شاسی‌بلند غول‌پیکر چینی مقابل تویوتا لندکروز قد علم کرد/ عکس

گریت وال Tank ۵۰۰ Hi۴-T یکی از بزرگترین خودروهای ساخت این شرکت است که به دلیل استقبال خوبی که از این خودرو شده، برای تویوتا لندکروزر جدید خط و نشان کشیده است!

امیرمسعود عابدین: شاسی بلند آفرودی چینی گریت وال Tank ۵۰۰ Hi۴-T، از زمان آغاز پیش فروش‌اش در نمایشگاه خودرو شانگهای، بیش از ۲۰ هزار سفارش دریافت کرده است. از زمان آغاز تحویل آن در ماه جولای، ‌۹۳۲۸ خودرو از آن فروخته است.

خودنمایی شاسی‌بلند غول‌پیکر چینی مقابل لندکروز ژاپنی/ عکس

این SUV، نسخه PHEV تانک ۵۰۰ بنزینی گریت وال موتور است که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو در سال ۲۰۲۱ به عنوان پاسخ این خودروساز چینی به تویوتا لندکروزر، که اخیراً نسخه ساخت چین خود را معرفی کرده، رونمایی شد. نسخه هیبریدی آن در همان سال در تایلند عرضه شد. نسخه PHEV در ماه ژوئن برای خرید در دسترس قرار گرفت و اکنون با قیمت ۴۵۸۰۰ دلاری در دسترس است.

خودنمایی شاسی‌بلند غول‌پیکر چینی مقابل لندکروز ژاپنی/ عکس

این SUV پلاگین هیبریدی ظاهری مشابه با نسخه V۶ دارد. این خودرو دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی است که ۴۰۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر خروجی تولید می‌کند. تانک ۵۰۰ با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک هیدرولیک (۹HAT) و سیستم چهار چرخ محرک جفت می‌شود. گیربکس ۹HAT دارای یک موتور الکتریکی ۱۵۰ کیلوواتی است که در آن تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

  • تویوتا با تولید این خودرو اشتباه بزرگی مرتکب شد!

  • سدان کره‌ای آینده بازار ایران دستخوش فیس لیفت شد/پیشرفت چشمگیر سدان محبوب کیا/عکس

خودنمایی شاسی‌بلند غول‌پیکر چینی مقابل لندکروز ژاپنی/ عکس

یک باتری ۳۷.۱ کیلووات ساعتی در پشت شاسی قرار دارد. این خودروساز ادعا می کند که این پیشرانه امکان رانندگی در شهر را بدون مصرف بنزین فراهم می‌کند. در حالت الکتریکی خالص، برد WLTC بیش از ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. در حالت هیبریدی، مصرف سوخت WLTC حدود ۲.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

از این شاسی بلند آفرودی ساخت چین در ماه گذشته، ۴۲۶۹ دستگاه فروخته شده است. این خودرو دومین مدل پرفروش تحت برند تانک است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا