Off-Page SEO – 5 تاکتیک های موثر B2B کسب و کار می تواند استخدام امروز

Off-page SEO نشان دهنده سمت تلنگر از on-page SEO. اساسا خارج از صفحه جستجوگرها معاملات با این تاکتیک شما می توانید استخدام های خارجی به وب سایت شما. شما بسیاری از مقالات و کتاب توضیح میدهد که چگونه به انجام هر دو در و خارج از صفحه جستجوگرها. این مقاله با این حال تمرکز تنها بر B2B کسب و کار.

محبوب مشاوره در مورد off-page SEO اشاره های اجتماعی, رسانه های اجتماعی فیس بوک و دیگر تاکتیک های است که بیشتر مربوط به کسب و کار به مصرف کننده (B2C) کسب و کار – برای کسب و کار است که فروش به دیگر کسب و کار (B2B) برخی از این توصیه فقط صدق نمی کند.

علاوه بر این من فرض شما انجام می شود اصول اولیه. شما فرستاده شده خود را به آدرس وب سایت به موتورهای جستجو مانند گوگل. و شما در حال حاضر فرستاده شده به دایرکتوری ها. که گفت:, در اینجا پنج تاکتیک های موثر است که کسب و کارهای B2B استخدام باید خود را برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو.

Off-page SEO تاکتیک #1 – وبلاگ اظهار نظر و در انجمن ارسال

وبلاگ نویسی است که احتمالا موثر ترین راه برای افزایش خود را خارج از صفحه جستجوگرها. این تعاملی است. آن را اغلب به روز شده. و آن را سریع. که ترجمه را به اثر. به طور خاص شرکت های B2B که وبلاگ تولید 67% آگهی های بیشتر از شرکت هایی است که با تصویب در وبلاگ نویسی.

فروم ارسال نیز کمک می کند تا بهبود کلی خود را در جستجوگرها به دلیل آن را ایجاد لینک های ورودی به وب سایت خود را. گوگل ارزیابی وب سایت خود را در بخش, در این شماره از “کیفیت” لینک از سایت های دیگر. به نظر شما در انجمن حضور شما وجود دارد را ایجاد لینک به عنوان شما را تبدیل به یک اعتماد مشارکت کننده. این طول می کشد زمان بیشتری را اما آن را به ارزش سرمایه گذاری.

Off-page SEO تاکتیک #2 – به اشتراک گذاری محتوا

یک سال پیش یا بیشتر بازاریابی محتوا ایجاد یک شایعه در محافل بازاریابی. امروز بازاریابی محتوا بیش از وزوز. آن را بخشی از جریان اصلی بازاریابی است. بازاریابی محتوا شامل مقاله بازاریابی محتوای وب سایت, سفید مقالات و مطالعات موردی ، پس چگونه است که تاثیر off-page SEO?

این یک چیز برای ایجاد محتوای آن دیگری به معاون کشیش بخش و به اشتراک گذاری آن. به اشتراک گذاری محتوا با استفاده از این سه روش: (1) رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn; (2) تصویری – لوله های خاص (3) سخنرانی مانند SlideShare. بسیار مصرفی و اشتراک گذاری محتوای درایو ترافیک به سایت خود را به سرعت.

Off-page SEO تاکتیک #3 – ساختمان پیوند

ساخت لینک برای تلفن های موبایل بیشتر ویژگی های آن است. در اینجا هم شما باید بر کیفیت به جای کمیت است. گوگل اختصاص رتبه صفحه بر اساس قدرت. بنابراین اگر شما لینک های خارجی لینک دادن به وب سایت خود گوگل که به رسمیت می شناسد و به شما پیج رنک بالاتر. اما چگونه شما را دریافت لینک از سایت های معتبر?

پاسخ این است که ایجاد مربوطه و مطالب مفید. هیچ چیز به تساوی بینندگان به وب سایت از محتوای منحصر به فرد. این می تواند متن صوتی یا تصویری. اما اصلی و بسیار قابل اشتراک گذاری محتوا را افزایش تعداد لینک های ورودی.

Off-page SEO تاکتیک #4 – ارسال مقاله و مطبوعات

مقاله بازاریابی و مطبوعات دو تاکتیک های اثبات شده برای بهبود خود را از جستجوگرها-صفحه رتبه بندی. آنها دیگر به شما به عنوان توسعه شهرت و پس, اما آنها موثر است. شما دریافت لینک های ورودی با ارسال مقالات خود و مطبوعات به سایت های دیگر که توزیع مقالات. شما خواهید دید افزایش ترافیک و منجر واجد شرایط در طول زمان به عنوان شما ساخت خود با نام تجاری.

Off-page SEO تاکتیک #5 – صفحات زرد

چشم پوشی نیست صفحات زرد. این است که به وضوح “خارج از صفحه” و “مدرسه” – اما آن کار می کند. صفحات زرد کمک می کند تا ترویج کسب و کار خود را به صورت محلی. و شما می توانید لیست خود را کسب و کار رایگان, این یک راه ارزان برای ساخت کسب و کار شما. مدرن-روز نسخه نقشه های گوگل و یاهو Localworks. بهره برداری از این آفلاین و آنلاین روش نخست خود را در جستجوگرها ایستاده است.

خاموش-صفحه تاکتیک است که کار برای کسب و کارهای B2B

پنج off-page روش توضیح داده شده در بالا نشان دهنده تاکتیک که B2B کسب و کار می تواند استخدام امروز است. آنها نه فنی و نه آنها گران است. آنها, اما, زمان, در اکثر موارد. نتایج برای خود صحبت می کنند به عنوان مشتاق به عنوان شما پیاده سازی این پشتکار.

با تمرکز بر این پنج روش اجازه می دهد تا به شما افزایش رتبه سئو بدون اینکه ضعف یادگیری در مورد رسانه های اجتماعی تاکتیک به معنای برای کسب و کارهای B2C.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *