تعیین تکلیف تبلیغات برای جشنواره تئاتر فجر

مهر نوشت: دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد تبلیغات محیطی جشنواره از امروز ۲۹ دی و تبلیغات شهری این رویداد از ۱ بهمن در سطح شهر تهران انجام می‌شود.

امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره چگونگی اجرای تبلیغات محیطی و شهری این دوره از جشنواره، گفت: در بخش تبلیغاتی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۲ شکل برنامه‌ریزی کردیم؛ بخش اول مربوط به تالارهای میزبان جشنواره است که طی ۲ شب، ۲۹ و ۳۰ دی در ورودی آن‌ها تبلیغات محیطی جشنواره انجام می‌شود. برای مجموعه تئاتر شهر هم که محل اصلی برگزاری جشنواره محسوب می‌شود فضاسازی به شکل مطلوب‌تری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ۱ بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شوند.

شفیعی درباره اجرای تبلیغات جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر در فضای ایستگاه‌های مترو، افزود: با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران همزمان با افتتاحیه جشنواره فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر اختصاص پیدا می‌کند.

دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره همکاری رسانه ملی برای تبلیغ این دوره از جشنواره، اظهار کرد: امسال در جشنواره گزارش‌های تصویری سه دقیقه‌ای را به صورت روزانه آماده می‌کنیم تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه ملی و فضاهای رسانه‌ای دیگر پخش شود.

وی با بیان این‌که با اتوبوسرانی شهر تهران برای تبلیغ جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر توافقی نشده است، درباره فضاسازی تبلیغاتی در پهنه رودکی گفت: در پهنه رودکی هم که فضای اصلی اجراهای تئاتر خیابانی است تبلیغات محیطی انجام خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: هر آنچه که ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد به سرانجام می‌رسانیم. در تبلیغات شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری تهران نسبت به سال‌های گذشته اقدامات بیشتر و بهتری انجام می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، با دبیری مهدی حامدسقایان در تهران در حال برگزاری است.

245245

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا