7 راهنمایی جستجوگرها برای وب سایت تجارت الکترونیک

آیا ما صحبت از خرید و یا در شهر جدید تجارت الکترونیک موج تنها راه مشتریان می تواند رسیدن به محل کسب و کار است و اگر آنها می تواند تعیین محل فروشگاه به راحتی.

اینترنت رشد در جستجو. میلیون ها نفر از رشته جستجو را راه خود را به اینترنت اکوسیستم هر روز. وجود دارد هیچ نقطه ای در خرج کردن پول در یک وب سایت فانتزی و جوراب زنانه ساقه بلند در بهترین محصولات با قیمت عالی اگر سایت شما نیست این برنامه شامل در صفحه اول در گوگل.

این است که در آن تلاش های SEO به تصویر می آیند. مردم بیشتر احتمال دارد به شما در پیدا کردن اگر شما یک عالی رتبه جستجو. و بیشتر ترافیک بالاتر احتمال ساخت فروش.

هنگامی که آن را به جستجوگرها می آید برای یک فروشگاه آنلاین “یکی از اندازه متناسب با تمام” استراتژی کار نمی کند. آنلاین وب سایت های خرید باید به دقت ارزیابی نیازهای کسب و کار خود را و بر این اساس برنامه ریزی. در اینجا چند راهنمایی برای کمک به سمت ساخت که همه تصمیم مهم است.

موثر کلمات کلیدی

سرمایه گذاری برخی از زمان و پول برای شناسایی مناسب ترین کلمات کلیدی برای فروشگاه آنلاین خود را. کاربران تمایل به بسیار خاص در حالی که انجام یک جستجو کلید واژه. اطمینان حاصل شود که کلمات کلیدی استفاده شده در وب سایت خرید آنلاین سئو نیست بیش از حد عمومی. و یا دیگری به بازدید کنندگان به سادگی قادر نخواهد بود به شما در پیدا کردن.

هیچ محتوای تکراری

عنوان اصلی که ممکن است در محصول خود را توصیف برچسب ها. که احتمالا مهم ترین گام در تجارت الکترونیک بهینه سازی سایت. پس از محتوای تکراری در فروشگاه های تجارت الکترونیک اجتناب ناپذیر است با توصیف محصول و لیست آن بهتر است به دنبال راه هایی برای کاهش افزونگی.

Don’t copy-paste سازنده, توضیحات محصول, نگاهی به برخی از زمان خود را برای ساخت. آن را ممکن است به شما یک سردرد خفیف اما آن را به شما صرفه جویی میگرن بعد. اطمینان حاصل شود که هر یک توضیحات محصول منحصر به فرد است و موتور جستجو دوستانه است.

پرداخت پستها در طول کلیک کنید

پرداخت برای هر کلیک که ابزار لازم در SEO از فروشگاه های آنلاین. اما بهتر است آن را به تکیه بر روی آن به طور کامل به ایجاد دید. هزینه های PPC در ادامه به افزایش با هر جستجو و به زودی به شما به عنوان جلوگیری از پرداخت برای قرار دادن حضور خود را آنلاین از بین می رود. برخی از مشتریان اعتماد ندارند لینک آگهی ها و تبلیغات دیگر. بنابراین جستجوگرها آلی ضروری است همراه با PPC برای خرید آنلاین به وب سایت برای بهبود دید.

خود را تقویت استراتژی محتوا

اضافه کردن منحصر به فرد و محتوای با کیفیت بالا به طور منظم به شما تجارت الکترونیک پورتال. این کمک خواهد کرد که خود را با رتبه بندی موتور جستجو و یک ارزش افزوده برای کاربران است. در نظر داشتن یک وبلاگ و اضافه کردن محتوای مربوطه که مرتبط با محصولات و خدمات در وب سایت شما.

بهینه سازی تصاویر

استفاده از تگ ALT آزادانه در وب سایت شما. تصویر تابع جستجو است از محبوبیت زیادی و مردم با استفاده از آن برای پیدا کردن محصولات. تجارت الکترونیک خود را در جستجوگرها استراتژی نیاز به ترکیب کلمات کلیدی مرتبط برای تگ ALT از هر تصویر بر روی وب سایت. نمی چیزهای کلمات کلیدی; اطمینان حاصل شود که هر کلمه کلیدی استفاده شده است به طور مستقیم مرتبط است.

متا توضیحات برای صفحات وب

برای محل تجارت الکترونیک, بهینه سازی سایت های مختلف استفاده کنید متا توضیحات برای هر صفحه. متا توضیحات نوشته شده برای انسان های با هدف کمک به دریافت بازدید کننده به فروشگاه آنلاین خود را هنگامی که آن را نشان می دهد تا در موتورهای جستجو.

به یاد داشته باشید برای بهینه سازی متن لنگر

استفاده از کلمات کلیدی برای لینک های داخلی در وب سایت شما. این کمک خواهد کرد که افزایش دید خود را در موتورهای جستجو. در نظر بگیرید برای توصیف محصول توسط ارتباط آنها با سایر محصولات مشابه در وب سایت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *