4 وب سایت ساختار عناصر است که تاثیر SEO

[ad_1]

اکثر بازاریابان بر این باورند که کلمات کلیدی به تنهایی مسئول یک سایت را رتبه بندی. هسته ای خود تمرکز حول محور رفع کلید واژه ترتیبات به نگه داشتن آنها را مربوطه در سراسر صفحات وب. اما جدا از کلمات کلیدی برخی از عناصر وب سایت نیز بسیار مهم است که یک وب سایت را رتبه بندی. آنها بدیهی است که می تواند تاثیر SEO سایت چشم انداز. ساختار وب سایت یکی از آنها است. یک وب سایت را تعیین ساختار وب سایت راه است سازمان یافته داخلی است. ساختار لزوما به این معنا نیست که ظاهر فیزیکی یک سایت بلکه راهی است که در آن صفحات وب سایت ها پیوسته.

سازماندهی ساختار وب سایت بسیار مهم است برای بهینه سازی موتور جستجو. بدون رفع شکاف مربوط به ساختار شما نمی توانید دستیابی به حداکثر منافع از تلاش های SEO شما.

من مثال در اینجا 4 ملاحظات مهم است که شما نگاه کنید به منظور تقویت خود را در جستجوگرها.

1. وب سایت Crawlability:

Crawlability از یک وب سایت مهم است که از نظر ظاهر آن در نتایج جستجو. اصطلاح موتور جستجو توانایی خزیدن را از طریق یک وب سایت به منظور ایجاد آنچه محتوای وب سایت همه چیز در مورد. اگر خزنده وب سایت خود را متوقف به هر دلیلی می تواند باعث مشکلات برای جستجوگرها. طول این خزنده ربات از طریق زیرصفحه و موضوعات فردی به شکل هر عنصر از وب سایت یک کل. یک سایت گفته می شود Crawlable اگر صفحات سایت به هم پیوسته هست و در برخواهد داشت بدون مشکل برای کاربران در مرور یک مکان به مکان دیگر.

پس چگونه آن را کمک می کند تا در جستجوگرها? آن ساده است. اگر خزنده وب سایت خود را متوقف کرده است و یا متوقف شد شانس وجود دارد که برخی از خود را به خوبی بهینه سازی صفحات وب می تواند از دست نمایه سازی. نقطه من می خواهم به آن را بالا می برد که مگر اینکه وب سایت شما به درستی crawled شده و نمایه تلاش های SEO شما نمی خواهد متوجه است.

2. لینک های داخلی:

لینک های داخلی یکی دیگر از عوامل مهم است که اثرات SEO. این اصطلاح اشاره دارد به تمام جهت طرح که یک وب سایت تصویب به منظور ارتقاء یک وب سایت دسترسی و تجربه کاربر. ایده اصلی در پشت این جهت است که یک کاربر تصادفی باید قادر به پیدا کردن یک صفحه به دیگری بدون هیچ زحمتی. اگر یک وب سایت شامل بیش از صد صفحه آن را یک چالش برای اطمینان از دسترسی به هر صفحه تنها با چند کلیک.

قابلیت استفاده از کارشناسان اظهار نظر کردن که اگر آن را طول می کشد بیش از سه کلیک برای پیدا کردن هر صفحه منحصر به فرد و سپس شما نیاز به تجدید نظر خود را جهت طرح. مدیریت ناوبری و ارتباط داخلی آسان است. دسته بندی و سازماندهی جهت لینک با توجه به بخش آنها مربوط به.

به لینک صفحات و پست های داخلی, استفاده از کلمات کلیدی در محتوا و سپس لینک این کلمات کلیدی به سایر صفحات مربوطه و یا قطعه ای از محتوای وب سایت خود را. مزایای متعددی وجود دارد که اتصال داخلی عمل می کند. ارتباط داخلی به راحتی باعث کاهش عمق صفحه و به کاربران اجازه می دهد یک راه ساده تر برای پیدا کردن صفحات دیگر. آن می تواند در نتیجه یک تجربه کاربری بهتر.

3. تجربه کاربر:

توجه داشته باشید از آن که فقیر تجربه کاربر تاثیر منفی می تواند تلاش های SEO شما. در حالی که مرور وب سایت خود را اگر یک کاربر نمی تواند کشف کردن که چگونه برای به دست آوردن اطلاعات مورد نظر او را به خروج برای پیدا کردن آن در جایی دیگر. گوگل اقدامات تعامل کاربر با وب سایت با استفاده از معیارهای مختلف از جمله کلیک کنید از طریق میزان زمان صرف شده در سایت و نرخ گزاف گویی ،

برای اطمینان از یک تجربه کاربری بهتر شما نیاز به چین از طریق کلیک با انتظارات و سریع اطمینان حاصل شود و همچنین دسترسی آسان به اطلاعات مورد نظر.

4. تکراری صفحات وب سایت:

مطالب تکراری خود را می کشد وب سایت SEO چشم انداز. گوگل محتوای تکراری به عنوان یک مورد واضح و روشن از عمق دادن. شما باید تمرکز خود را بر ارائه محتوای با کیفیت به خوانندگان خود را. آن خیلی مهم است. نه تنها محتوای با کیفیت خوب افزایش تجربه کاربر بلکه باعث بهبود سایت از حضور در صفحات نتیجه موتور جستجو بالا برای رقابت کلمات کلیدی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید