PPC است تخلیه بودجه تبلیغاتی خود را? تنوع بخشیدن به تلاش های خود را

شما شنیده ام داستان های ترسناک در مورد پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید تا شرکت های کوچک’ کل بودجه تبلیغات و ترک آنها را بالا و خشک با کمی به هیچ نتیجه ای. آن را ندارد به این باشد که راه و در بسیاری از موارد این سناریو قابل اجتناب است. اغلب این شرکت ها را یاد بگیرید-as-you-go رویکرد در عین حال سرمایه گذاری از صمیم قلب به مبارزات انتخاباتی خود را با این تفکر که بیشتر آنها قرار داده و در بیشتر آنها را دریافت کنید. و در همان زمان, آنها اغلب موفق به تنوع تبلیغاتی خود را سرمایه گذاری.

پریدن در PPC استخر با هر دو پا

هیچ چیز اشتباه با غواصی به مبارزه با هر دو پا. که شور و شوق خواهد پرداخت اگر شما کارت های بازی خود را راست. اما این ایده که پرتاب هر دلار شما را در PPC مطمئنا خالص شما سودآور نتایج یک اسطوره است. وجود دارد مقدار زیادی از استراتژی است که می رود به PPC و مقدار زیادی از پول به هدر رفته است.

اگر شما می خواهید برای رفتن همه در کنار بخشی از بودجه خود را برای استخدام یک PPC آژانس و یا حداقل یک مشاور که می تواند به شما طناب نشان می دهد و شما برای شروع بر روی پای راست. در غیر این صورت شما می تواند در نهایت هزینه تمام پول خود را در اشتباه و کلمات کلیدی با استفاده از اشتباه پیام و گرفتن هیچ ROI که با آن به دوباره سعی کنید و اصلاح اصلی خود را اشتباه.

وجود دارد تن از منابع خارج وجود دارد در PPC با ترفندها و گام به گام آموزش. خواندن آنها را به عنوان بسیاری به عنوان شما باید زمان برای. و بالاتر از همه ، سعی کنید از چند عناوین مختلف برخی از آگهی های مختلف کپی و متفاوت ارائه می دهد. اگر شما در حال رفتن به شیرجه رفتن با هر دو پای شما باید به اختصاص یک مقدار کافی از زمان برای نظارت بر مبارزات انتخاباتی خود را و مایل به ایجاد تنظیمات در پرواز زمانی که شما چیزی کار نمی کند.

تنوع آگهی خود را صرف

حتی اگر شما خودتان از صمیم قلب به ساخت PPC برای شما کار می کنند شما نباید اختصاص 100 درصد از آگهی خود را در بودجه به آن-به خصوص زمانی که شما برای اولین بار از یادگیری طناب. واقعیت این است که PPC به خوبی کار می کند هنگامی که در ترکیب با دیگر تبلیغات و بازاریابی طرح های خود تلاش دیگر می تواند به تقویت آگاهی نام تجاری خود را افزایش PPC کلیک کنید از طریق نرخ و در نتیجه کاهش هزینه های PPC به عنوان یک کل.

این اتفاق می افتد زمانی که نام تجاری خود را شروع می شود برای تبدیل شدن به تشخیص خود را در طاقچه. اگر یک مشتری بالقوه را از کسب و کار خود و قبل از, اما شاید نمی دانستم شما ارائه یک محصول خاص و یا خدمات است که آنها به دنبال شما می توانید شرط می بندم آنها بیشتر احتمال دارد به کلیک بر روی تبلیغات خود را.

PPC و بهینه سازی هستند از نزدیک مرتبط. بنابراین شما نباید چشم پوشی خود را در جستجوگرها آلی تلاش به طور کامل فقط به خاطر اینکه شما رتبه بندی آلی رنج می برند کمی در گوگل بسیاری از الگوریتم تغییرات. برخی از بهترین حالات هستند که تبلیغات PPC خود را و لیست آلی رخ می دهد به طور همزمان در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP). خود آلی مثال احتمالا شامل برخی از پایه و در عین حال هسته پیام در مورد شرکت خود را در حالی که خود را PPC کپی آگهی تحت تاثیر قرار با جذاب ارائه می دهد و تماس به عمل (CTAs).

مهمتر از همه شما باید با اختصاص منابع کافی را در سایت و صفحه فرود بهینه سازی. تبلیغات PPC نمایندگی نوک قیف. گرفتن بازدید کننده به سایت خود را تنها آغاز نبرد و آن را فقط به عنوان آسان به از دست دادن بازدید کننده در عرض چند ثانیه-حتی اگر تبلیغات خود هستند و به چیزی کمتر از کمال است.

نه همه جستجوگران آماده هستند برای خرید پس از داشتن یک طرح پشتیبان برای آن کاملا آماده است برای تبدیل. شامل ثانویه, پیشنهاد برای مثال در خود فرود و فروش صفحات برای گرفتن آن منجر می شود. اگر بازدید کنندگان همین حالا با کلیک بر روی دکمه خرید امروز اما ثبت نام برای خبرنامه ایمیل خود را به طوری که آنها به یاد داشته باشید کسب و کار خود و زمانی که آنها آماده هستند برای خرید شما با موفقیت نگه داشته و آنها را در قیف فروش. اما این همچنین بدان معنی است که شما باید به سرمایه گذاری در ایمیل شما کمپین های بازاریابی به منظور اقامت در بالا از ذهن و جلوگیری از از دست دادن کسانی که چشم انداز خود را به رقابت.

البته این همیشه یک ایده خوب به دکمه های رسانه های اجتماعی در صفحات فرود خود را به طوری که بازدید کنندگان به طور خودکار غیر تهاجمی گزینه دوم اگر آنها آماده نیست برای خرید امروز. این دکمه می تواند حداقل به طوری که آنها نمی کاستن از خود را با دقت گردد, صفحه فرود طراحی شده برای هدایت بازدیدکنندگان چشم فقط به مکان های راست. به طور طبیعی این بدان معناست که شما باید خود را حفظ حضور رسانه های اجتماعی به ادامه رابطه.

اینها فقط تعداد کمی از طرح های بازاریابی که دارای یک اتصال به یا مکمل مبارزات انتخاباتی PPC در برخی از راه. حتی اگر شما تصمیم به ایجاد یک سرمایه گذاری بزرگ در PPC مشرف بقیه رسانه های دیجیتال در جهان یک اشتباه بزرگ است. نه تنها این طرح کمک به تحکیم خود را با نام تجاری و شهرت اما شما گسترش دارایی های خود را در سراسر بسیاری از زنده کانال های بازاریابی-بنابراین اگر یک منطقه ثابت می کند که نمی شود حق را برای کسب و کار خود و شما هنوز هم دلیل بیم و مزایای دیگر خود را تلاش و نیست خود را تلف کل بودجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *