SEO, HTML, Checklist – 7 Musts برای جستجوگرها سازگار با HTML

HTML یک ‘mark-up language’ مورد استفاده برای توصیف محتوا و طرح در تمام صفحات وب به مرورگر و موتورهای جستجو. موتورهای جستجو ارسال عنکبوت (یا رباتها’) که خودکار ابزار مورد استفاده برای crawl صفحات وب است. آنها خواندن کد HTML برای هر صفحه وب آنها را پیدا کرده و شاخص آن است.

اگر چه موتورهای جستجو آگاه نیست که زبان سمت سرور استفاده می کنید و یا کدام CMS آنها آگاه هستند از علامت در بالا و سمت کلاینت کد (HTML, CSS و جاوا اسکریپت) که نتایج پس از آن مهم است که شما HTML است خوب فرمت برای صفحات خود را به کشف و درک درستی توسط موتورهای جستجو است.

به دنبال این 7 نکته برای اطمینان از خود HTML, SEO سازگار:

  1. اعتبار: تگ های HTML باید یک باز و بسته شدن ، اگر این برچسب ها به شکل درستی و یا از دست رفته یک تگ بسته شدن عنکبوت (و به طور بالقوه مرورگرها) پیدا کردن آن را دشوار است به خواندن صفحه, بنابراین مراقب باشید با برنامه نویسی خود را. استفاده تخصصی ویرایشگر کد با ساخته شده است در اعتبار سنجی مانند نمایش کد در Dreamweaver و یا ویژوال استودیو. هنگامی که شما منتشر شده وب سایت خود را به یک مکان رو در URL با استفاده از W3C HTML اعتبار سنج (جستجو برای ‘W3C HTML اعتبار سنج” در موتور جستجوی مورد علاقه خود) برای اجرای یک آزمون. مشکلات ذکر شده و توضیح داده شده بنابراین شما می توانید درست و آزمون مجدد آنها. موتورهای جستجو نمی بیش از حد نگران اگر شما انتخاب می کنید برای استفاده از HTML و یا XHTML, تا زمانی که شما مشخص کنید درست “doctype” در بالای سند خود را و آن را به درستی تایید. اگر شما با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار وبلاگ شما ممکن است ارائه شده با یک ویرایشگر WYSIWYG. در حالی که این می تواند مفید باشد برای صرفه جویی در زمان می تواند ایجاد ضعیف تشکیل HTML بنابراین مهم است که به بررسی و تایید این.
  2. دسترسی: قابلیت دسترسی وب سایت است که اجازه می دهد افراد معلول برای استفاده از وب سایت خود را با ایجاد صفحات خود را در چنین راهی است که کاربران نمی باید قادر به دیدن تصاویر/فیلم ها و یا شنیدن صدا به هضم محتوا. خودکار عنکبوت در حال حاضر قادر به تفسیر بصری و محتوای صوتی با دنده مطالب خود را در دسترس شما در حال کمک به موتورهای جستجو و همچنین کاربران معلول است. این نکات به شما در جا خوب ایستاده (شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد این در W3C Web Accessibility Initiative دستورالعمل):
    • با استفاده از ویژگی alt برای توصیف هر تصویر.
    • استفاده از متن است که باعث می شود حس خواندن که خارج از چارچوب – آیا استفاده از ‘اینجا را کلیک کنید.’
    • استفاده از سرفصل لیست و سازگار با ساختار.
    • اگر با استفاده از فریم استفاده از noframes عنصر و معقول عناوین.
    • خلاصه نمودار ها و نمودار و یا استفاده از longdesc ویژگی.
    • ارائه محتوای جایگزین برای جاوا اسکریپت و فلش و جاوا
  3. محتوای پشت فرم: هر یک از مطالب است که تنها می توان با ارسال یک فرم ممکن است قادر به دسترسی به آنها توسط موتورهای جستجو است. اگر محتوا می تواند یافت نمی شود, آن را نمی خواهد نمایه بنابراین ارائه یک لنگر لینک های به تمام صفحات وب سایت خود را که در آن ممکن است.
  4. استفاده از CSS: بالاتر به شما کد برای مطالب نسبت سخت تر از آن باعث می شود آن را برای موتورهای جستجو برای پیدا کردن مطالب مهم و به آن اهمیت آن را سزاوار است. قدیمی از مد افتاده, جدول بر اساس طرح یک بار استفاده شده توسط توسعه دهندگان وب در حال کمتر کارآمد با استفاده از CSS (cascading style sheets) برای توصیف طرح است. با استفاده از CSS به معنی طرح توصیف می توان خارج از صفحه در فایل های مرتبط, ساخت کد برای هر صفحه ساده که به نوبه خود باعث می شود آن را آسان تر برای موتورهای جستجو برای پیدا کردن محتوای آن به دنبال به جای بسیاری از غیر ضروری تگ های html.
  5. برچسب عنوان: تگ عنوان (h1, h2, و غیره) اجازه می دهد تا بازدید کنندگان و موتورهای جستجو برای درک بهتر مطالب باید سازمان یافته در وب سایت خود و آنچه که مهم ترین عبارات هستند. به عنوان یک قاعده تگ های h1 باید مورد استفاده قرار گیرد برای صفحه اصلی عنوان با کاهش ثانیه دسته شامل زیرنویس در یک سلسله مراتب منطقی. با استفاده از معنی دار جمله بندی در سرفصل پررنگ و تأکید متن مهم است که موتورهای جستجو به طور کلی به این عبارات بیشتر اهمیت نسبی از استاندارد متن در یک صفحه.
  6. لینک: همانطور که قبلا ذکر شد بسیار مهم است به استفاده از روش توصيفی عبارت برای متن لینک به جای چیزی خودسرانه مانند “اینجا را کلیک کنید’. موتورهای جستجو از این متن به کشف کردن آنچه شما در حال اتصال به طوری که آن را ضروری است که این متن توصیف صفحه مقصد. از جستجوگرها نقطه نظر این است که به ویژه مهم است که داخل لینک دادن به صفحات وب سایت خود را – شما باید با استفاده از عبارت کلمه کلیدی است که شما مایل به معاشرت با صفحه مقصد با. برچسب لنگر می توانید ویژگی rel=”nofollow” مشخص شده که دستور عنکبوت به دنبال این لینک کلیک کنید که می تواند در مفید آمده است برای مطالب تکراری شما نمی خواهید به ایندکس می شود و یا برای اضافه کردن به نظرات وبلاگ شما لزوما می خواهید برای ارتباط با وب سایت خود را.
  7. تصاویر و تگ Alt: همانطور که ذکر شد در دسترسی به لیست راهنمایی شما همیشه باید شامل ‘alt’ دسته برای توصیف تصاویر خود را. این تمرین خوبی است برای قابلیت استفاده و در دسترس بلکه ضروری برای جستجوگرها. بدون این موتورهای جستجو نمی دانم چه چیزی در تصویر خود را. هنگامی که با استفاده از تصاویر به عنوان لینک کلیک کنید, این امر به ویژه مهم است که تصویر خود اقدام به عنوان متن لینک. همچنین ارزش نام بردن از تصاویر توصیفی (نام فایل واقعی) به طوری که آنها می تواند توسط موتورهای جستجو یافت و تولید ترافیک اضافی به وب سایت خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *