روغن‌های صنعتی پرفروش در دبی

روغن موتور ایده‌آل برای خودروی ساکنان دبی، روغنی است که بتواند گرم‌ترین دما را در آن منطقه تحمل کند و در عین حال بتواند در زمانی که هوا در سردترین حالت خود است، جریان داشته باشد. در این مقاله ما به بررسی برندهای پرفروش و پرطرفدار روغن صنعتی در دبی هستیم که با استقبال گرمی از طرف خریداران روبرو شده‌اند. روغنی که برای طیف وسیعی از دماها مناسب باشد و بتواند به یکی از رایج‌ترین روغن‌های موجود در بازار روانکار در دبی تبدیل شود. با ما همراه باشید.

بزرگ‌ترین شرکت نفتی در دبی

گروه شرکت ملی نفت امارات (ENOC) یک بازیگر یکپارچه جهانی در زمینه تولید نفت و گاز است که در زنجیره ارزش بخش انرژی فعالیت می‌کند. این شرکت کاملاً بومی متعلق به دولت دبی، در ابتدا در سال 1993 تاسیس شد که ترکیبات پایه را برای تولید انواع روغن صنعتی فراهم می‌کند.

روغن صنعتی در دبی

طیف گسترده محصولات روانکار صنعتی، کاربردهای صنعتی مانند چرخ‌دنده‌ها، کمپرسورها، توربین‌ها، بلبرینگ‌های ژورنال، هیدرولیک، دوک‌ها و غیره را برآورده می‌کند.

انواع مختلفی از روان‌کننده‌های کمپرسور برای کمپرسورهای رفت و برگشتی و همچنین کمپرسورهای گریز از مرکز وجود دارد. مجموعه روانکارها همچنین شامل روغن‌ها و گریس‌های متعدد دیگری برای برآوردن نیازهای روغن‌های برش در کارگاه‌های تراشکاری کوچک، روغن‌های نورد در کارخانه‌های فولاد و سیالات انتقال حرارت در صنایع غذایی و نساجی است.

در سال 2022 مطابق نظرات کاربران 3 برند به عنوان برندهای پرفروش روانکار صنعتی انتخاب شدند، برای دیدن لیست پرفروش‌ترین روغن‌های صنعتی کلیک کنید.

روغن‌های صنعتی پرفروش در دبی

روغن‌های صنعتی زیادی در دبی عرضه و تولید می‌شوند که هرکدام بر اساس کارایی و عملکرد با طیف متفاوتی از تقاضا روبرو هستند. در اینجا فهرستی از برندهای پرفروش روغن را با هم می‌خوانیم:

1. روغن دنده صنعتی پرادو PRADO

روغن پرادو، یک روغن دنده صنعتی با کیفیت عالی و با قابلیت عملکرد در شرایط با فشار شدید است که به طور ویژه برای مجموعه دنده‌های بسته (که در شرایط متوسط و شدید کار می‌کنند)، فرموله شده است. این‌ها روانکارهای پیشرانه مصنوعی هستند که برای برآورده کردن سخت‌ترین شرایط تخلیه طولانی‌مدت و گارانتی مهندسی شده‌اند. این محصولات برای استفاده در پیشرانه‌های سنگین طراحی شده‌اند که به روان‌کننده‌های دنده‌ای با ویسکوزیته نسبتاً بالا و قابلیت حمل بار عالی نیاز دارند و در آن‌ها فشارهای شدید و بارگذاری ضربه‌ای وجود دارد.

 2. روغن دنده ریدا RIDA

روغن‌های روان‌کننده دنده ریدا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کارایی گیربکس‌ها را افزایش داده و به آن کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری کار کند. این نوع روغن دنده که با استقبال زیادی در میان خریداران در دبی روبرو شده است، برای افزایش عمر گیربکس حتی در شرایط چالش‌برانگیز – مانند دماهای شدید – فرموله شده است؛ همچنین در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی نیز محافظت فوق‌العاده‌ای را در کاربردهای گسترده انجام می‌دهد.

عمر طولانی‌تر روغن به سیستم کمک می‌کند تا به آرامی کار کند، بهره‌وری استفاده از روغن و سیستم را بهبود ببخشد، فواصل زمانی خدمات را افزایش داده و هزینه‌های نگهداری را نیز کاهش می‌دهد. روغن دنده روانکار ریدا پتانسیل کارایی گیربکس مورد استفاده در صنایعی مانند آسیاب و اتومبیل را به حداکثر می‌رساند و عملکرد وسایل نقلیه را بسیار روان نگه می‌دارد.

روان‌کننده‌های دنده ریدا به طور خاص برای روانکاری گیربکس‌ها فرموله شده‌اند. روغن دنده با فناوری انقلابی طراحی شده است که لایه محافظی را فراهم و میزان اصطکاک را کاهش می‌دهد.

همان‌طور که گفته شد، روغن‌های صنعتی بر اساس کاربرد و ویژگی که ارائه می‌دهند، با طیف وسیعی از ارقام فروش روبرو می‌شوند و هرچه روغن باکیفیت‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر باشد، میزان فروش آن در بازار بیشتر خواهد بود.

About ویدا علیپور

ویدا علیپور
خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید