5 قدرت کپی کردن تکنیک های نوشتن است که نگه داشتن خوانندگان علاقه مند

در اینجا پاسخ: 5 راهنمایی برای نوشتن کپی های بزرگ

قبل از شروع شما کپی نوشتن ماجرا متوجه است که یک قطعه خوب از کپی کردن است که بسیار وابسته به پیام شما در حال تلاش برای ارسال و چه مربوط به آنچه شما نوشتن است که به آن پیام است.

کپی است مانند استیک در یک شام بزرگ در خانه استیک.

مهم نیست که اگر شما یک سالاد فوق العاده سیب زمینی پخته و یک دسر دلپذیر… اگر استیک بد است به عنوان مثال پخته سوخته, سرو, سرد, اشتباه ادویه جات ترشی جات در آن شام تمام دستکاری شده است.

همان چیزی که اتفاق می افتد با نوشتن کپی کنید.

شما به عنوان یک نویسنده درست مثل آشپز در خانه استیک نیاز به سرمایه گذاری برخی از زمان در دستیابی به ابزار و مهارت های که شما نیاز به نوشتن نیست فقط خوب است اما قدرت کپی کنید.

اگر شما سرمایه گذاری زمان و سپس شما از دست با نوشتن کپی که نتواند علامت… که ارائه نمی شود “استیک” را برای خود کپی شام و به پایان می رسد تا بی اثر و خوانده نشده فقط مانند “بد استیک” که نمی خورده یا لذت می برد.

نکته شماره 2. پایین و کثیف

شما می دانید چیزی در مورد آنچه که شما قصد نوشتن در مورد. داستان این نیست.

پری قصه ها برای کودکان و نوجوانان اما باهوشتر خوانندگان که علاقه مند و آگاه در مورد خود کپی پیام را به سرعت اخراج خود را ارائه و ترک اگر شما لازم نیست که دقیق اطلاعات مربوط به آنها.

اگر شما مانند من هستند و سعی در نوشتن کپی توصیف بهترین راه برای بازسازی یک موتور دیزل چه می تواند شما را در نوشتن ؟ من می خواهم تمایل به مستقیم آنها را به نزدیکترین دیزل مکانیک! اما این چیزی نیست که خوب کپی نویسندگان.

به برگ ریزان برخی از نور در این موضوع پیدا کردن یک دیزل مکانیک و مصاحبه با او و یا او. پیدا کردن برخی از کتابچه های راهنمای تعمیر, آیا خودتان آن را, راهنما و حتی خوب دانشنامه و حفاری به آنها.

تحقیقات یک ابزار عالی برای نویسندگان و آن را خاموش می پردازد. هنگامی که شما حقایق در دست همراه با منابع که در آن شما اطلاعات و سپس شروع به نوشتن!

نکته شماره 3. مشتری همیشه درست است!

شما نیاز به ارتباط با خوانندگان خود را و یا مخاطبان با “صحبت کردن” به آنها را در یک “صدا” آنها راحت هستند. به عبارت دیگر پیدا کردن آنچه مشتریان خود را علاقه مند است و نوشتن کپی که خواهد گرفتن علاقه خود را و نگه داشتن آنها را خواندن.

به یاد داشته باشید شما مکانیک مصاحبه ؟

واقعا گوش دادن به مکانیک کلمات و چگونه آنها ارائه شد و تاکید کرد. کلمات شما را درک نمی کنند و تحقیقات زیرا اگر مکانیک فکر آنها مهم است و سپس مشتری بالقوه شما خواهد شد توسط هیپنوتیزم شدن “واقعی” اطلاعات از یک حرفه ای!

چیزی که مهم است به یاد داشته باشید: آیا خواندن سطح از شخص شما به آنها شما در حال هدایت این قدرت های بزرگ کپی کرد ؟ ؟ به تحقیق!

می دانم که شما “صحبت کردن” و ترکیب زبان است که می تواند خواندن و درک و مربوط به خود خواننده است.

آن را نمی خواهد حس را به نوشتن در مورد آخرین مد ها در آرایش چشم برای نوجوانان و استفاده از زبان بومی مناسب تر به بزرگ گلف در روستای بازنشستگی در فلوریدا!

نگه داشتن در ذهن این قدرت کپی کردن پیام واقعی و آموزنده تحریک تخیل و شما نمی خواهد نوشتن آن را مگر اینکه شما می خواهید به فروش چیزی است.

نکته شماره 4. ترکیب استفاده از دستور زبان صحیح

خود را از دست ندهید اقتدار و حرفه ای با استفاده نادرست دستور زبان مشرف اشتباهات املایی و کلی بی احترامی خواننده خود را با مراقبت در مورد خود را ارائه. شما نمی خواهید به عنوان یک تازه کار و کاستن از شما کارشناس امتیاز به دلیل بی دقتی اشتباهات.

نکته شماره 5. خداوند تیتر

این حق شما آن را ساخته شده است. از آن اشتباه و از دست دادن 7 از 10 خوانندگان… خوب خوانندگان نیست… فقط یک نگاه یک نگاه سریع برای یک دوم یا دو علاقه مند نیست و نمی خواند.

چگونه, چگونه به, جدید, به (شخص شما در حال هدف قرار دادن) و ذخیره و حتی رایگان در اغلب خوب مبتدیان به صورت سرفصل و تعداد کار بیش از حد.

ذهن انسان را درک اعداد در بخش های مختلف مغز فیزیکی و فرآیندهای آنها را کمی بیش از فقط متن ساده تا شاید شما فوق العاده نگاه! یک نظریه این است که ذهن تلاش می کند برای محاسبه ارزش یک شماره به عنوان مخالف فقط به جذب اطلاعات ارائه شده در متن است.

در حال حاضر به پایان رسیده است.

به یاد داشته باشید که شما در حال نوشتن برای… مشتری بالقوه خود را. تمرکز بر ساخت قدرت خود را کپی قابل فهم مربوطه و حتی این دشت که کلمه: دوست داشتنی.

شغل شما این است برای جلب کردن پاسخ از خواننده خود را به عنوان مثال خرید, ثبت نام, ثبت نام, دریافت, ساده, Facebook مانند و یا حتی فقط با تکمیل یک بررسی.

نگه داشتن آن ساده و مستقیم و هدفمند در محصول خود را و یا ایده و در نهایت لذت بردن از آنچه شما انجام می دهند و با تصویب آن از لذت به خوانندگان خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *