SEO در مقابل PPC: کدام استراتژی است که حق را برای کسب و کار من?

هشدار: استفاده بیش از حد از علامت های اختصاری زیر.

یک کسب و کار' آنلاین موفقیت تا حد زیادی بستگی به ترافیک تولید شده از وب سایت خود را. به منظور برای شما به رشد it's مهم برای جلب مشتریان خود را در ارگانیک و همچنین اقدام به جذب آنها از طریق کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی آنلاین. شما می توانید انجام این اهداف با استفاده از تکنیک های موثر مانند جستجوگرها و PPC. هر دو با ارزش هستند جنبه های هر طرح بازاریابی, اما, است که استراتژی مناسب برای کسب و کار شما?

SEO
You've احتمالا شنیده عبارت “بهینه سازی موتور جستجو” اما آیا شما واقعا می دانید آنچه در آن به معنی و چگونه به درستی از آن استفاده کنید ؟ اساسا جستجوگرها با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند و استراتژی های به رتبه صفحه خود را (بازدید کنندگان) بالاتر در نتایج جستجو. این مهم است زیرا نزدیک به 80 درصد از ترافیک آنلاین شما برای جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل. جای تعجب نیست که مردم هستند احتمال بیشتری برای انتخاب وب سایت که به نظر می رسد در نزدیکی بالای صفحه نتایج. هر مداوم بازاریابی استراتژی وب سایت شما باید شامل SEO به شما در حفظ و در مقابل مخاطبان خود را در تمام زمانها.

یکی از مزیت های عمده ای از جستجوگرها است که از آن شده است از نظر آماری ثابت شده به شما را بهتر منجر به طور متوسط. بسیاری از آلی آگهی است که به طور داوطلبانه به دنبال خدمات خود را تبدیل به مشتریان طولانی مدت است و می تواند به گسترش این کلمه به دیگر مشتریان آینده. در واقع بسیاری از مردم را آغاز کرده اند که ناخودآگاه نادیده گرفتن “پرداخت و نتایج” در هنگام مرور وب و یا جستجو در گوگل. “به طور طبیعی” رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو ایجاد شما به عنوان یک معتبر و مورد احترام نام تجاری است که مصرف کنندگان می توانید اعتماد. شما می توانید در قرعه کشی طبیعی با توجه به صفحه خود را فقط به طور موثر با استفاده از کلمات کلیدی. برای مثال اگر شما در حال تمیز کردن خدمات در جکسنویل شما در حال رفتن به می خواهید برای قرار دادن “تمیز کردن خدمات در جکسون” در جایی بر روی صفحه خود را برای افزایش نتایج جستجوی خود را به سمت بالا.

PPC
آن's همه چیز در مورد SEO – پرداخت برای هر کلیک تبلیغات است و جزء با ارزش از حضور آنلاین خود را به عنوان به خوبی. PPC یک روش تبلیغاتی است که در آن شما تلاش برای تبلیغات خود را به نظر می رسد در “حمایت” نتایج وقتی کسی نوع در یک پرس و جو از جمله کلمات کلیدی خود را. آن's به نام “پرداخت هر کلیک” از آنجا که شما مجبور به پرداخت برای هر کاربر که کلیک بر روی تبلیغ شما در حال ترویج است.

مزیت اصلی PPC بازده نتایج فوری. تاکتیک در جستجوگرها زمان را به شدت رتبه بندی در موتورهای جستجو اگر شما جدید است یا نه — به خوبی شناخته شده سایت. با تبلیغات PPC شما می توانید با قرار دادن نام شرکت شما و خدمات در مقابل میلیون ها نفر از مردم به عنوان به زودی به عنوان شما را پرداخت. این استراتژی این است ایده آل برای اعلام زمان-اطلاعات حساس مانند راه اندازی محصول ویژه ارائه می دهد حوادث بزرگ ، شما حتی می توانید با هدف قرار دادن مخاطبان خاص برای تبلیغات خود از قبیل درآمد و جنسیت و محدوده سنی. PPC می تواند بسیار موثر در افزایش قرار گرفتن در معرض در یک زمان کوتاه و قرار دادن نام خود را بر روی نقشه.

به طوری که بهترین گزینه برای من است ؟
پاسخ به این سوال این است که ساده نیست. به عبارت ساده, شما نیاز به هر دو جستجوگرها و PPC برای افزایش حضور آنلاین خود را به کمال آن است. نه تنها شما باید با استفاده از هر دو استراتژی, اما شما باید بدانید که برای استفاده از آنها را به عنوان به خوبی. هدفمند تاکتیک در جستجوگرها مهم برای تولید با کیفیت منجر طول زمان پایدار و ایجاد ترافیک; در حالی که PPC بزرگ برای پرش شروع خود را آنلاین بازاریابی و ترویج محصولات ویژه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *