5 نکته برای تهویه مطبوع تحقیقات کلمه کلیدی – چگونه برای پیدا کردن کلمات کلیدی طلایی و جلوگیری از اشتباهات پرهزینه

1. تهویه مطبوع عبارات کلیدی باید توسط مفید و مطالب مرتبط.

برای مثال یک پیمانکار تهویه مطبوع در بر داشت که بسیاری از مردم را به وب سایت خود را در جستجوی AC خدمات ارائه می دهد. این محبوب بود کلمه کلیدی در جستجو ترافیک, اما آنها تا به حال هیچ محتوا به طور خاص توسعه یافته در اطراف آن و خدمات ارائه می دهد و نمی شد به درستی نمایش داده شده در سایت.

برای این پیمانکار با توجه به کلید واژه نسبی محبوبیت آن شده اند که احمقانه به ارائه مناسب و مرتبط با محتوای ساخته شده در اطراف “AC خدمات” مربوط به کلمه کلیدی جستجو.

2. تهویه مطبوع عبارات کلیدی باید تولید قابل توجهی از حجم.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی است که یک گام مهم در ارائه بازدید کنندگان خود را به تهویه مطبوع سایت. امکان استفاده از Google Keyword Planner با وارد کردن یک عبارت جستجو مانند “ac تعمیر” یا “کوره جایگزینی” و اجازه دهید این ابزار ارائه صدها نسبی جایگزین.

3. تهویه مطبوع و عبارات کلیدی می توان به “دم دراز است.”

متوسط تعداد کلمات است که جستجوگران آنلاین را وارد کنید به جستجو در رابط کاربری به طور مداوم گسترش و تکامل می یابد. ده سال پیش چند قرار داده اند 8 کلمه یا بیشتر را در یک عبارت جستجو.

اما در حال حاضر این “دم دراز” کلید واژه جستجو اتفاق می افتد و بیشتر و بیشتر.

بنابراین فکر می کنم در مورد آنچه مشتریان شما واقعا برای جستجو و گسترش کیفیت نتایج خود را از وب سایت خود را ارائه می دهد.

4. تهویه مطبوع عبارات کلیدی باید مرتبط با نیازهای تهویه مطبوع مصرف کننده.

انتخاب کلمات کلیدی خود را با دقت. نیازهای مصرف کننده بسیار خاص و بنابراین باید خود را ارائه می دهد می تواند به عنوان به خوبی. اگر مصرف کنندگان در جستجوی “تعمیر کوره” و به شما ارائه دهد تا AdWords تبلیغ در مورد سیستم تعویض تلاش شما به هدر رفته برای هر دو شما و مصرف کننده است.

5. تهویه مطبوع کلمات کلیدی انتخاب شده بر اساس محتوای سایت خود را.

گوگل قضات کلی ارتباط از کلمات کلیدی شما را انتخاب کنید و تبلیغات شما نوشتن به صفحه فرود بازدید کننده را مشاهده زمانی که آنها کلیک کنید آگهی خود را.

گوگل زیر را منتشر کرده است به عنوان یک شاخص از آنچه که آنها به دنبال در هنگام بررسی سایت شما را برای یک انتقال بدون درز از پرداخت خود را جستجو تبلیغات و محتوای سایت:

  • آیا شما اعتماد به اطلاعات ارائه شده در این مقاله ؟
  • این سایت نوشته شده توسط یک متخصص و یا آن را کم عمق در طبیعت ؟
  • آیا این سایت تکراری با هم تداخل دارند و یا از کار برکنار محتوا ؟
  • آیا این سایت را تلفظ سبکی یا حقیقی اشتباهات ؟
  • در حال موضوعات رانده واقعی منافع خوانندگان سایت ؟
  • سایت اصلی ارائه محتوا و یا اطلاعات ؟
  • آیا صفحه ارائه ارزش در مقایسه با دیگر صفحات در نتایج جستجو?

نگاهی به صفحات در وب سایت شما. آیا آنها با این معیار و یا آنها را فاقد تمام یا بعضی از عناصر ؟ اگر پس از شناسایی کلمات کلیدی که در حال رانندگی بیشترین ترافیک مربوط به خود سایت و وصله پینه کردن صفحات خود را برای دیدار با گوگل انتظارات بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *