The Complete Step-By-Step SEO Guide

بدون اینکه بیش از حد پیچیده این مقاله در خدمت به عنوان یک راهنمای جامع برای بهینه سازی موتور جستجو. این راهنمای شکسته مراحل است که باید تکمیل شود برای رتبه بندی موتور جستجو. این مقاله تنها به توضیح عوامل بر روی صفحه است که تاثیر خود را رتبه بندی موتور جستجو.

مرحله 1: یک وب سایت کار

اولین گام آن را در واقع یک وب سایت است. من قصد دارم به فرض که شما در حال حاضر راه اندازی وب سایت, دامنه, مرتب, میزبانی طبقه بندی شده اند و طراحی کامل است. اگر شما هر گونه “در دست ساخت” صفحات شما یک وب سایت کامل. شما باید به طور کامل کار وب سایت قبل از اجرای بهینه سازی موتور جستجو. شما در حال اتلاف وقت خود را اگر شما نمی.

مرحله 2: پژوهش و کلمه کلیدی

برای هر صفحه از وب سایت شما باید تحقیقات خود را به کلمات کلیدی. چگونه شما می دانم که چه کلمات کلیدی استفاده کنید برای وب سایت خود را ؟ شما احتمالا می خواهید به استفاده از کلمات کلیدی که کاربران به طور فعال در جستجوی, اما لازم نیست که بیش از حد رقابت است. بهترین راه برای تحقیقات خود را از کلمات کلیدی است که با استفاده از گوگل ابزار تحقیقات کلمه کلیدی برای ایجاد یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی است که تعدادی از جستجو در هر ماه. هنگامی که شما برخی از کلمات کلیدی که تعداد زیادی از جستجوهای ماهانه رفتن به موتور جستجوی گوگل و وارد جعبه جستجو: “allintitle: کلمه کلیدی خود را“(بدیهی است که جای کلمه کلیدی خود را با کلمه کلیدی شما در حال تحقیق ). این پرس و جو جستجو به شما خواهد گفت که چگونه بسیاری از دیگر صفحات وب خود را انتخاب کلمه کلیدی در عنوان سایت.

چرا “allintitle”? برخی از وب سایت ممکن است یک کلمه کلیدی خاص اما ممکن است به طور فعال نوشته شده و یا بر اساس که در اطراف کلمه کلیدی خاص. اگر یک وب سایت با یک کلمه کلیدی خاص در آن صفحه عنوان شانس صفحه است که به شدت متمرکز در اطراف آن کلمه.

بنابراین شما باید یک لیست از کلمات کلیدی, اما چگونه بسیاری از کاربران در حال جستجو برای کلمات کلیدی در هر ماه و چگونه بسیاری از وب سایت های دیگر در حال تکمیل برای آن کلمه. کلمه کلیدی که شما را برای رفتن?

با استفاده از این تقاضا و رضایت نسبت یک راه موثر برای برقراری اگر یک کلمه کلیدی است که ارزش رقابت برای. تقاضا رضایت نسبت متشکل از دو مقدار; R = تعداد نتایج جستجو برای کلمات کلیدی داده شده (تعداد وب سایت های رقابت) و S = تعداد کاربر جستجوی کلمه کلیدی در هر ماه.

برای محاسبه و تقاضا و رضایت نسبت تقسیم R توسط S به طوری; R/S = تقاضا و رضایت نسبت. به طور کلی; کاهش تعداد این رقابت کمتر است. تقاضا و رضایت نسبت بسیار مفید برای صرفه جویی در زمان محاسبه خواهد شد که تعیین کلمه کلیدی خوب.

مرحله 3: متا تگ ها

بهینه سازی وب سایت شما متا تگ ها. سه مهم ترین متا تگ ها که ما خواهید بود با تمرکز بر هستند; کلمات کلیدی و توضیحات.

خود را در تگ عنوان باید حاوی کلمه کلیدی که شما در حال استفاده برای صفحه وب و باید اولین دستور تگ در صفحه. صفحه اصلی خود و یا صفحه اول باید حاوی کلمه کلیدی اولیه خود را و هر صفحه در وب سایت شما نیاز به پس از آن خود را شامل ثانویه کلمات کلیدی هدفمند برای صفحه. خود را در تگ عنوان باید حاوی بیش از 90 کاراکتر است.

کلمات کلیدی تگ نیاز به خود را شامل بیش از سه هسته ای خود را از کلمات کلیدی است. آیا بیش از بار این متا تگ با بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی. برای هر صفحه در وب سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی شما باید تحقیق برای آن صفحه خاص.

در نهایت تگ توضیحات است چه خواهد شد به نظر می رسد در نتایج موتورهای جستجو صفحه. توضیحات نیاز به جلب مردم به کلیک بر روی وب سایت خود را در حالی که همچنین توصیف آنچه به صفحه است. اکثر موتورهای جستجو تنها نشان می دهد برای اولین بار 150 کاراکتر از تگ توضیحات شما.

گام 4: سرفصل

مطمئن شوید که برای نگه داشتن خود را در تگ عنوان منطقی یعنی H1, H2, H3 و غیره. اطمینان اولیه کلیدی برای هر صفحه به نظر می رسد در H1 عنوان.

گام 5: صفحه بدن

بدن از وب سایت شما نیاز به حداقل 200 کلمه است. مطمئن شوید که وجود دارد این است که در مورد 2% چگالی کلمه کلیدی. بنابراین برای هر 100 کلمه در وب سایت خود را صفحه اصلی خود صفحه کلیدی باید دو بار ظاهر می شود.

مرحله 6: تصویر تگ alt

تمام تصاویر مهم خود را در صفحه وب باید دارای تگ alt. هر تگ alt باید با دقت توصیف تصویر خود را فقط در صورتی که کاربر از وب سایت شما می توانید ببینید تصویر (آنها ممکن است تصاویر را غیر فعال و یا تصویر ممکن است یافت نمی شود). تگ Alt نیز یک راه عالی برای افزایش چگالی کلمات کلیدی. محل کلمات کلیدی اولیه خود را برای شما در صفحه عنوان بسیاری از تگ alt به عنوان امکان پذیر است. اما به یاد داشته باشید همیشه اطمینان خود را تگ alt حس را به کاربران خود و نه بیش خودرا برای امتحان اماده تگ alt با کلمات کلیدی.

گام 7: فرکانس به روز رسانی

موتورهای جستجو, رشد, تازه, جدید, و محتوای منحصر به فرد. اگر وب سایت شما به روز رسانی به طور منظم (حداقل سه بار در هفته) و حاوی محتوایی است که نمی توان در هر نقطه دیگری در اینترنت; به شما پاداش با بسیار خوب رتبه بندی موتور جستجو.

اما شما باید تمام پژوهش کلمه کلیدی خود را قبل از اینکه شما پایه های یک صفحه در هر کلمه کلیدی. اطمینان از وجود تعداد کافی از کاربران برای جستجو کلمه کلیدی خود را هر ماه و مهمتر وجود دارد که نسبتا پایین رقابت است. استفاده از تقاضا و رضایت نسبت (R/S) برای ایجاد کلمات کلیدی که کاربران به طور جدی دنبال خواهد شد و در آوردن ترافیک هدفمند و بدون بیش از حد رقابت است.

به صورت یک گزارش کامل حاوی تمام اطلاعات موجود در این مقاله به طور کامل سفارشی دم به وب سایت; رفتن به Instant-SEO-Report.com و دریافت خود را رایگان SEO report [http://www.instant-seo-report.com] برای وب سایت خود را امروز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *