وقتی پشیمانی سودی ندارد/ جریمه سنگین فروش وانت تسلا

دیجیاتو نوشت: براساس شرایط و ضوابط تسلا، مشتریانی که قرار است در ماه نوامبر امسال تسلا سایبرتراک را تحویل بگیرند، نمی‌توانند در طول سال اول خودروی خود را بفروشند.

تسلا بخشی با عنوان «مخصوص سایبرتراک» را به توافقنامه سفارش وسایل نقلیه خود اضافه کرده است که این قانون جدید را نشان می‌دهد.

در این اطلاعیه آمده است: «شما قبول می‌کنید که خودرو را تا مدت یک سال پس از تاریخ تحویل به فروش نخواهید رساند. تسلا ممکن است در صورت فروش وسیله نقلیه، از مشتری به میزان ۵۰ هزار دلار یا مبلغ دریافتی درازای فروش به شخص ثالث، هر کدام که بیشتر باشد، غرامت دریافت کند. همچنین ممکن است تسلا از فروش هرگونه خودرو در آینده به آن مشتری خودداری کند.»

اما اگر مشتری دلیل خوبی برای فروش سایبرتراک خود داشته باشد، تسلا ممکن است آن را خریداری کند. این خرید با قیمت اصلی منهای ۰.۲۵ دلار به ازای هر مایل رانندگی، سایش و پارگی منطقی و هزینه تعمیر خودرو طبق استانداردهای ظاهری و مکانیکی وسایل نقلیه تسلا انجام می‌شود.

اگر تسلا قصد خرید مجدد خودرو را نداشته باشد، ممکن است با فروش آن به فرد دیگری موافقت کند.

بیشتر بخوانید:

  • پیدا شدن سروکله اقوام کوسه غول‌پیکر باستانی در اقیانوس‌!

  • پهپاد تهاجمی که توسط یک گروه اماراتی ساخته شده است/عکس

باتوجه به مدل اشتراک بسیاری از نرم‌افزارهایی که تسلا از آن‌ها استفاده می‌کند، فروش مجدد محصولاتش ممکن است پیچیده باشد. به‌عنوان مثال، ویژگی رانندگی تمام‌خودکار با حق اشتراک ماهانه ۱۹۹ دلار قابل انتقال به مالک جدید نیست.

وقتی پشیمانی سودی ندارد/ جریمه سنگین فروش وانت تسلا

سایبرتراک برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. این خودرو اولین محصول جدید تسلا در سال‌های اخیر است و انتظار می‌رود بازار پیکاپ‌های برقی را تحت تأثیر قرار دهد. تسلا در ابتدا گفته بود که قیمت این پیکاپ از ۳۹,۹۰۰ دلار شروع می‌شود، اما به‌دلیل افزایش هزینه‌های تولید احتمالاً بسیار گران‌تر خواهد بود.

ایلان ماسک اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که یک سال تا ۱۸ ماه طول می‌کشد تا این پیکاپ برقی بتواند به سوددهی برسد. او افزود که امیدوار است تولید سالانه سایبرتراک تا سال ۲۰۲۵ به ۲۵۰ هزار دستگاه برسد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

About admin

admin

دیدگاهتان را بنویسید