راهنمای خرید هاست ارزان | سرور کلیک

خرید هاست ارزان پیشنهاد سرور کلیک به افرادی است که قصد دارند یک وب سایت شخصی راه‌ اندازی نمایند، که ترافیک و بازدید زیادی نداشته باشد و به منابع اختصاصی روی سرورشان احتیاج ندارند. البته که خرید هاست ارزان قیمت بهترین گزینه برای کسب و کار هایی می باشد، که در وب سایت خود فروش محصولات زیادی ندارند و یا روش بیزینس آنها به شکلی نیست که در طی روز با پیک مراجعه کاربر خود رو به رو شوند. بنابراین هاست ارزان قیمت سرور کلیک با داشتن امکانات بی نظیر همچون امنیت زیاد، سرعت بالا و قیمت مقرون به صرفه پاسخگوی تمامی نیاز های وب سایت‌ ها می باشد.

چرا باید خرید هاست ارزان را از سرور کلیک انجام دهیم؟

سرور کلیک منابع بسیاری را برای ارائه سرویس های میزبانی اشتراکی ارزان قیمت در دسترس دارد. به همین علت پلان مخصوصی با عنوان هاست ارزان راه اندازی نموده است که در آن به ارائه دادن هاست ارزان سی پنل و هاست ارزان لینوکسی می پردازد. این سرویس های سرور کلیک با بهترین کیفیت، آپ تایم بالا، پایداری عالی و امنیت خیلی زیاد با تمامی آپدیت ها و امکانات روز دنیا، برنامه ‌های مورد نیاز شما را عرضه می کند. قیمت هاست ارزان شرکت سرور کلیک خیلی منصفانه و مناسب است و می تواند تمامی منابع و نیاز های یک وب سایت را کاملا رفع کند؛ البته که هاست ارزان مثل سایر سرویس ‌های سرور کلیک از پشتیبانی آنلاین در هفت روز برخوردار می باشد. بدین ترتیب با خرید هاست ارزان لینوکس و یا هاست وردپرس ارزان از سرور کلیک، یک تیم پیشتیبانی آنلاین و همیشگی دارید که هیچوقت اجازه نمی ‌دهد وب سایت شما در هیچ ساعاتی از شبانه روز، با مشکل کندی و یا کمی سرعت مواجه باشد.

مزیت های خرید هاست ارزان

اگر می خواهید کنترل پنل هاست شما سی پنل باشد، میتوانید هاست سی‌ پنل ارزان قیمت را از سرور کلیک خریداری کنید. بدین صورت که آخرین نسخه سی پنل با تمامی برنامه‌ هایی که برای کنترل و مدیریت وب سایت احتیاج دارید روی آن نصب و راه اندازی شده است و کاملا آماده به شما تحویل داده می شود تا یک وب سایت با میزبانی وب ارزان سی پنل و تمامی امکانات لازم در دست داشته باشید.

تحویل به موقع

فقط کافیست سفارش خرید هاست ارزان خود را با تیم فروش سرور کلیک قطعی کنید تا هاست خود را با تمام برنامه ها و تمام مواردی که برای راه اندازی آن احتیاج است در سریعترین زمان ممکن از متخصصین شرکت ما تحویل بگیرید. سرور کلیک برای تمامی لحظات شما ارزش قائل است به همین خاطر سرویس مورد نیاز تان را به  سرعت راه اندازی می کند و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

هزینه مقرون بصرفه

خرید هاست ارزان به این معنا است که یک هاست به صرفه و اقتصادی برای یک وب سایت با سبک کاری و یا شخصی در اختیار خواهید داشت، که علاوه بر سرعت بی نظیر، کیفیت عالی، امنیت خیلی زیاد، تمامی برنامه ‌ها، آپدیت ها و تمامی موارد و ویژگی هایی که برای داشتن یک هاست کامل مورد نیاز است را در بردارد؛ اما قیمت آن خیلی مناسب است.

ارائه سرویس ایمیل

یکی از مهمترین ویژگی ‌های هاست ارزان و پرسرعت سرور کلیک ارائه سرویس ایمیل روی آن می باشد. با خرید این هاست از شرکت سرور کلیک، یک سرویس ایمیل هم به صورت رایگان به شما ارائه می شود و پسوند آدرس ایمیلی که در دست دارید، نام وب سایت خودتان می باشد. این مسئله بسیار روی اعتبار و پرستیژ کاری فعالیت شما اثر مثبت میگذارد.

پیشتیبانی آنلاین

سرور کلیک پشتیبان آنلاین شما به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی از سرویس های ارائه شده، همچون ارزان ترین هاست تا سرور مجازی اختصاصی می باشد. ما بر این اصل اعتقاد داریم که سرویس های شما به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی نبایستی تهدید امنیتی، کند شدن سرعت و یا خارج شدن از سرویس را تجربه نماید.

امکان ارتقاء دادن

شما با پیشرفت و یا گسترش زمینه کاری وب سایت، حجیم شدن اطلاعاتی که مورد نیاز است روی آن ذخیره نمایید، افزایش و بازدید وب سایت و یا مواجه شدن با پیک‌ های مراجعین کاربر میتوانید پلان اولیه هاست ارزان سی پنل خود را تغییر دهید. سرور کلیک می تواند پلان انتخابی شما را با هر برنامه و امکانات بروزی که نیاز دارید، ارتقاء دهد.

هاست نامحدود چیست؟

اگر برای خرید هاست مناسب خود در اینترنت جستجو کرده باشید، قطعا با عبارت “هاست نامحدود” هم مواجه شده اید. پیشنهاد شگفت انگیزی که فکر شما را به بهره‌ گیری از یک میزبانی اشتراکی وب با منابع نامحدودی همچون ترافیک ماهیانه و فضای میزبانی معطوف می کند. سوالی که احتمالا بعد از ثبت کردن دامنه درگیر آن خواهید شد، این است که هاست نامحدود چیست؟ آیا واقعا شرکت های هاستینگ چنین هاستی ارائه می دهند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با عبارت هاست نامحدود بیشتر آشنا شوید.

سرویسی که با نام هاست نامحدود ارائه می شود، در حقیقت یک پلن میزبانی وب بر روی یک سرور اشتراکی می باشد. سرور اشتراکی هم مثل سایر سرور ها، دارای مقدار مشخصی ترافیک ماهیانه، رم، سی پی یو، پهنای باند، فضای میزبانی وب و … می باشد. در این سرور نه تنها میزبانی شما تهیه می گردد، بلکه سرویس میزبانی وب سایر کاربران هم تهیه می شود. زیرا منابع این سرور بین شما و همه کاربران تقسیم می شود.

در این میان، سرویس دهنده هاست نامحدود در همان ابتدا همه منابع را در اختیار شما قرار نمی دهد و به میزان استفاده منابع مورد نیاز به شما آن منابع را می دهد. بدین گونه است که همزمان از تمامی فضا و ترافیک ماهیانه در نظر گرفته شده استفاده نخواهید کرد. بنابراین کاربرانی که این هاست را تهیه کردند، میتوانند با اضافه مصرف خود از منابع ارائه شده به دیگر کاربران بهره مند شوند. در ضمن برای برخی منابع مثل دیتابیس، معمولا محدودیت ‌های مصرف برای شما هم اعلام می گردد.

مزایای هاست نامحدود

در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که موضوع هاست نامحدود بیشتر برای شما جا بیفتد. تصور کنید که سرور اشتراکی ده واحد فضای میزبانی وب و صد واحد ترافیک ماهانه داشته باشد. در این شرایط شرکت هاستینگ انتخابی شما سه میزبانی اشترکی وب برروی این سرور اختصاص می دهد که به هر میزبانی دو واحد فضا و بیست واحد ترافیک ماهانه ارائه می شود. یک هاست نامحدود با چهار واحد فضای میزبانی وب و چهل واحد ترافیک ماهانه هم به شما ارائه می شود. در حالت کلی سایر کاربران به صورت همزمان از فضا و ترافیک ماهانه پلن میزبانی خود استفاده نمی کنند. در آخر شما که این هاست را خریداری کردید، میتوانید به راحتی فضای میزبانی وب خود را با شش واحد به کار ببرید و هشدار مازاد مصرف هم دریافت نکنید.

جمع بندی

در نهایت باید گفت سرویس های میزبانی وب، هاست نامحدود سرور کلیک برروی قوی ترین سرور لینوکس و ویندوز در یکی از پیشرفته ترین دیتاسنتر های آلمان طراحی شده اند. سرور کلیک از آخرین ورژن پنل مدیریت برای کنترل پنل میزبانی وب و هاست نامحدود استفاده می نماید. ارائه کامل کنترل پنل میزبانی وب، با داشتن امکانات بی نظیر، کاربری ساده و گرافیکی شیک، عملکرد و بهره وری سرویس های وب سایت شما را بالا می برد تا بتوانید با تلاش، بهترین نتایج را از امکانات عالی میزبانی وب و هاست نامحدود دریافت کنید. سیستم عامل این نوع هاست ها، لینوکس و ویندوز است و با پشتیبانی کردن تمام برنامه های لازم و زبان های برنامه نویسی پی اچ پی و ای اس پی، همه نیاز های یک برنامه نویس را برطرف می کند.

از دلایل اساسی و مهم برتری هاست نامحدود سرور کلیک میتوان به آپتایم بودن بالا، سرعت عالی، امنیت زیاد و پشتیبانی آنلاین از همه زبان های برنامه نویسی اشاره نمود. هم ‌اکنون شما عزیزان می توانید با درنظر داشتن موارد گفته شده، بسنجید که چه قدر به عبارت “هاست نامحدود” اعتماد دارید و تا چه اندازه مایل به خرید هاست نامحدود هستید. در صورت تمایل به مشورت با کارشناسان و اطلاع از قیمت وی پی اس و هاست نامحدود، می توانید با شماره 66494900 021 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سرور کلیک در بخش فروش، آماده ارائه خدمات در تمامی زمینه های میزبانی وب لینوکس، میزبانی وب ویندوز، سرور اختصاصی، سرور مجازی، ثبت دامنه، گواهینامه ssl و همچنین خرید بهترین هاست ارزان  می باشند.

About ویدا علیپور

ویدا علیپور
خرید بک لینک یک راهکار متداول در استراتژی‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) است که به منظور افزایش اعتبار و رتبه وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می‌شود. بک لینک‌ها به صورت لینک هایی است که از سایت‌های دیگر به وب سایت شما ارجاع می‌دهند. این لینک ها می توانند توسط وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه فعالیت شما ارائه شوند و به بهبود اعتبار و ارتقاء رتبه شما در نتایج جستجوی اینترنت کمک کنند. هرچند که بک لینک‌ها می‌توانند بهبودهای موثری در سئو داشته باشند، اما باید با احتیاط به خرید بک لینک پرداخته شود. چرا که گوگل به دقت الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و خرید بک لینک‌های نامرتبط و پراز اسپم ممکن است به وب‌سایت شما آسیب برساند. برای داشتن یک استراتژی سئو قوی و موثر، بهتر است به ساختار داخلی و محتوای کیفی وب‌سایت خود نیز توجه کرده و همچنین به صورت طبیعی بک لینک‌های مرتبط و معتبر را جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید