SEO Keyword Research نکات یوگا برای استودیو کسب و کار

سئو را می توان به 2 دسته اصلی – در صفحه و خارج از صفحه نیز نامیده می شود در سایت و خارج از سایت در جستجوگرها. این مقاله با تمرکز در جستجوگرها-صفحه یوگا کسب و کار مانند یک استودیوی یوگا به بهبود یوگا کسب و کار بازاریابی مبارزات انتخاباتی.

آنچه که در صفحه جستجوگرها?

آن's تحقیق و درستی قرار دادن کلید واژه های جستجو در هر صفحه از وب سایت خود را. کلید واژه های جستجو نیز به نام کلمات کلیدی.

آن's بحرانی است که خود را به ورزشگاه سایت در استفاده از کلمات کلیدی که شما دانش آموزان آینده نگر استفاده خواهد کرد به جستجو برای یوگا خدمات آنها می خواهند. اگر وب سایت خود را بر مردم که't علاقه مند در سایت خود و سپس شما don't have بهینه عبارات جستجو.

پژوهش و کلمه کلیدی است که یک فرایند پالایش. آن's هرگز کامل; آن's یک کار ثابت در حال پیشرفت است. شما را اندازه گیری موفقیت نتایج. نتایج تعدادی از بازدید کنندگان به وب سایت خود را و درصد از بازدید کنندگان که خود تماس بگیرید ورزشگاه.

چه خوب است کلمات کلیدی برای یوگا کسب و کار ؟

یک نقطه شروع خوب برای پژوهش و کلمه کلیدی برای یک ورزشگاه است که فکر کردن در مورد کلمات کلیدی در 2 دسته بندی:

  • مکان شما: خود شهر نزدیکترین شهر بزرگ شهرهای اطراف شهرستان خود را خود دولت و سایر معمولا به ایجادگردیده در منطقه شما.
  • سبک یوگا شما یاد می دهد: یین یوگا هاتا یوگا کندالینی, Bikram ،
  • به طور کلی مزایای: یوگا, مدیتیشن, سلامتی, سلامت, تناسب اندام, یوگی معلم یوگا آموزش ،

نگه داشتن در ذهن است که اصطلاح “کلید واژه” اشاره به یک کار تک و عبارات.

که در آن به تحقیق بهترین کلمات کلیدی ؟

AdWords گوگل کلید واژه رایگان تحقیق منابع. من از آن استفاده تمام وقت. آن's, ساده, سریع و رایگان. مطمئن باشید که تحت عنوان “مطابقت نوع” در بالای ستون سمت راست (در یک صفحه نتایج جستجو) را انتخاب کنید “دقیق” گزینه بیشتر برای نتایج دقیق. نتایج به شما نشان خواهد داد که چگونه بسیاری از جستجوهای انجام شده برای بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط و عبارات کلیدی.

شما می خواهید به سعی کنید انواع جستجوهای; برخی با خود را از نظر جغرافیایی و برخی بدون. Don't شود دلسرد اگر عبارات با جغرافیایی شرایط بسیار کمی جستجو ماهانه (یعنی 50); اگر آن را نشان می دهد تعدادی که's بزرگ است. به یاد داشته باشید که خاص جغرافیایی عبارت جستجو (به عنوان مثال “بلینگهام یین یوگا”) را با سبک یوگا به احتمال زیاد رتبه بسیار خوبی است. این بدان معناست که کسانی که 50 جستجوها در آینده به لیست سایت خود ،

که در آن به جای کلمات کلیدی در سایت شما ؟

کلمات کلیدی خود از جمله عبارات باید قرار داده متا عنوان و مورد استفاده در مطالب نوشته شده از یک صفحه وب است. هر صفحه در وب سایت شما بهینه سازی است فرصت است. نه تنها خود را بهینه سازی صفحه اصلی. برای هر ورزشگاه, شما باید قادر به ایجاد یک لیست از 50 تا 100 کلمات کلیدی / عبارات.

در اینجا's چیزی که هر صفحه وب در سایت خود باید بیش از 2 تا 3 کلمات کلیدی. 1 اگر در عبارت کلمه کلیدی خود را 5 یا بیشتر کلمات. این به این معنی شما باید متد برنامه ریزی کردن که در آن صفحه شما خواهد شد که عبارت کلمه کلیدی.

در حال حاضر شما می توانید ببینید که چرا یک وبلاگ با ارزش است; شما می توانید به عنوان بسیاری از پست های جدید به عنوان شما می خواهید و هر پست را می توان بهینه سازی شده برای عبارت کلمه کلیدی. برای مثال یک صفحه 15 سایت با یک وبلاگ که دارای 50 پست. این سایت در مجموع از 65 صفحات وب است. اگر هر صفحه (یک پست در یک صفحه) 2 عبارت کلمه کلیدی که سایت بهینه سازی شده برای 130 عبارت کلمه کلیدی. بدون وبلاگ سایت تنها می تواند بهینه سازی شده برای 30 عبارات کلیدی.

است که یک نمای کلی از روی صفحه با نام مستعار در سایت SEO برای یوگا کسب و کار. به یاد داشته باشید در جستجوگرها-صفحه تنها بخشی از جستجوگرها معادله; خارج از صفحه جستجوگرها است به همان اندازه اگر نه مهم تر از on-page SEO برای ساختمان تن از ترافیک با کیفیت برای خود سایت و وبلاگ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *