6 SEO محبوب اسطوره ها در هر وب مستر نیاز به دانستن در مورد

SEO یک منطقه از بازاریابی است که هرگز ثابت است و همیشه در حال تغییر. آن را در طول این فرایند یادگیری برخی از و خلاص شدن از برخی از استراتژی است که ما تمایل به یادگیری در مورد اسطوره های خاصی نیز هست. هنگامی که صحبت کردن در مورد اسطوره ها و بسیاری از آنها دیگر معتبر به لطف آخرین به روز رسانی است که گوگل به ارمغان آورده است به جلو در آن الگوریتم, اما چگونه بسیاری از مردم آگاه هستند در مورد آن ؟ نیست بنابراین در اینجا یک لیست از برخی از معروف SEO اسطوره ها که مهم هستند برای جستجوگرها بچه ها که در مورد و فراموش نکنید در مورد:

شماره 1 رتبه مهم است – شدن به شماره یک در SERPs است ‘بود همه و همه پایان از همه شرکت در جستجوگرها. وقت آن است که برای یک واقعیت را بررسی کنید و متوجه باشید که کیسه شماره یک اسلات عملا غیر ممکن است برای رقابتی کلمات کلیدی. همچنین مهم است به درک که گرفتن موقعیت برای اولین بار نیست که دیگر هیچ.

ارتباط از کلمات کلیدی از بین رفته است – این اسطوره تبدیل شده است بسیار محبوب به خصوص در میان بازاریابی اینترنتی جدید سازمان.

این اسطوره آمده است از این واقعیت است که چگالی کلمه کلیدی در نظر گرفته می شود ‘غیر قانونی’ توسط الگوریتم گوگل. بنابراین اجازه دهید ما در حال حاضر به شکستن این اسطوره پایین و درک می کنم که مهم نیست که چقدر پیچیده الگوریتم گوگل تبدیل شده اند و امروز آن را هنوز هم می دهد مقدار زیادی از اهمیت کلمات کلیدی و ارتباط از کلمات کلیدی در محتوا هنوز هم دستورات توجه است.

در مجموع این نقطه شکستن و دور از افسانه و درک کنند که ارتباط کلمه است که هنوز هم بسیار مهم است که دلالت بر انجام تحقیقات کلمه کلیدی است که باید. متون و کلمات کلیدی نقش قوی حتی امروز در هدایت کاربران از طریق موتور جستجو نتایج جستجو برای قابل اعتماد ترین نتایج.

کلمات کلیدی باید مطابقت دقیق – در عین حال یکی دیگر از رایج سئو اسطوره است. اجازه دهید نگاهی نزدیک تر به آنچه است که در واقع درست است در اینجا.

کلمات کلیدی بهتر است در نظر گرفته به عنوان یک مجموعه ای از مفاهیم است که مربوط به یکی دیگر را به عنوان برابر گسسته کلمات کلیدی. آن است که عملا غیر ممکن است برای مطابقت با کلمات کلیدی دقیق و در تلاش برای انجام این وب هم ریخته است با وحشتناک, مقالات بر اساس SEO که ندارد هیچ ماده و ارائه ارزش به کاربران است. از این رو, مهم است که برای نوشتن کلمه کلیدی بر اساس مقالات اما “کلمات کلیدی مرتبط” و نه یک بازی دقیق’.

متا تگ های مهم در نظر گرفته – با ناگهانی پختگی در الگوریتم گوگل به نظر می رسد کمتر وابسته به سرنخ مدیران سایت فراهم می کند. اما از آن زمان به انجام دور با متا تگ ها چون گوگل و دیگر بستگی دارد به آنها است و از آن زمان به تمرکز زیادی هم در آن است و تمام توجه خود را به نوشتن محتوای بزرگ است که برای خواندن خوب است.

بیشتر این لینک کلیک کنید کمتر به مطالب – یک زمان وجود دارد که جستجوگرها مردم به آن اهمیت زیادی برای لینک کلیک کنید و حتی اگر محتوای مطلق سطل زباله. اما زمان تغییر کرده چون گوگل تبدیل شده دقیق از نظر به روز رسانی خود را.

بله حتی اگر یکی از خوب های backlink اما محتوای با ارزش به نظر می رسد به انجام شگفتی در حال حاضر. گوگل بلافاصله شاخه های شما درست در بالای حافظه از SERPs. به طوری که بیل گیتس می گوید: “محتوا پادشاه است” بنابراین به دنبال آن است. اما این بدان معنا پیوند ساختمان است و دیگر مهم است ؟ بدیهی است که نمی, آن است که هنوز هم یکی از مفاهیم اولیه سئو, اما نه به قیمت غفلت از محتوای خوب. بنابراین مهم نیست که اگر شما فقط یک لینک در مقاله خود را به عنوان طولانی به عنوان مقاله خود را بزرگ است.

سئو و رسانه های اجتماعی در حال نامربوط – در میان تمام جستجوگرها, اسطوره ها, این یکی باید شکسته شود تقریبا بلافاصله چرا که اگر این افسانه همچنان ادامه دارد, پس از آن ما در حال از دست دادن بسیاری از نظر ترویج وب سایت ما و اجازه دادن به مردم در مورد ما. گوگل در نهایت متوجه قدرت است که شنود گذاشته به رسانه های اجتماعی و پس از آن حتی تلاش گوگل برای ترویج این پلت فرم است که رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است برای همه ما. رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین حوزه امروز است که کمک می کند فوق العاده در زمینه سئو و بهینه سازی سایت.

پویایی SEO همیشه در حال تغییر و بهترین راه برای درک پویایی است که به حفظ و مطالعه و هر چه زودتر شما خلاص شدن از اسطوره های بهتر از آن خواهد بود برای شما. هیچ قحط و غلا از دانش پخش در سراسر وب در مورد SEO پس از آن زمان را برای شما به تماس خود را به درک آنچه درست می ایستد در آزمون زمان و چه یک اسطوره است که نیاز به بسته داخل یک گنجه مهر و موم شده. آن است که وقت خود را به را انتخاب کنید, آن را به حساب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *