7 تکنیک های SEO شما باید سعی کنید در سال 2018

SEO توسعه و صنعت تغییر کند. استراتژی است که موثر بودند شش سال پیش ممکن است شکست خود را در کسب و کار امروز است. برخی از بهترین تکنیک های معرفی شده است چند سال پیش. بنابراین آن را خوب به ماندن بگیرید به روز با هم به موفقیت است.

به اقامت در بالا از آن را توصیه به انجام تحقیق و یادگیری و تست روش های جدید. یک واقعیت جالب در مورد بهینه سازی موتور جستجو است که تمایل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با این گروه است.

این کمک می کند تا کسب و کار جدید را به عنوان به خوبی به عنوان کارشناسان برای یادگیری در هر روز است. این اجازه می دهد تا آنها را برای بهبود با تکنیک های SEO پیشرفته.

به دنبال این تکنیک ها برای رسیدن به اهداف جستجوگرها:

موتور جستجو بهینه سازی تکنیک برای سال 2018

1. عمیق, موضوع پوشش

SEO یک ارزش افزوده بالا روش بازاریابی است که به طور مداوم توسعه. تمرکز بر روی کلمه کلیدی جستجو, تگ, جستجو و دانش گراف در گوگل.

این تکنیک اجازه می دهد گوگل برای درک جستجوهای صرف نظر از کلمات کلیدی استفاده می شود.

2. بهبود محتوا

اگر شما یک وبلاگ نویس پرکار و یا وب سایت خود را به طور مداوم ایجاد محتوای شما ممکن است نشستن در یک بسته معدن طلا. هنگامی که یک پست ارسال شده خوانندگان در مورد آن را فراموش و حرکت به مرحله بعد.

آنها درک نمی کنند پتانسیل فعلی محتوای سایت یا وبلاگ خود را. رفتار محتوای چک را در سایت خود فصلی سالانه یا دو سالانه. بهینه سازی آن برای افزایش ترافیک است.

3. دارایی توسعه و ترویج

بصورت لینک دارایی قطعه از محتوا است که گرفتن بک لینک از سایت های دیگر. ایجاد و تقویت بصورت لینک دارایی برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو با گرفتن بک لینک. این کمک می کند تا به رشد بالا و دید این شرکت است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی توزیع شده پرداخت محتوا و تکنیک های دیگر استفاده می شود به روز رسانی بعد از توسعه است.

4. تغییر مسیر مدیریت

پس از شما تصحیح یک وب سایت کلمه آدرس اغلب اصلاح شده به عنوان به خوبی. به همین دلیل باید هدایت و مدیریت شود باید دقت کنید.

تغییرمسیر به خصوص 301 تغییر مسیر حرکت این لینک به یک صفحه در وب سایت یا وبلاگ خود را به یک صفحه جدید. بدون تغییر مسیر مدیریت ترافیک و رتبه بندی را می توان از دست داد. پس مراقب باشید.

5. سرعت خود را در صفحه تلفن همراه

بیشتر بازدید کنندگان با استفاده از گوشی های هوشمند به حرکت از طریق وب سایت و وبلاگ. شتاب صفحات تلفن همراه هستند و بنابراین یک چارچوب منبع باز برای ایجاد سریع صفحات تلفن همراه.

آیا ساده صفحات مقاله یا اشکال پیچیده و سایت های تجارت الکترونیکی آمپر کار می کند شگفتی برای همه. این افزایش تجربه همراه.

وب سایت هایی که بار سریع تر هستند و ترجیح داده شده توسط موتورهای جستجو و به نظر می رسد بالاتر در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERP).

6. Facebook بازاریابی

استفاده از Facebook تبلیغات برای ترویج بصورت لینک دارایی. رسانه های اجتماعی تبلیغات بسیار موثر هستند زمانی که آنها در حال اجرا هوشمندانه.

آن را تضمین می کند رشد کسب و کار و افزایش ترافیک به صفحه خود را. اگر شما می خواهید برای ترویج کسب و کار در یک زمان کوتاه Facebook تبلیغات ضروری است.

7. محتوای سفارشی

تجربه کاربر سیگنال های عامل در رتبه بندی جستجوگرها زمانی که مطالب به صفحه اول گوگل. بهبود نرخ تبدیل (CR) است که ارزش بالا-اضافه کردن فعالیت در بازاریابی است.

پیام های مختلف تا به حال اثرات مختلف در گروه های مختلف از مردم است. نرخ تبدیل سایت را افزایش داد.

با پیروی از این هفت تکنیک های آن ممکن است به رشد کسب و کار و بدست آوردن نتایج مورد نظر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *