3 Seo افسانه ها و واقعیت واقعی

1. سئو مرده است

این است که در میان بزرگترین اسطوره جستجوگرها است که باید به خاک سپرده شد. آن است که آزار دهنده به گوش مردم می گویند که “سئو مرده است”. آنچه آنها درک نمی کنند این است که جستجوگرها همچنان به زندگی می کنند تا زمانی که موتورهای جستجو در اطراف هستند. هر بار که یک کلمه کلیدی وارد شده در موتورهای جستجو و کاربران را مشاهده صفحاتی که مربوط به آن عبارت جستجوی خاص است که به نام SEO. هنگامی که تبلیغات سطح آنها استفاده می شود برای PPC بازاریابی است که استراتژی دیگر برای به دست آوردن تبدیل.

حقیقت

قطعا سئو مرده است که دیگران می گوید. آن را فقط در ادامه به تغییر و به روز رسانی در هر حال حاضر و پس از آن. هنگامی که در مقایسه با گذشته روش های SEO با ارائه تاکتیک در جستجوگرها وجود دارد بسیاری از پیشرفت.

می توان آن را آزار دهنده است که یک استراتژی مورد استفاده قرار گیرد برای تمام تلاش های SEO است موفق و ارائه نتایج مورد انتظار. اما SEO یک دامنه از هر دو معمولی و استراتژی های جدید است که آن را احمقانه اعلام کرد که “سئو مرده است”.

2. محتوای ارزشمند را به طور خودکار رتبه

محبوب عبارت “محتوا پادشاه است” نه کاملا درست است. اگر آن را پس از آن کسانی که چرخش همان مطالب را بارها و بارها باید رتبه بالا در موتورهای جستجو.

اما این اتفاق نمی افتد که در راه است.

بسیاری از اسپم با استفاده از این استراتژی برای گرفتن رتبه بندی بالا در نتایج جستجو است اما آن را بی فایده است. به عنوان یک ماده در واقع, وجود دارد, نیاز به برخی از تغییرات مانند محتوای ارزشمند به علاوه بزرگ جستجوگرها استراتژی منجر به یک موقعیت بالاتر.

حقیقت

در حالی که درست است که موتورهای جستجو ارزش تازه محتوای ارزشمند این لزوما به این معنی نیست که وجود ندارد و تلاش مورد نیاز برای محتوای به خزیدن و شاخص خود را در آن. بعد این خزنده را پیدا خواهد کرد در مورد محتوا و شاخص های آن, اما آن است که قطعا کافی نیست.

به رسم موتورهای جستجو خزنده نیاز به کمک به کشف به تازگی منتشر شده مطالب. ایجاد و ارسال نقشه سایت به گوگل کمک خواهد کرد که آن ربات کارآمد خزیدن همه فعال صفحات در یک دامنه معنی گوگل را می دانید که در آن هر صفحه قرار گرفته است در یک وب سایت و صفحاتی که آنها باید اضافه کنید در SERPs.

3. لینک های مورد نیاز نیست

برخی از مردم می گویند که “ساختمان پیوند مرده است” در حالی که دیگران می گویند “پیوند ساختمان خطرناک است”. در واقع هر چند لینک بسیار مهم است و ادامه خواهد داد به یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی. افرادی وجود دارند که اجتناب از جریمه های گوگل به طوری که آنها نمی خواهم به چیزی برای انجام با لینک ساختمان و به جای آن از SEO استفاده از PPC.

شما باید چند بار آن را شنیده است که “ساختمان پیوند مرده است” یا “پیوند ساختمان خطرناک است”.

از جمله دلایل آورده شده در مورد این اسطوره است.

حقیقت

پیوند ساختمان باید یک بخش اساسی از استراتژی جستجوگرها اگر نه مسئله. وجود واقعی باید لینک مربوط به وب سایت و ارزش اضافه شده به این وب. ایجاد کیفیت پایین لینک های خطرناک است. بهبود رتبه وب سایت با استفاده از با کیفیت پایین لینک ها را پیوند ساختمان قطعا مرده است. بنابراین بهتر است به منظور توسعه یک شبکه بزرگ برای ساخت بک لینک و همچنین استفاده از آموزنده محتوای با کیفیت بالا است که به ارزش به خوانندگان و متقاعد کردن سایت های دیگر به لینک با این محتوا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *