SEO Basics – On-Page بهینه سازی

زودتر مقاله بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای مبتدیان ارائه یک دید کلی در مورد اصول اولیه SEO. آن را با استفاده از رویکرد متمایز بین در صفحه و خارج از صفحه بهینه سازی. این پست توضیح می دهد که عناصر اساسی در صفحه بهینه سازی موتور جستجو. این بخشی از SEO بسیار آسان است به درخواست از همه گام های لازم را می توان گرفته شده توسط اپراتور وب سایت.

اساسا وجود دارد دو عامل است که نیاز به یک بررسی دقیق. در وهله اول شما نیاز به یک نگاه در وب سایت خود معماری. که شامل پاک کردن ساختار لینک متا تگ عنوان تگ Alt. این مهم است که به ارائه برخی از اطلاعات است که سایت خود را برای موتورهای جستجو قابل خواندن. در مرحله دوم و با اهمیت مساوی شما باید به در نظر گرفتن مطالب خود استراتژی است. به منظور پیدا بالقوه خود را به گروه هدف شما می خواهید برای ردیابی و ادغام کلمات کلیدی مرتبط در صفحات خود را. یک راه عالی برای اطمینان از کیفیت و تازگی خود را از محتوا و وبلاگ نویسی است.

پس از این ایده های اساسی از جستجوگرها کمک خواهد کرد که وب سایت خود را به دیدار با رتبه های بالاتر و در نهایت آوردن بازدید کننده بیشتر به وب سایت خود را. ذکر شده و پیاده سازی خواهد شد به طور عمده به کمک موتورهای جستجو را به فهرست صفحه خود را بهتر است. اما تمرکز اصلی شما باید همیشه در ارائه محتوای خوب برای بازدید کنندگان انسان!

سایت معماری ضروری است برای جستجوگرها-صفحه

نه تنها وب مستر قدردانی به وضوح ساختار وب سایت در موتورهای جستجو نیز انجام دهد. تصور کنید که چگونه عنکبوت خزیدن صفحات خود را کنید و سعی کنید برای گرفتن یک جغ از HTML, PHP, Java و کد دیگر. کمی حمایت در نظر منسجم و خوبی سازمان یافته سایت خواهد شد در نتیجه بهتر در جستجو رتبه بندی. سعی کنید به دنبال برخی از قوانین آسان است که می تواند به بهبود رابطه خود را با موتورهای جستجو بسیاری:

  • محل محتوا مهم در HTML-زبان
  • استفاده از تیتر برچسب ها متن bold یا (سازمان ملل متحد)لیست دستور داد به تاکید قطعات مهم
  • فایل های فلش جاوا اسکریپت, فریم و ارسال مقاله-فرم های مورد نیاز سخت به عنوان خوانده شده برای موتورهای جستجو
  • آیا مطالب تکراری به جای استفاده از 301 Redirect را (“نقل مکان کرد و به طور دائم”)
  • اگر نیاز به ایجاد یک robots.txt فایل را نشان می دهد موتورهای جستجو که به سایت مربوط نیست دیگر
  • اکثر موتورهای جستجو ارائه کتابچه آدرس-حذف یا مسدود کردن را از نتایج جستجوی خود را
  • ساده ترین راه این است که برای حذف وب سایت هایی که معتبر نیست دیگر و ایجاد یک صفحه خطای 404 (“غیر موجود در صفحات”)

پاک کردن ساختار لینک

SEO معماری شروع می شود با آدرس. که شامل نام دامنه و پسوند از یک لینک. آن را برای تلفن های موبایل واقعا ساده اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از وب سایت ها با پوچ آدرس و لینک های شکسته وجود دارد. به طور طبیعی شما باید مطمئن شوید که همه داخلی و لینک های خارجی کار می کنند. ایجاد قابل خواندن URL یک مزیت است برای بازدید کنندگان و موتورهای جستجو. این بدان معناست که با استفاده از دسته ها و زیر شاخه است که به شدت استقبال مینماید (www.website.com/category/sub/page.php). موتورهای جستجو چک کردن URL برای کلمات کلیدی بنابراین مطمئن شوید که شامل تمرکز کلیدی از صفحه.

پویا URL اغلب وبلاگ ها (به عنوان مثال http: //www.website.com/blog?id372) و قابل تعديل هستند و به یک عبارت کلیدی-نسخه غنی با استفاده از URL Rewriting. برای جدا کردن کلمات در URL با استفاده از یک خط تیره “-” به جای دیگر جدا خواهم تأکید و یا فضاهای. لینک های داخلی کمک به بازدید کنندگان خود را به حرکت و موتورهای جستجو به بررسی اهمیت ویژه سایت. آن است که توصیه می شود به استفاده از مطلق لینک کلیک کنید و نسبی نیست آنهایی که (www.website.com/page به جای /صفحه). در نهایت شما باید ها نقشه سایت در.xml قالب برای حمایت از موتورهای جستجو و اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات شما ایندکس شده.

HTML متا تگ ها ارائه موتورهای جستجو با اطلاعات

متا تگ ها هستند تا حدودی نامرئی خط کد که توصیف محتوای یک وب سایت است. این کمک می کند تا موتورهای جستجو به طبقه بندی خود صفحه است و بخش مهمی از تلاش های SEO شما. منحصر به فرد متا تگ ها یک بخش ضروری از هر صفحه از وب سایت خود را. مدیریت متا تگ ها شامل صفحه عنوان صفحه توضیحات و کلمات کلیدی. خطوط برای تگ های متا خود را متعلق در بخش head کد خود را.

عنوان صفحه باید شامل نام تجاری و مهم ترین کلمات کلیدی (مثلا کلمه کلیدی اولیه + دسته | نام تجاری). محدود کردن عنوان به طول 65 – 75 کاراکتر بسته به مرورگر. آن است که قابل مشاهده برای چشم انسان در نتایج جستجو و زبانه های مرورگر. صفحه چگونه می توانید یک ظهر تا 150 شخصیت و قابل مشاهده است در نتایج جستجو ، این مهم است که به عنوان منحصر به فرد و توضیحات برای هر یک از صفحات خود را. کلید واژه های متا هستند تنها برای موتورهای جستجو قابل مشاهده از دست داده و برخی از اهمیت در طول سال های اخیر است. هنوز هم آن را نمی تواند صدمه دیده شامل آنها است. شما نباید بیش از 7 کلمات کلیدی در هر صفحه.

نوع دیگری از فراداده در حال غنی اسنیپت – توصیف صفحه خود را که قابل مشاهده هستند در موتورهای جستجو. قطعه غنی هستند و ساختار نشانه گذاری فراهم می کند که موتورهای جستجو با اطلاعات در مورد افراد, محصولات, نظرات, کسب و کار, دستور العمل ها و حوادث. این است که به شدت توصیه می کنند که شامل قطعه غنی در وب سایت خود را به نظر می رسد بیشتر کاربر پسند در نتایج جستجو. Schema.org می دهد اسناد و مدارک برای microdata. گوگل نیز ارائه می دهد یک ابزار برای تست ظاهر بصری از کد خود را (قطعه غنی, ابزار تست).

را رسانه ای خواندنی با تگ Alt

تگ Alt به کمک موتورهای جستجو به درک خواندن رسانه ای مانند تصاویر و فیلم ها و یا فلش. به خصوص تصاویر یک عامل بزرگ در سئو و نیاز مختصر اما توصيفی Alt ویژگی های.فکر می کنم همچنین در مورد معنی نام فایل برای تصاویر و شامل یک تگ عنوان که قابل مشاهده می شود زمانی که شما حرکت ماوس خود را بیش از آنها را. متن لنگر برای رسانه ها است و بهترین زمانی که آن را توصیفی جلوگیری از “اینجا را کلیک کنید” یا “مقاله”.

مطالب مرتبط برای گروه هدف خود

پس از راه اندازی اولیه SEO معماری وب سایت خود را, آن است که همه در مورد مطالب خود را. مردم بازدید از وب سایت خود را برای دیدن مطالب و موتورهای جستجو سعی کنید برای پیدا کردن بهترین بازی برای جستجو نمایش داده شد خود کاربران است. شما نیاز به ارائه مناسب مطالب مربوط به برای گروه هدف خود را. از سوی دیگر مطالب خود را باید به findable بر اساس کلمات کلیدی. بنابراین فکر می کنم در مورد جستجو از نظر مردم استفاده کنید برای پیدا کردن محصولات یا خدمات خود را. آنچه شما نیاز است برای پیدا کردن این کلمات کلیدی و می دانم که چگونه به ادغام آنها را به درستی در مطالب خود را.

ردیابی و یکپارچه سازی کلمات کلیدی

هر کار موتور های جستجو با کلمه کلیدی شاخص. شما نیاز به پیدا کردن کلمات کلیدی است که باید به جای رقابت کم به آن را آسان تر برای رسیدن به رتبه بهتر در نتایج جستجو. “دم دراز” کلمات کلیدی تولید میلیاردها مختلف جستجو نمایش داده شد اما اغلب تبدیل بهتر از بازدید کنندگان با جستجو های خاص هستند و نزدیک به یک تصمیم گیری خرید. سعی کنید برای پیگیری و جذب کیفی بازدید کنندگان به جای استفاده از مقادیر بالا.

اگر وجود دارد بسیاری از تبلیغات جستجو در پرس و جو جستجو خود را از آن نشان می دهد معمولا با ارزش (رقابتی) کلید واژه. شما می توانید با استفاده از ابزار های مختلف مانند Google AdWords Keyword Tool گوگل گرایش ها و بینش های گوگل برای جستجو به تجزیه و تحلیل چگونه بسیاری از جستجوها یک کلمه کلیدی می شود روزانه یا ماهانه و چگونه متراکم رقابت است. Wordtracker نیز یک ابزار خوب برای دریافت پیشنهادات و آمار برای کلمات کلیدی. راه دیگر برای دریافت جستجوی عبارت ایده های رقبای خود را. ببینید کلمات کلیدی که آنها هدف خود را در حالی که خواندن برچسب های فراداده در کد منبع.

هنگامی که شما یافت نشد کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت خود را, شما باید برای استفاده از آنها درآمده است. به شرح قبل از آنها موثر هستند در عناوین و متن و ابرداده. تمرکز بر روی یک یا دو کلید واژه در هر صفحه. این کلمات باید چگالی بین 3-5 ٪ (کلمه کلیدی در هر 100 کلمه). شامل کلمه کلیدی خود را در اولین جمله خود, صفحه, عنوان, ترجیحا URL, سرفصل و گسترش آن را در مطالب خود را. دوباره خود را حفظ محتوای قابل خواندن برای بازدید کنندگان و نمی چیزهای کلمات کلیدی بیش از حد! تنها افرادی که پیدا کردن در وب سایت شما آنچه که آنها به دنبال پتانسیل تبدیل به فروش.

وبلاگ نویسی تضمین کیفیت و تازگی محتوا

کلمات کلیدی خود را تنها ارزش چیزی که آنها یکپارچه در محتوای غنی. محتوای بزرگ است که هنوز هم بهترین راه برای توسعه رتبه بالاتر در موتورهای جستجو. بهترین راه برای اطمینان از تازه کیفی محتوای یک وبلاگ نوشتن. ارائه راه حل های, راهنمایی, پاسخ یا دانش برای برآوردن جستجو قصد بازدید کنندگان به طور بالقوه منجر به معاملاتي نمایش داده شد. آن را لطفا انسانی خود را به بازدید کنندگان و موتورهای جستجو را در همان راه.

البته وبلاگ نویسی است که کل موضوع را برای خود و تحت پوشش خواهد شد در پست بعد. در حال حاضر فقط برخی از افکار عمومی در مورد وبلاگ نویسی از دیدگاه جستجوگرها:

  • پست وبلاگ به عنوان منحصر به فرد و کمتر از 75 کاراکتر
  • خلاصه ای از پست های وبلاگ در 150 کاراکتر
  • ادغام خوراک آر اس اس باعث می شود آن را آسان تر به نگه دارید بازگشت بازدید کننده تا به امروز
  • اجتماعی به اشتراک گذاری دکمه برای کمک به گسترش محتوای خود را
  • تعامل با خوانندگان به اظهار نظر در مقالات
  • نوشتن آسان برای خواندن متن در درجه اول برای انسان و نه برای موتورهای جستجو
  • ایجاد تازه و منحصر به فرد نوشته های
  • تمرکز بر روی یک یا دو کلید واژه در هر پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *