3 راه طراحی وب سایت کار می کند برای کمک به رشد کسب و کار شما

[ad_1]

همانطور که می دانید طراحی و توسعه وب خود را تحت تاثیر قرار کسب و کار و مخاطبان است. این اولین چیزی که آنها در مورد کسب و کار خود و پس از آن باید به ایجاد یک تصور خوب. در زیر سه جنبه های مهم طراحی وب سایت:

1. باعث می شود تصور

من می خواهم گفت, وب سایت اولین چیزی که یک مشتری بالقوه می بیند قبل از دانستن خدمات خود را و چگونه کسب و کار شما کار می کند. کسانی که برای اولین بار چند ثانیه ضروری در کسب و کار خود و دلیل آنها تعیین اگر یک مشتری بالقوه را تبدیل به یک مشتری و یا نه. و آن را نیز تعیین نرخ گزاف گویی خود را. خواهد مشتری ترک سایت تقریبا بلافاصله ؟ و یا می خواهند ماند و بررسی خدمات خود را ؟

یک نچسب وب سایت و یا – خدای ناکرده – منسوخ یکی خواهد مخاطبان خود را بلافاصله گزاف گویی. دلیل این است که برداشت اول مهم است. آنچه آنها را اول با نام تجاری خود و وب سایت – اهمیت زیادی در کسب و کار شما. بنابراین شما همیشه باید خودتان و کسب و کار خود را تا به روز در آخرین فن آوری و روند تحولات است.

2. کمک می کند تا خود را در جستجوگرها

یک طراحی وب سایت فراتر از چگونه آن را به نظر می رسد و یا چگونه از آن آسان است به حرکت. اگر چه این دو مهم هستند خود به خود یک وب سایت طراحی نیز باید جستجوگرها دوستانه.

یک راه بسیار خوبی برای ماندن در بالای بازی خود را در میان رقابت خود را در جستجوگرها. اجازه دهید SEO یکپارچه طراحی وب سایت از ابتدا بر اساس یک دراز مدت و به عنوان دیده بان وب سایت شما بهبود رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ.

اگر شما نمی دانید که چگونه به استفاده از جستجوگرها به وب سایت شما را ترک نمی کند آن را برای یک دوره دوم. به جای دریافت یک حرفه ای و توسعه دهنده وب است که می داند آنچه که او/او در حال انجام است.

3. می سازد تا شخصیت خود را برای شرکت

چگونه وب سایت خود را به نظر می رسد و احساس می کند به مخاطبان خود است و چگونه آنها را درک خدمات به مشتریان بود. برای مثال زمانی که شما وارد یک شرکت برای اولین بار چند چیز اتفاق می افتد. شما به رسمیت شناخته شده به عنوان یک مشتری بالقوه و بلافاصله با حضور به منشی. منشی بیشتر هدایت شما به یکی از دو اتاق انتظار و یا فرد مسئول به طور مستقیم.

اگر شما انتقال به اتاق انتظار شما خواهد بود که برخی تنقلات مانند قهوه یا چای – بسته به اولویت خود را. و هنگامی که شما در نهایت دیدار با کسی که مسئولیت رسیدگی به درخواست خود را به شیوه ای که در آن او/او رفتار شما شخصیت خود را چیزی است که باعث می شود شما در مورد ماندن و یا ترک.

همان چیزی که می رود برای وب سایت. وب سایت شما می گوید یک مشتری بالقوه چگونه شخصیت این شرکت است. بنابراین شما باید از خودتان بپرسید این است که وب سایت خود را کاربر پسند است ؟ طبیعی است ؟ استقبال? آسان به حرکت از طریق ؟ و مهمتر از همه آن است که جستجوگرها پسند به طوری که مشتریان بیشتری می توانید کسب و کار شما?

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید