج لایه تحمل وزن بالاتری دارند. به همین دلیل برای بسته بندی کالاهایی مثل یخچال یا ماشین لباسشویی به کار برده می شوند. اگر محصول شما سبک وزن است بهتر است کارتن هایی که تک لایه یا دولایه هستند را انتخاب کنید تا در هزینه حمل و نقل آن ها صرفه جویی نمایید.

به علاوه، درصد مواد سازنده هر کارتن نیز می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. به عبارتی، کیفیت ساخت و قیمت کارتن هر کارتن سازی با دیگری متفاوت می باشد. بنابراین بهتر است قبل از خرید کارتن ابتدا از کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. بهترین کار این است که کارتن را از یک کارتن سازی معتبر خریداری کنید که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید.

خرید کارتن بسته بندی آماده از کارتن سازی گلبرگ باکس

اکنون که با انواع کارتن و اهمیت آن آشنا شدید می توانید خرید معقولانه تر و بهتری داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ کارتنی بهتر از دیگری نیست بلکه انتخاب بهترین کارتن کاملا به نوع محصول شما بستگی دارد. نکته مهمتر اینکه کیفیت کارتن مهم تر از هر چیزی است. چنانچه به دنبال خرید یک کارتن با کیفیت و یا قیمت کارتن مناسب هستید، می توانید به سایت گلبرگ باکس مراجعه نمایید. کارتن سازی گلبرگ باکس با سال ها تجربه در این زمینه همواره تلاش نموده است تا کارتن هایی با کیفیت بالا و با نازل ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به علاوه، خرید کارتن های گلبرگ باکس مزایای زیادی دارد که از جمله مهم ترین آنها عبارتند از:

  • دوستدار محیط زیست و دارای قابلیت بازیافت است
  • دارای سبک های متنوع و بسیار زیبایی است
  • در عین حال که سبک وزن می باشد از استحکام بالایی نیز برخوردار است
  • کیفیت چاپ بالایی دارد
  • همه کاره است و از آن ها می توان برای بسته بندی هر نوع محصولی استفاده کنید
  • قیمت کارتن های گلبرک باکس کاملا مقرون به صرفه می باشند

جمع بندی

شما می توانید برای ثبت سفارشات خود در زمینه ی کارتن های بسته بندی، به سایت گلبرگ باکس به آدرس www.golbargbox.com مراجعه نمایید. چنانچه در روند ثبت سفارش خود با مشکلی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان گلبرگ باکس تماس حاصل فرمایید.

About ویدا علیپور

ویدا علیپور
خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید