17 استراتژیک کسب و کار محور را در زمان COVID-19

خود را Coronavirus ملزومات چک لیست

فقط می خواهم که ما از خواب بیدار در یک جهان متفاوت است! Coronavirus بیماری همه گیر شده است به طور کامل زندگی ما را تغییر و تبدیل راه ما انجام کسب و کار.

برای بسیاری از این می تواند فوق العاده ترسناک زمان به عنوان یک صاحب کسب و کار.

شما نگرانی در مورد سلامت کارکنان خود و کسب و کار که اسکناس را در آینده حفظ درآمد خود و خانواده تعهدات.

اما به جای اجازه دهید نگرانی آنها را پایمال هوشمند صاحبان کسب و کار کوچک می توانید با استفاده از این فرصت برای برنامه ریزی و آماده شدن برای آینده رشد و موفقیت است.

همین دلیل است که ما ایجاد کرده اید COVID-19 چک لیست برای کمک به شما را بیشتر از این نامشخص زمان:

1) اعلام تغییرات در ساعات کسب و کار.

آیا شما یک کسب و کار ضروری است که ماندن باز ؟ شما ممکن است کوتاه تر ساعت کسب و کار اجازه می دهد تا زمان بیشتری برای تمیز کردن و یا ارشد در ساعت در آن در معرض خطر و افراد مسن مشتریان می آیند و با خیال راحت از فروشگاه با مشتریان کمتر.

ارسال هر گونه کسب و کار جدید ساعت ها در مقابل محل فیزیکی خود را و به اشتراک گذاری آنها را بر روی صفحه اصلی وب سایت خود را.

فراموش نکنید که برای به روز رسانی خود را ساعت ها در خود پروفایل های رسانه های اجتماعی بیش از حد به عنوان به خوبی به عنوان خود را در گوگل کسب و کار لیست بنابراین هر کس می توانید اقامت تا تاریخ.

2) محوری به نیازهای فعلی مشتریان خود را

پیدا کردن راه های خلاق به انجام کسب و کار با مشتریان که در خانه هستند در قرنطینه. آیا شما ارائه انتخاب کنید تا و یا تحویل ؟ مشتریان اجازه می دانم آنچه شما انجام می دهند به جای آنها در طول این, جدید, و امیدوارم موقتی طبیعی است.

برای مثال در میان آتن و پناهگاه در محل سفارشات اکثر نمایندگی خودرو را تحویل ماشین جدید خود را به شما. به طور مشابه, خدمات مبتنی بر کسب و کار می تواند محوری ارائه خود را به دیدار با خواسته های مشتریان که ماندن در خانه.

یک مثال صفحه فرود ما طراحی شده برای باربارا Katnich یک طراح داخلی با رویکرد تازه Desgins.

او اذعان دارد که با تمام این زمان در دست های خود را, شما احتمالا آماده برای طراحی را تغییر دهید. سپس او به پیاده روی شما را از طریق فرایند چگونه او می تواند با شما کار می کنند و تقریبا در حالی که شما در خانه هستند.

استفاده از یک صفحه فرود است که آن را سریع و آسان و اجازه می دهد تا شما را به صحبت می کنند به نیازهای خاص مشتریان در این زمان بدون نیاز به طراحی مجدد وب سایت خود را کامل.

3) ارائه راه مشتریان هنوز هم می تواند حمایت شما

اگر شما راه اندازی یک سرویس مبتنی بر کسب و کار مانند یک رستوران و یا یک سالن شده اند و مجبور به بستن درهای خود را, شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن ارائه آنلاین خرید و فروش گواهی های هدیه.

تشویق مشتریان خود را به خرید یک گواهی در حال حاضر به طوری که آنها می تواند به درمان خود و گرو در اوردن آن زمانی که شیوع ویروس کاهش پیدا کرده است و خود دوره قرنطینه است.

این می تواند کمک به حفظ فروش برای شما در حالی که به مشتریان خود را به چیزی سرگرم کننده و هیجان انگیز برای نگاه به جلو به.

4) برقراری ارتباط با مشتریان خود را.

مردم می خواهند بدانند که اگر و چگونه کسب و کار شما را در نور از این بیماری همه گیر. اطمینان آنها را سلامت و ایمنی خود را #1 نگرانی و به آنها بگویید آنچه شما انجام می دهند برای اطمینان از یک خرید امن را تجربه کنند.

توضیح هر احتیاطی اضافی شما در حال گرفتن برای ضد عفونی کردن و پاک کردن و اجازه دهید آنها را می دانم که چگونه شما در حال ترویج اجتماعی فاصله به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک.

5) اعلام هر گونه خدمات جدید شما ارائه.

این که آیا شما به فروش مواد غذایی و یا مد شما ارائه وانت و یا تحویل ؟ راه های بیشتر شما می توانید خود را جای مشتریان در طول این طبیعی بهتر است برای آنها و کمتر ضرر و زیان مالی شما تجربه.

به اشتراک گذاری اخبار در وب سایت شما و خود را در حساب های رسانه های اجتماعی مانند آنچه Lorie قهوه ای بود. او را دیدم یک نیاز بزرگ برای حمایت از پرستاران بهداشت و درمان و پزشکان در طول این بحران و ایجاد COVID-19 راهنمای بقا.

او از ما خواست برای کمک به او در ایجاد یک چند مهمان از سری مصاحبه ارائه می شود که روزانه به مشترکین برای همه آزاد است.

6) خندق خارج از تاریخ اطلاعات و لینک های شکسته.

این زمان مناسب به گام به عقب و نگاهی طولانی سخت در وب سایت خود را.

وجود دارد هر گونه غلط املایی ؟ آیا یک عضو تیم ویژه در صفحه درباره ما ترک ؟ برخی از مقالات دیگر مربوط?

شاید سایت شما بیش از حد از رده خارج شده و نیاز به تعمیرات اساسی. سعی نکنید آن را به تنهایی بهتر است به استخدام حرفه ای وب سایت شرکت توسعه است که می تواند کمک به اطمینان از سایت خود را حرفه ای انجام می شود را به کسب و کار خود و بهترین قرار گرفتن در معرض یک بار این بحران است.

7) روشن کردن (از راه دور) بدست می آید.

به کارکنان خود را راه آسان برای پیگیری ساعت خود را مانند زمان رایگان-ابزار ردیابی Toggl که ما استفاده کنید. تشویق تیم ارتباطی با ابزار مانند زوم شل یا اختلاف. نگاه به تیم همکاری ابزار مانند دوشنبه و آسانا برای مدیریت پروژه گردش.

شما می توانید ببینید تیم بیشتر ابزار ما در مقاله: نکاتی در مدیریت نیروی کار خود را از راه دور.

8) لاغر و متوسط.

شما در حال رفتن به مجبور به قبول که همه چیز ممکن است تنگ در حالی که برای. وجود دارد برخی از ملزومات غیر شما می توانید برش از کسب و کار کوچک شما بودجه ؟

ارزیابی مجدد از خدمات شما استفاده کنید تا مطمئن شوید که شما بهترین ارزش برای پول خود را اما نمی سفت کمربند خود را به طوری که شما از دست در بازاریابی یا کسب و کار فرصت.

9) طرح خود را در سرمقاله تقویم.

شما می خواهید برای ارائه به مشتریان خود را با آموزنده, مطالب ارزشمند است که الهام بخش آنها و ایجاد تخصص خود و اعتبار خود را در چشم.

اگر شما باید برخی از کار افتادگی در حال حاضر این سرمایه گذاری در آینده خود را محتوا است. نگاهی به محصولات و خدمات شما می خواهید برای ترویج پایین جاده و طرح برخی از مطالب جذاب و بازاریابی مواد برای حمایت از تلاش های خود را.

10) یادگیری یک مهارت جدید.

آیا شما می خواهید به یادگیری به استفاده از Instagram بیشتر موثر است ؟ شاید شما می خواهید به کارشناسی کارشناسی ارشد خود تصویری مهارت های بازاریابی و یا یادگیری یک زبان جدید برای بهتر ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود را.

اگر شما می توانید کم کردن سرعت کمی گرفتن فرصتی برای یادگیری و رشد! این ممکن است زمان خوبی برای بررسی از ما تقویت! کسب و کار آکادمی که در آن اعضای توانید دسترسی به یک کتابخانه بزرگ از فیلم های آموزشی از بازاریابی رسانه های اجتماعی به سرب و بازاریابی محتوا است.

11) کارکنان خود را امن احساس.

همیشه ارتباط خود را COVID-19 برنامه ای برای کارگران در سراسر روز بیمار و جبران خسارت. اگر کارکنان خود را باید به کار آنها اطمینان می دهم که چگونه شما در حال نگه داشتن منطقه خود را تمیز و امن است.

آنها به دنبال شما را به احساس مراقبت های گرفته شده در طول این زمان ترسناک. که گفت:, don’t lie یا خودداری اطلاعات منفی; اگر شما نمی توانید به پاداش و یا مجبور به اخراج کارکنان اجازه دهید آنها را می دانم به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و حمایت از آنها را به عنوان بهترین شما می توانید.

12) جذب ترافیک بیشتر به سایت شما.

این همیشه یک ایده عالی برای اضافه کردن تازه, مطالب مفید برای وب سایت خود را. بازدید کنندگان خود را خوشحال خواهد کرد راه حل متمرکز بر محتوا است که صادقانه صحبت می کند به همین دلیل آنها نیاز به محصول یا خدمات شما.

تمرکز بر روی نوشتن برخی از واژه غنی مقالات خود را برای افزایش رتبه بندی موتور جستجو.

13) رشد رسانه های اجتماعی خود را زیر.

شما ممکن است خود جدا اما شما می توانید اتصال آنلاین! پیام مردم که دوست و یا اظهار نظر خود را در رسانه های اجتماعی پست برای شروع یک گفتگو.

فعال در Facebook گروه خود را که در آن مشتریان ایده آل اویختن. قابل مشاهده و مفید (نه salesy و آزار دهنده) در حالی که شما در حال ساخت اتصالات جدید و ارائه به مردم یک ارتباط انسانی ،

14) بخش لیست ایمیل خود را.

در طول زمان, لیست ایمیل کثیف کنید. صاحبان کسب و کار کوچک ممکن است فاقد منابع برای ارسال هدفمند پیام ها برای هر گروه از مشتریان بالقوه (به عنوان مثال داغ, چشم انداز, گرم, آگهی های جدید, چشم انداز, کسب و کار, همکاران).

تمرکز بر بخش بندی لیست ایمیل خود را به مردم احساس مثل شما در حال صحبت کردن به طور مستقیم به آنها و آنها را در ارائه محتوای منحصر به فرد.

15) توسعه یک محصول جدید و یا خدمات است.

شاید شما یک ایده کسب و کار شده است که در سوز این چند سال گذشته. یا شاید شما به شناسایی یک محصول یا خدمات است که واقعا کمک به مردم در طول یا پس از COVID-19 بیماری همه گیر.

بررسی کنید که چه هدر Wilson انجام داده است برای پاسخگویی به تقاضای امروز با استفاده از Facebook گروه به یک کسب و کار استفاده می شود. او به سرعت ایجاد یک دوره آنلاین به نام Create را پر کنید و خود را درگیر Facebook ،

16) انجام پژوهش های رقابتی.

اقامت در بالا از آنچه رقبای خود انجام می دهند به شما می دهد یک مزیت باور نکردنی, آیا شما اجرای تاسیس کسب و کار کوچک و یا در حال توسعه یک محصول جدید و یا خدمات است.

سرمایه گذاری برخی از زمان در حال حاضر در درک بهتر از رقبای خود را. چگونه است که پیام خود را متفاوت از مال شما است ؟ آیا نقاط قوت و ضعف چیست ؟ چگونه می توانم آنها را در تعامل با رسانه های اجتماعی خود را بزند ،

17) به اشتراک گذاشتن عشق.

همین حالا شانس خود را برای تقویت بیشتر روابط مهم. فکر می کنم در مورد افرادی که برای شما مهم هستند (خانواده و دوستان و مشتریان و فروشندگان و مربیان و همکاران) و به آنها بگویید چه شما بیشتر درک در مورد آنها!

اقامت درگیر با مشتریان و نگه داشتن فروش زنده در طول COVID-19.

در حالی که COVID-19 اپیدمی بی سابقه است و نامشخص بیایید سعی کنید این بار آهسته برای کسب و کارهای کوچک به عنوان یک فرصت برای فکر می کنم, نقد و بررسی و برنامه ریزی برای آینده رشد و موفقیت است.

اگر شما نیاز به کمک ما می تواند کمک به شما در طراحی یک صفحه فرود برای کمک به شما در انتقال و حمایت از مشتریان خود را به طور موثر در این زمان. با هم ما پیدا کردن راه هایی برای افزایش رو به کاهش فروش به دلیل این پیش بینی نشده بحران اقتصادی است.

ما همه آرزو های بهداشتی و ایمنی در طول این غیر معمول زمان.

به موفقیت خود را

سوزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *