Ads به ندرت نشان می دهد با توجه به کیفیت پایین نمره

آیا شما تا کنون دریافت این پیام در گوگل AdWords? شما با داشتن این مسئله در حال حاضر ؟

این پیام را معادل داشتن تبلیغات خود را خاموش. خبر بد این است که گوگل دارای صفحه فرود خود را به عنوان با کیفیت پایین و امتناع خود را برای نمایش تبلیغات. شما نمی توانید برداشت برای هر یک از آگهی های خود را هنگامی که شما این پیام.

شعار گوگل AdWords است ربط. عبارت کلمه کلیدی خود را, بنر و صفحه فرود همه باید مربوط به دستیابی به یک کیفیت خوب نمره. اگر شما دریافت با کیفیت پایین نمره آگهی خود را غیرفعال می شود.

بنابراین چه چیزی شما را به آن را تعمیر کنید ؟ چگونه می توانم به شما در بهبود ربط? وجود دارد یک زن و شوهر از مراحل شما می توانید.

اول تمام کلمات کلیدی شما علاقه مند در حال اجرا تبلیغات و محل آنها را در منحصر به فرد AdGroups. این بدان معناست که یک AdGroup هر کلمه کلیدی. اگر شما بیش از حد بسیاری از کلمات کلیدی شما ممکن است بخواهید برای شروع با فقط خود را بالا انجام کلمات کلیدی.

بعدی نوشتن یک منحصر به فرد تبلیغ برای هر کلمه کلیدی. شما می خواهید تیتر آگهی به طور دقیق کلمه کلیدی. مطالب در شرح خطوط 1 و 2 می باشد. اما هر تیتر باید دقیق کلمه کلیدی. این باعث می شود آگهی های منحصر به فرد به کلمه کلیدی. لغات را تشخیص کلمه در آگهی و باعث می شود که آگهی های مربوط به کلمه کلیدی. به علاوه مصرف کننده است به احتمال زیاد در آگهی کلیک کنید اگر تیتر مسابقات جستجوی خود را.

در حالی که شما در حال ایجاد این آگهی همچنین قرار دادن کلمه کلیدی در url نمایش. نمایش url باید همان دامنه به عنوان آدرس مقصد اما فراتر از آن شما می توانید انجام آنچه شما می خواهم. برای مثال سعی کنید یک صفحه نمایش url MyDomain.com/my-keyword-phrase. شما می توانید کلمه کلیدی در آگهی دو برابر افزایش ربط.

در نهایت ایجاد یک صفحه فرود سفارشی برای هر کلمه کلیدی. شما نیاز به کلمه کلیدی در مکان های زیر در صفحه خود را فرود.

o آدرس در صورت امکان

o عنوان صفحه

o متا تگ کلمات کلیدی و توضیحات

o این برچسب ها در صفحه

o محتوای با 2 درصد به 5 درصد تراکم

انجام این کار باعث می شود صفحه فرود مربوط به کلمه کلیدی. در پایان شما باید کلمه مربوط به بنر و صفحه فرود, و بنابراین شما می توانید خداحافظی به پیام “Ads به ندرت نشان می دهد با توجه به کیفیت پایین نمره”.

شما باید آگاه باشید که یک جزء اصلی از کیفیت نمره CTR. گوگل اساسا می گوید یک آگهی خوب رشد خواهد کرد (خوب CTR) چرا که انسان از خواندن این آگهی خواهد بود مجبور به کلیک بر روی آن مربوط است. یک CTR کمتر از 1 درصد می تواند کمک به کیفیت پایین نمره. یک CTR حداقل 2 درصد مطلوب است.

اما ربط است به احتمال زیاد بزرگتر عامل در نمره کیفیت موضوع است. اگر مبارزات انتخاباتی خود را که شما نمی خواهد که برداشت به اندازه کافی برای ایجاد یک معنی CTR. حتی اگر آن است و بسیاری از برداشت های, شما می توانید از بهره مند شوند بهتر ربط.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *