On-Page SEO و Off-Page SEO توضیح داد

[ad_1]

موتور جستجو بهینه سازی رخ می دهد در دو عنصر در طراحی سایت و خارج از سایت مبارزه. در ساده ترین شرایط یک وب سایت باید ساخته شده با عناصر خاص و سپس ترویج در بالا رتبه بندی وب سایت ها و وبلاگ ها. اگر یک وب سایت مناسب در صفحه جستجوگرها, از آن خواهد شد توسط موتورهای جستجو نمایه. اما برای رسیدن سایت به بالای یک SERP یا موتور جستجو صفحه نتایج آن باید “نفوذ” از دیگر وب سایت های معتبر و وبلاگ ها. (توجه کنید کلمه “معتبر”.)

ساختمان On-Page SEO

در جستجوگرها-صفحه آغاز می شود قبل از ساخت و ساز واقعی از یک وب سایت. دلیل این است که دامنه باید حاوی کلمات کلیدی مربوط به محتوای سایت است. برای مثال یک وب سایت فروش بوتیک طلا و جواهر باید شامل کلمات کلیدی “بوتیک” و “طلا و جواهر” است و نه “کایاک” و یا “اجاره”.

On-Page SEO اشاره به بهینه سازی “داخل” و یا “روی” یک وب سایت که موتورهای جستجو می توانید پیدا کردن و رتبه با توجه به محتوا و ارتباط. در صفحه بهینه سازی شامل:

1. کلمات کلیدی در نام دامنه

2. کلمات کلیدی در نام فایل

3. عنوان صفحه

4. متا تگ ها

5. متا توضیحات

6. بدن, برچسب, et cetera

7. درهم آمیختگی

ساختمان Off-Page SEO

Off-Page SEO اشاره به مبارزات طراحی شده برای رانندگی ترافیک به وب سایت های خاص. این است که تا حد زیادی انجام می شود از طریق لینک یا لینک های ورودی صلیب لینک کلیک کنید و به اشتراک گذاشته شده لینک (تبادل لینک). بیشتر معتبر/معتبر سایت های شخص ثالث لینک به یک وب سایت بیشتر “مهم” است که محتوای وب سایت می شود به موتورهای جستجو. خارج از صفحه بهینه سازی شامل:

1. انجمن ارسال

2. مقاله بازاریابی

3. وبلاگ اظهار نظر

4. بازاریابی شبکه های اجتماعی

5. راهنمای ارسال مقاله

6. اخبار اطلاعیه ها و مطبوعات

7. تبادل لینک, et cetera

اعتبار ساختمان

اطلاع از کلمه “معتبر” و به یاد داشته باشید کلمه “معتبر” قبلا استفاده می شود. این فوق العاده مهم صفت به نگه داشتن در ذهن به صورت خارج از صفحه بهینه سازی. اگر ساختمان پیوند است که انجام می شود در سایت های که هیچ ترافیک خاموش-صفحه مبارزات انتخاباتی در جستجوگرها است که برای هیچ. یک وب سایت با لینک ظاهر می شود در نیویورک تایمز وب سایت و یا در Gizmodo را سایت تولید خواهد شد به مراتب بیشتر ترافیک از لینک های ورودی در آمریکای شمالی جامعه برای سر و گوش آب شانه و شارب اتو.

بهینه سازی موتور جستجو در مورد ساختمان بالاتر SERP رتبه بندی اما حقیقت امر این می آید از موتورهای جستجو خود را. این باید انجام شود در یک ارگانیک راه طبیعی است. در حالی که کسانی هستند که تلاش برای فریب الگوریتم های موتور جستجو هر موفقیت به احتمال زیاد خواهد شد در کوتاه زندگی می کردند. این است زیرا موتورهای جستجو هوشمند. آنها آگاه هستند که بسیاری از روابط و مدیر سایت کلاهبرداری است. بهترین سیاست این است که استفاده از کلمات کلیدی به طور طبیعی ترکیب آنها را به متن در یک راه است که جریان را بدون به دنبال ساختگی. پیوند ساختمان نیز باید انجام شود همان راه ظاهر می شود در مربوط به سایت ها و وبلاگ ها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید