5 عناصر SEO

[ad_1]

پایه جستجوگرها سخت نیست, آن است که یک methodic و رویکرد منطقی به بازار خود را. بیایید این را راست. رتبه سئو است که واقعا در مورد درک خود را از بازار خود را به رقبا و در نهایت بازدید کنندگان خود را. کمی از کشف خواهد شد یک راه طولانی در موفقیت فرمانده بازار خود را.

قبل از ما به 5 عناصر SEO ما نیاز به بررسی کشف سمت کسب و کار شما.

1. درک خود را از بازار است. وجود دارد واقعا یک بر روی خط بازار خرید? شما می توانید هزاران تن از جستجوهای ماهانه با تعداد بسیار کمی از خریداران. است که محصول یا خدمات شما را منجر به بازاریابی در اینترنت ؟ مثال: من در سراسر یک بازار چندی پیش که من فکر کردم تا به حال برخی از بالقوه است. “طراحی تاتو”. بسیاری از هزاران نفر از جستجوهای هر ماه با تعداد نسبتا کمی از رقبا. بنابراین من در بر داشت یک برنامه بازاریابی و تنظیم کردن برخی از تبلیغات PPC است. پس از چند صد دلار در کلیک و 1 دوام فروش من تصادفا به یک فروم بود که صحبت کردن در مورد خالکوبی. چیزی که من کشف کردم این بود که مردم نمی خواهید به پرداخت هزینه برای طرح های, چرا که آنها می توانید آنها را در فروشگاه تاتو به صورت رایگان و تنها مشتریان بالقوه من تا به حال واقعی هنرمندان خود. این کاهش بازار من به کسری از آنچه که من فکر کردم آن بود. من موفق به درک بازار است.

2. درک رقبای اصلی شما. انتخاب جنگ شما می توانید برنده شدن! است که رقابت برای کلمات کلیدی خود را یک نیاز اساسی جستجوگرها موثر. اگر وب سایت شما جدید است, جلوگیری از تعقیب کلمات کلیدی که شما می توانید رتبه خوبی برای. شما در حال چرخش چرخ های خود را اگر شما اعتقاد دارم که شما می توانید در مقابل رقبا که صفحه رتبه 5 و به بالا. غیر ممکن نیست اما آن را به یک مقدار زیادی از کار و زمان.

3. درک بازدید کنندگان خود را. این یکی از سخت ترین از همه آنها را. از آنجا که اکثر بازدید کنندگان تنها ماندن در یک سایت برای 15 تا 30 ثانیه آن سخت است برای تعیین آنچه آنها مانند و یا دوست ندارم. شما می توانید کشف سرنخ به آنچه آنها می خواهند با مراجعه به انجمن و جذب این پست. با تاکید بر مشکلات یا شرایط یک راه موثر برای ایجاد وب سایت چسبندگی.

پس چه باید انجام دهید با رتبه سئو?

بسیار زیادی واقع است. شما ببینید اگر شما خیلی خوب درک در 3 مورد بالا تلاش های SEO شما خواهد شد بسیار ساده تر و نتایج خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. خوب به 5 عنصر از جستجوگرها خوب.

اینها آزادانه ذکر شده در آنها باید به کار کرده است. من می گویم آزادانه زیرا هر عنصر یک فرآیند مداوم و همه عناصر از اهمیت مساوی هستند. این به این معنی که شما نیاز به اضافه کردن محتوا و همچنان به کار بر روی بک لینک به طور همزمان ،

SEO عنصر #1 – پژوهش و کلمه کلیدی. جستجوگرها موثر شروع می شود با پژوهش و کلمه کلیدی. من متعلق به اردوگاه که می گوید: شما باید 2 کلید واژه لیست. لیست #1 شامل شاید 10 یا 15 از کلمات کلیدی اصلی خود را و لیست #2 شامل تمام کلمات کلیدی مرتبط. لیست #1 استفاده می شود خود را برای ساخت صفحات اصلی و لیست #2 استفاده می شود برای کمتر مهم صفحات داخلی و یا مقالات ،

SEO عنصر #2 – می دانم که رقابت خود را. این نگران کننده است که چگونه بسیاری از صاحبان وب سایت هیچ سرنخی که چگونه خود را رقبای اصلی رو به جایی که آنها هستند. دانستن اینکه چگونه به خوبی رقبای خود را بهینه سازی خواهد شد به شما یک مسیر روشن خود را بهینه سازی موتور جستجو.

SEO عنصر #3 – On-page بهینه سازی. این است که احتمالا ساده ترین بخش این فرآیند است. هنگامی که شما یک قالب به درستی تنظیم, آن فقط یک ماده از افزایش سرعت هر صفحه از سایت خود را. در صفحه بهینه سازی شامل:

  • همه مربوط به برچسب (عنوان, توضیحات, کلمات کلیدی Alt)
  • چگالی کلمه کلیدی در صفحات خود
  • محتوا (مطالب واقعا پادشاه)
  • SEO عنصر #4 – لینک کلیک کنید. کمیت و کیفیت کلید در اینجا. به نظر می رسد که تمام جستجوگرها از متخصصان معتقدند که یکی از (اگر نه) بزرگترین عامل تنها به جستجوگرها موثر است با کیفیت خوب و لینک ها (و بسیاری از آنها) به سایت خود ، این لینک های خارجی.

    وجود دارد یکی دیگر از لینک های که همچنین می تواند کمک به شما بهینه سازی رتبه بندی. این لینک های داخلی. هر کجا که شما می توانید مطمئن شوید که برای لینک به صفحات داخلی با استفاده از متن لنگر و امیدوارم که لنگر متن شامل کلمه کلیدی خود را برای صفحه ای که لینک در حال رفتن به.

    عنصر #5 – ارتقاء وب سایت. این خاموش است-ارتقاء سایت است که تاثیر زیادی در تلاش های SEO شما. در اینجا چند زمینه ارتقاء وب سایت:

  • دایرکتوری ها (سایت خود را ارسال و دریافت ذکر شده در دایرکتوری ها)
  • مقالات (به رسمیت شناخته شده در منطقه شما و یا بازار)
  • منتشر شده در مطبوعات (به دنیا بگویید در مورد سایت خود و یا تغییرات شما ساخته شده)
  • وجود دارد تن از انواع مختلف از خارج از سایت, ارتقاء, این اصلی است که شما می توانید کنترل. نتیجه این است که شما را دریافت بک لینک بازگشت به سایت خود ، و بسیاری از این سایت ها بسیار پر بازدید و بالا SEO صفحه رتبه بندی. شما نیاز به روابط عمومی بالا لینک بازگشت به شما.

    در نتیجه شما می توانید اتلاف مقدار زیادی از زمان و پول بر روی SEO و بدون هر گونه نتایج واقعی است. درک خود را در بازار رقابت و بازدید کنندگان سپس با استفاده از این اطلاعات برای شروع کار بر روی عناصر 5 از جستجوگرها خوب. پس از این طرح باعث می شود کار از جستجوگرها آسان و منطقی و این را به طور چشمگیری بهبود رتبه سئو. دریافت امروز شروع کنید.

    [ad_2]

    دیدگاهتان را بنویسید