بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «هان هیو جو»

هان هیو جو برای مخاطبان ایرانی و بین‌المللی بیشتر به خاطر بازی درخشانش در نقش «دونگ‌یی» شناخته شده است. اما این فقط یکی از آثار تماشایی این بازیگر جذاب و با استعداد کره‌ای بوده است. در اینجا پنج سریال متفاوت و جذاب با بازی هان هیو جو را مرور خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین هان هیو جو از آن بازیگرانی است که قدرت خارق‌العاده‌ای برای بازی در نقش‌ها و ژانرهای مختلف دارند. او همیشه خودش را با بازی در نقش‌های متفاوت و تازه به چالش می‌کشد و همیشه تاثیر قابل توجهی در موفقیت سریال‌ها و فیلم‌هایی دارد که در آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا نگاهی خواهیم داشت به پنج مورد از بهترین سریال‌هایی که هان هیو جو در آن‌ها ایفای نقش درخشانی داشته است.

۱. دبلیو، دو دنیا؛ (W; Two Worlds)

داستان این سریال درباره دختری سرزنده به نام یون جو (با بازی هان هیو جو) است. او یک روز متوجه می‌شود پدرش یک وبتون خلق کرده که دنیای آن با دنیای واقعی ارتباط دارد. مرز بین واقعیت و خیال مبهم شده و اوضاع پیچیده می‌شود. با این حال، یون جو وارد دنیای وبتون شده و جان شخصیت اصلی یعنی کانگ چول را نجات می‌دهد. کانگ چول هم عاشق یون جو می‌شود و برای پیداکردن او پا به دنیای واقعی می‌گذارد.

۲. شادی (Happiness)

داستان این سریال درباره زوجی است که به خاطر مسائل مادی با هم ازدواج می‌کنند. اما خیلی زود دنیا به دلیل شیوع یک ویروس مرگبار که همه را به زامبی تبدیل می‌کند، فلج می‌شود. با این حال، مشخص می‌شود که یون سائه بوم (با بازی هیو جو) که نسبت به این بیماری ایمنی دارد و به همین دلیل، کلید نجات دنیا به دست او می‌افتد.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «هان هیو جو»

۳. محرک (Moving)

این سریال ماوراء طبیعی داستان گروهی از کودکان و والدینشان است که همگی قدرت‌های خارق‌العادۀ خاصی دارند. با این حال آن‌ها در مسیر خود با موانع زیادی روبرو می‌شوند، زیرا افراد مختلفی می‌خواهند از آن‌ها سوءاستفاده کنند. اما این کودکان و خانواده‌هایشان متحد شده و در مقابل دولت قد علم می‌کنند. هان هیو جو در این سریال نقش زنی به اسم لی می هیون را بازی می‌کند که دارای حواس پنجگانۀ خارق‌العاده است.

۴. بدون خون (Blood Free)

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «هان هیو جو»

داستان این سریال درباره شرکتی است که گوشت مصنوعی مهندسی‌شده را برای مصرف عموم تولید می‌کند. با این حال، مدیرعامل شرکت (با بازی هان هیو جو) شروع به رفتارهای عجیب و غریب می‌کند که باعث ایجاد شک و تردید در همه می‌شود. پیچیدگی‌های زیادی در طول داستان به وجود می‌آید که باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود. این تازه‌ترین سریالی است که هیو جو در آن نقش‌آفرینی کرده است.

۵. میراث درخشان (Brilliant Legacy)

این یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۰۹ بود که قسمت آخرش توانست ۴۷ درصد بیننده داشته باشد. در این سریال هان هیو جو نقش دختری به اسم گو یون سونگ را بازی می‌کند که با تجربۀ مرگ مادر و پدرش، گذشتۀ خانوادگی سختی داشته است. اما وقتی پای زنی به اسم یانگ سونگ کا که مالک یک شرکت غذایی است به ماجرا باز می‌شود اوضاع تغییر می‌کند. این زن تصمیم می‌گیرد بر خلاف انتظارات، به جای نوۀ خودش یعنی سئون وو هوان، ثروتش را برای یون سونگ به ارث بگذارد. او با این کار تصمیم دارد پای این دختر را به خانوادۀ خودش باز کند تا بتواند روی وو هوان تاثیر مثبتی بگذارد.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «هان هیو جو»

۲۲۰۵۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا