SEO – بهینه سازی فروشگاه آنلاین خود را

[ad_1]

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای فروشگاه آنلاین است یک موضوع بسیار مهم است که شما را مجبور به کار می کنند پس اگر شما واقعا می خواهید به موفقیت با کسب و کار تجارت الکترونیک خود را. شما احتمالا صرف بیشتر وقت خود را در, این که در پایان این چیزی است که تعیین خواهد کرد که آیا یا نه شما موفق خواهد شد خود را با فروشگاه های آنلاین. من تجربه این چند بار خودم و پیدا کرده اند که مهم نیست که چقدر خوب محصولات خود هستند و یا چگونه جذاب به دنبال فروشگاه آنلاین خود را است اگر شما نمی اجرای درست تکنیک های SEO شما تا پایان ساخت یک مقدار زیادی از پول. دلیل این است که خوب شیوه های SEO به معنی رتبه بندی موتور جستجو خوب و خوب SERP (نتایج موتورهای جستجو صفحات) به معنی ترافیک بیشتر است که در نهایت به معنی ترافیک خوب است. و ترافیک است که دقیقا آنچه را به فروشگاه تجارت الکترونیک خود را موفق به این دلیل که بیشتر ترافیک یعنی بیشتر مشتریان برابر بیشتر تبدیل با توجه به فروش است که به نوبه خود به معنی پول بیشتر. بنابراین توجه به این مقاله و درک و چرا از آن مهم است و نحوه اجرای درست استراتژی SEO برای فروشگاه آنلاین خود را.

اول, شما باید بدانید که وجود دارد 2 بخش موفق به بهینه سازی.

در صفحه بهینه سازی – در این قسمت شما خواهد شد با تمرکز بر روی چه بخش هایی از صفحات وب در فروشگاه آنلاین خود را, شما می توانید بهینه سازی بهتر است. هر چند این است که به عنوان مهم به عنوان آن استفاده می شود و خارج از صفحه بهینه سازی برای فروشگاه آنلاین خود را می تواند به شما کمک کند خیلی بهتر است آن را هنوز هم درد نکنه برای بهینه سازی مطالب خود را پس از آن به نوبه خود می تواند عامل تصمیم گیری زمانی که آن را می آید به خوبی در رتبه بندی موتور جستجو.

انجام این کار بسیار ساده است. هر زمان که شما در حال نوشتن یک پست و یا یک مقاله و یا فقط با قرار دادن محتوا در صفحات وب از فروشگاه آنلاین خود را فقط به دنبال برخی از مراحل ساده و آن را به مقدار زیادی کمک کند. من لیست برخی از مراحل است که شما می توانید. قرار دادن کلمه کلیدی است که شما با استفاده از و می خواهید به رتبه بالا در گوگل و یا سایر موتورهای جستجو در عنوان پست خود ، من به طور خاص اشاره به عنوان آنجا که به طور معمول عنوان h1 برچسب ها. اگر شما نمی دانید که آنچه در یک تگ h1, نگاه کردن منبع از صفحه وب و به دنبال یک برچسب و مطمئن شوید که شما با قرار دادن موضوع اصلی کلمه کلیدی در این تگ از آنجا که موتورهای جستجو می دانید چه وب سایت شما است و آنچه به رتبه شما بسیار برای. یکی دیگر از چیزی است که شما می توانید انجام دهید این است که به بولدن, مورب و یا زیر خط دار خط کلمات کلیدی خود را. همچنین, مطمئن شوید که شما با استفاده از کلمه کلیدی خود را بسیار اغلب در مقاله خود را. اما نه بیش از اندازه.

خارج از صفحه بهینه سازی – این روش واقعا وسیع و هرگز نمی تواند تکمیل شود کاملا. در واقع آن را اشاره به گرفتن بک لینک از مقامات دیگر وب سایت های که مربوط به آنچه شما در مورد نوشتن در فروشگاه آنلاین خود را. از آنجا که گوگل مورد حمله قرار گرفت اسپم که مورد آزار قرار گرفته بر روی صفحه بهینه سازی روش ها و هرزنامهای آن است. بنابراین در حال حاضر رتبه گوگل شما را به خوبی عمدتا بر اساس چگونه بسیاری از لینک دهنده شما باید از قدرت های دیگر را به وب سایت خود را در طاقچه. برای مثال اگر شما در حال نوشتن در مورد اتومبیل و شما backlink از Toyota.com پس از آن گوگل در نظر وب سایت خود را به بسیار مرتبط به خودرو. از آنجا که شما به طور معمول نمی توانید خوب بک لینک از چنین اقتدار وب سایت بهترین چیزی است که شما می توانید انجام دهید این است که برای دریافت بک لینک با نوشتن مقالات و یا قرار دادن بک لینک در فیلم ها و یا انتشار مقالات در web2.0 سایت های مانند squidoo و آنهایی که مشابه دیگر. بک لینک اساسا آنچه شما نیاز دارید برای موفق بهینه سازی برای فروشگاه آنلاین خود را.

دنبال کردن مراحلی که من در بالا ذکر شده در اینجا و برخی بیشتر ذکر شده در وبلاگ من و شما گرفته اند یک گام بزرگ به سمت بازاریابی و ترویج فروشگاه تجارت الکترونیک خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید