Onsite SEO نکته را در نظر بگیرید هنگامی که به روز رسانی نگاه از یک وب سایت

[ad_1]

وجود دارد دو نوع از بهینه سازی موتور جستجو در محل و متشکرم. در محل تکنیک های SEO چیزهایی هستند که شما می توانید بر روی وب سایت خود را برای کمک به موتورهای جستجو اطلاع می دهد. چیز خوب در مورد SEO در محل است که شما کنترل آن; متشکرم بهینه سازی بسیار دشوار. هنگامی که به روز رسانی نگاه از یک وب سایت زیر را در نظر بگیرید در محل راهنمایی جستجوگرها:

مطالب تازه

هنگامی که موتور جستجو عنکبوت خزیدن وب سایت خود را به آنها گزارش به موتور جستجو با اطلاعات خود را از سایت, کلمات کلیدی, تصاویر و غیره. سایت های مانند گوگل و یاهو آن را مانند وقتی که عنکبوت آوردن اطلاعات جدید بازگشت. هنگامی که یک سایت به روز نیست و عنکبوت به طور مستمر بازگرداندن اطلاعات مشابه آنها خوشحال هستند.

با گوگل آخرین تازگی به روز رسانی آن است و حتی مهم تر از همیشه به مطالب تازه در وب سایت شما. مطالب تازه در حال حاضر کلید برای گرفتن رتبه بندی موتور جستجو خوب. نه تنها مطالب جدید مهم است اما محتوای منحصر به فرد است که مهم است. موتورهای جستجو در حال گرفتن سختگیرانه تر در مورد محتوای تکراری. کپی و چسباندن محتوای قدیمی برای وبلاگ یا وب سایت خود را نمی خواهد به شما کمک کند در واقع آن را می تواند صدمه دیده است سایت خود ، نگه داشتن محتوای به روز و منحصر به فرد است یکی از عناصر مهم در محل SEO.

متابرچسب ها

استفاده از متا تگ کلمات کلیدی و نویسنده و همچنین تصاویر و گرافیک و باید هدفمند کلمات کلیدی و عبارات.

برچسب ها هدر

برچسب ها هدر استفاده می شود برای شکستن متن. آنها آن را آسان تر برای خواننده برای پیدا کردن اطلاعات آنها به دنبال و موتورهای جستجو استفاده از آنها برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک صفحه وب. کلمات کلیدی باید مورد استفاده در هدر به طوری که موتور جستجو عنکبوت می دانید دقیقا چه موضوع است.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی باید مورد استفاده قرار گیرد در تمام متا تگ ها و هدر اما آنها نیز باید مورد استفاده در محتوای وب سایت خود را. کلمات کلیدی باید مورد استفاده قرار گیرد به طور طبیعی در جریان بند بنابراین محتوا باعث می شود حس به خواننده است. صفحاتی که بیش از 10% از کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی را در حال رفتن به صدمه زدن به خود رتبه بندی به جای کمک به آنها. شما نمی خواهید به مسائل صفحه خود را با کلمات کلیدی این باعث می شود آن را دشوار برای یک خواننده به درک آنچه شما می گویید و موتورهای جستجو آن را دوست ندارم.

ارتباط داخلی

فقط به عنوان وجود دارد دو نوع از جستجوگرها وجود دارد دو نوع از ارتباط در محل و متشکرم. در محل پیوند نامیده می شود لینک های داخلی و این لینک از دامنه خود را به جای دیگری بر روی دامنه خود را. اتصال داخلی باید انجام شود نه تنها در ناوبری اما در محتوای صفحه را به عنوان به خوبی. هنگامی که شما را از درون مطالب با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان لنگر متن لینک. این بیشتر کمک خواهد کرد که موتور های جستجو به صفحه اول سایت خود را به درستی برای جستجو رتبه بندی. به یاد داشته باشید برای استفاده از لینک های داخلی در متن نسبتا. بیش از حد بسیاری از لینک پایین لینک ارزش هر صفحه دریافت می کند.

نقشه سایت

یک نقشه سایت XML باید واقع در پایین سایت خود ، این اجازه خواهد داد که موتور جستجو عنکبوت به راحتی به فهرست صفحات خود را و اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به راحتی حرکت صفحات. شما همچنین می توانید ارسال این فایل به گوگل.

آدرس

ساختار URL نقش مهمی در جستجوگرها. URL است که به طور معمول ساخته شده به ظاهر تصادفی اعداد و کاراکتر است. اجازه می دهد تا URL را بیشتر حس می شود و بیشتر قابل رویت برای بازدید کنندگان سایت کلمات کلیدی باید مورد استفاده در URL. این کلید واژه غنی آدرس ها نیز ترجیح داده شده توسط موتورهای جستجو است. یک URL کوتاه که هیچ خط تیره یا خط فاصله است ساده ترین راه برای به یاد داشته باشید و بهترین ها را در موتورهای جستجو.

بهترین سایت طراحی بصری جذاب در حالی که هنوز ترکیب همه از این در محل تکنیک های SEO. استراتژی جستجوگرها کمک خواهد کرد که به کاربر در پیدا کردن سایت خود را بیشتر به راحتی و پیدا کردن اطلاعات آنها به دنبال در یک نگاه کاهش نرخ گزاف گویی و افزایش نرخ تبدیل خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید