SEO از طریق چشم از گوگل

[ad_1]

برای تعدادی از سال Searchmetrics شده است تدوین گزارش در مورد گوگل رتبه بندی عوامل برای کمک به توسعه دهندگان و SEOers رسیدن به درک آنچه این غول جستجو است که به دنبال.

آخرین گزارش با تمرکز بر تجربه کاربر, مطالب اجتماعی, سیگنال بک لینک و جنبه های فنی.

در اینجا سریع دور تا به شما دیدی نسبت به آنچه در جریان است.

تجربه کاربر

در این مورد تجربه کاربر تمرکز بر طراحی و قابلیت استفاده بر روی صفحه بهینه سازی.

  • استفاده از تصاویر در وب سایت ها در حال افزایش است اما کمتر وجود دارد ویدئوها به عنوان یک نتیجه مستقیم از گوگل تصمیم به تنها بازی کردن ریز عکسها به ویدئو در SERPs

  • 30 بالا رتبه بندی شامل کمتر سایت هایی که شامل آگهی حستبلیغ گوگل – نشان دادن شما نباید منحرف کردن اذهان کاربران خود را با تبلیغات که اصلا منظور افزایش تجربه کاربر

  • بالاتر رتبه بندی صفحات که حاوی عناصر تعاملی است که بسیار آسان به درک و ارائه skimmable و scannable chunked متن

  • بالا رتبه بندی سایت های پاسخگو هستند که آیا استفاده از فلش

  • کاربر سیگنال در حال بازی در یک نقش بزرگتر مانند کلیک کنید و از طریق رفتار در SERPs داده های جمع آوری شده از طریق تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل شخصی search, Gmail, تاریخچه و اطلاعات مرورگر

مطالب

ضرب المثل قدیمی ‘محتوا پادشاه است’ هنوز هم صادق است به علاوه مطالب مربوط به غصب کلمات کلیدی به عنوان حیاتی ترین فاکتور برای رتبه بندی.

  • سایت در حال حاضر شامل محتوای بیشتر اما حجم باید به طور مستقیم مربوط به کمک به چشم انداز خود را خرید نه فقط به خاطر تعداد کلمه

  • محتوا باید آسان به عنوان خوانده شده

  • صفحات با مطالب مربوط به صفوف بالاترین

سیگنال های اجتماعی

یک ارتباط مستقیم وجود دارد بین سیگنال های اجتماعی و بالاتر رتبه بندی آدرس ها.

  • افزایش قابل توجهی در تعداد به طور متوسط از سیگنال های اجتماعی در هر URL و مسئول رتبه بندی

  • سیگنال های اجتماعی درگیر هستند در آگاهی نام تجاری دامنه عملکرد و ترافیک مستقیم

بک لینک

اعتقاد بر این است که بک لینک در حال از دست دادن قدرت خود را برای نفوذ در رتبه بندی به عنوان عوامل دیگر شروع به بازی در یک نقش بیشتری.

  • نام دامنه هستند اغلب در بر داشت در پیوند لنگر متن از یک کلمه کلیدی

  • لینک دهنده بیشتر مراجعه کنید به لینک Url به جای صفحه اصلی

  • وجود دارد بدون دنبال لینک از قبل

  • بسیاری از این تغییرات می تواند یک پاسخ مستقیم به گوگل در تلاش برای متوقف کردن ‘طبیعی’ لینک اطلاعات

ویژگی های

این مربوط به صفحه عواملی هستند که به طور مستقیم مرتبط به یک صفحه محتوا اما فراموش کمک به موتور های جستجو مطلب خود را در سایت.

  • کلمات کلیدی در کاهش اهمیت است. گوگل درک معانی و می خواهد شما را به توسعه محتوا که جالب به عنوان خوانده شده نه کهنه با تکراری کلمات کلیدی

  • اصول مانند بسیار بهینه سازی صفحات توصیف متا و تگ های ساعت بسیار مهم است که آنها کمک به ایجاد صفحات خود را skimmable و scannable

  • زمان بارگذاری تاثیر خواهد گذاشت

  • دامنه با SEO بالا دید را بالاتر رتبه بندی با آدرس خود را (آنها ساخته شده است شهرت خوبی در موتور های جستجو)

این گزارش بسته بندی شده با مشاوره عالی به خصوص در مورد کاهش نقش از کلمات کلیدی به عنوان یک فاکتور رتبه بندی. امیدوارم که به این معنی ما می بوسه خداحافظی به کسانی که افتضاح سایت های که خودرا برای امتحان اماده در هر اینچ از طراحی خود را با کلمات کلیدی.

شما می توانید دست خود را در گزارش کامل در اینجا.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید