SEO کار با الگوریتم ها: چگونه یک الگوریتم به روز رسانی اثرات خود را در سایت's رتبه بندی

[ad_1]

آشنایی با الگوریتم های مورد استفاده توسط موتورهای جستجو مانند گوگل می تواند مبهم. اجازه دهید's شروع در ابتدا:

آیا یک موتور جستجو الگوریتم ؟

یک الگوریتم ریاضی فرایند با استفاده از یک کامپیوتر برای حل یک مشکل و یا پاسخ به یک سوال. گوگل راه اندازی شده در سال 1998 پیشرو موتور جستجو. الگوریتم های موتور جستجو طراحی شده برای پیدا کردن فایل ها بر روی اینترنت است.

گوگل با استفاده از الگوریتم های, اما یکی از اولین تا کنون استفاده شده است که به نام, رتبه, که اندازه گیری اهمیت از تمام صفحات وب (رتبه صفحه است که پس از لری پیج های توسعه دهنده نرم افزار و Google co-founder). رتبه توابع شمارش کمیت و کیفیت لینک به برخی از صفحات وب برای تعیین برآورد از سایت's اهمیت و در نتیجه رتبه بندی خود را نسبت به وب سایت های دیگر در همین زمینه و یا دسته.

گوگل با استفاده از این فرض که بیشتر سایت های مهم به احتمال زیاد به بیش لینک از وب سایت های دیگر و در نتیجه نرخ وب سایت با رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو صفحه (SERP). رتبه اتفاق می افتد به طور گسترده شناخته شده الگوریتم استفاده شده توسط گوگل. کل صنعت خدمات کسب و کار به استفاده از رتبه صفحه است و در حال حاضر به نام بهینه سازی موتور جستجو (SEO).

گوگل's تغییر الگوریتم های مورد 500-600 بار در تقویم سال بیش از یک بار در هر روز است. تغییرات در حال اجرا را تجربه جستجوی بیشتر مربوط به کاربر. بسیاری از تغییرات جزئی هستند و همین't معمولا تغییر سایت's رتبه بندی به هر حد قابل ملاحظه ای.

برای نزدیک به دو دهه گوگل شده است پالایش خود را موتور جستجو, خدمات تبدیل شدن به پیچیده تر با خود الگوریتم های موثر در راه, وب سایت رتبه بندی می شوند.

آنچه که یک الگوریتم به روز رسانی ؟

عمده به روز رسانی نورد شده به صورت منظم هر دو نام و بی نام. شرکت های ارائه خدمات جستجوگرها اختصاص منابع خود را به بدانند چگونه هر تغییر تاثیر می گذارد وب سایت های آنها را مدیریت کنید. ریسک بسیار بالا به خصوص برای وب سایت های درگیر در تجارت الکترونیک. اگر یک وب سایت ساخته شده است و نگهداری با استفاده از بهترین شیوه ها با تمرکز بر روی محتوای منحصر به فرد و آسان به حرکت تجربه کاربر وب سایت را از رای دادن هست. قوی امتیاز تبدیل به یک برتر صفحه رتبه بندی که ارائه خواهد شد بیشتر ترافیک وب سایت.

برخی از این نام به روز رسانی در طول سال شده اند: پاندا, پنگوئن, مرغ مگس خوار, کبوتر, صاریغ, RankBrain, Mobilegeddon و دزدان دریایی. هر به روز رسانی مربوط به یک جنبه خاص از یک وب سایت مانند وب سایت لینک کیفیت محتوای معنایی جستجو و تلفن همراه دوستانه (یا responsive) وب سایت.

چگونه در حال به روز رسانی الگوریتم نازل شده است ؟

این شگفت انگیز است: برخی از به روز رسانی ها اعلام کرد; دیگران نورد مخفیانه و کامل متوجه شدم با تماشای صفحه رتبه بندی فعالیت است. گوگل گاهی اوقات تایید به روز رسانی پس از به روز رسانی راه اندازی شده است. به تازگی گوگل شده است سکوت در مورد تایید الگوریتم خود را به روز رسانی. صنعت جستجوگرها ساعت معیارهای دقت برای تعیین چه جنبه ای از صفحه بندی تحت تاثیر قرار. زمانی که آنها متوجه تغییرات زیادی در نتایج جستجو آنها نتیجه گیری کرد که یک به روز رسانی الگوریتم رخ داده است.

چه فرد به روز رسانی ؟

در روز چهارشنبه 8 مارس 2017, صنعت, کارشناسان متوجه تغییرات عمده ای در حالی که با استفاده از گوگل ابزار ردیابی. این الگوریتم تغییر لقب گرفته است فرد به روز رسانی.

تا زمانی که کارشناسان کامل هضم معنای رتبه صفحه, طبیعت, آپدیت نظری می باشد. این فرد به روز رسانی در حال نشان دادن نشانه های اولیه از همراه بودن با کیفیت – محتوا – از لینک کلیک کنید. Gary Illyes, مدیر سایت روند تحلیلگر در گوگل توییتی یک تصویر رنگارنگ فرد ماهی در مارس 7: “DYK برای هر نتیجه جستجو ممکن است چندین عنوان نامزد و یکی که در آن's اعتقاد بر این بهترین کار برای پرس و جو نشان داده شده است به کاربران” .

از آنجا که ارزیابی در نظر گرفتن محل برای انتخاب بهترین نتیجه پرس و جو به دنبال صفحاتی که رتبه بهتر از وب سایت شما ممکن است کشف فرصت ها برای بهبود محتوا و بدون تکرار. محتوای منحصر به فرد و با کیفیت لینک به وب سایت شما خواهد شد کمک به بهبود رتبه بندی صفحه. جدید ترین های عظیم به تاریخ به روز رسانی الگوریتم گوگل پنگوئن 4.0 (فاز 1 و فاز 2). این به روز رسانی تا حد زیادی حذف این مجازات برای بد لینک در سایت و در نوبت devalues این لینک بد است که هنوز منفی بر رتبه بندی اما نه به حدی که سایت های جریمه میشوند.

پنگوئن بود و قابل توجهی است که در آن هدف کم کیفیت وب سایت هایی که شامل 'spammy' مطالب. خود را نگرانی اصلی بود با ضعیف وب سایت های که آسیب کاربر's رایانه و یا تلفن همراه.

گوگل پنگوئن 4.0

گوگل پنگوئن به روز رسانی شده در, توسعه, تحت تجدید نظر به دو سال قبل از اینکه منتشر شد. به روز رسانی در واقع راه اندازی در سپتامبر 27, 2016.این به روز رسانی غیر معمول بود به دلیل آن بود multiphasic مصرف بسیار کمی طولانی تر می شود منتشر شده از بسیاری از دیگر الگوریتم به روز رسانی.

فاز دوم منتشر شد در اکتبر 6, 2016. پس از این فاز دوم راه اندازی الگوریتم “متوسط” کاهش یافته است خاموش کردم و نسبتا به حالت عادی بازگشت. Moz گزارش آب و هوا به روز نشان دادن درجه حرارت و یا آشوب از الگوریتم گوگل. هنگامی که گوگل باعث می شود یک تغییر وجود دارد این است که اغلب یک shakeup صفحه رتبه بندی. این هفته Moz متوسط است 94o; این نشان می دهد که به احتمال زیاد اثر فرد به روز رسانی.

دانستن ماهیت پیچیده ای از ارزیابی شایستگی یک وب سایت آشنایی با این به روز رسانی و شناخت چگونه الگوریتم تاثیر یک وب سایت و رتبه بندی آن است که کار از شرکت های که ارائه خدمات SEO. شما ممکن است انتخاب کنید برای انجام این کار در خانه استخدام یک شرکت خارج به رسیدگی خود را در جستجوگرها است که اغلب پول خوبی به سر برد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید