10 نکته برای نوشتن جستجوگرها گرا مقاله

بسیاری از نویسندگان در حال تعجب که چگونه به بهبود خود را به طور کلی رتبه بندی در موتورهای جستجو. حتی پرکار ترین نویسندگان که با داشتن زمان سخت به آن را در بالا در حالی که برای برخی از آن است که به عنوان آسان به عنوان شمارش 1-2-3 با SEO گرا مقالات. کوچک آنها می دانند که یک راز وجود دارد در نحوه دعوت آنلاین خوانندگان به محتوای وب سایت خود را حتی بدون تلاش زیادی.

بهینه سازی موتور جستجو است که قطعا نقطه کلیدی در گرفتن ترافیک مورد نظر شما. همانطور که از این واژه نشان می دهد آن حداکثر یک وب سایت از دید موتور جستجو نتایج. این قابل ملاحظه ای تغییر چشم انداز در نوشتن آنلاین. حتی به خوبی آشنا مقاله به عقب با تهاجم بسیاری از جستجوگرها گرا مقالات.

برخی از نویسندگان احساس می کنید که کیفیت مقالات را قربانی شود اگر آنها را به دنبال خواهد داشت روند است که یکپارچه سازی کلمات کلیدی در نظر گرفته شده برای جستجو عنکبوت. با ترکیب عناصر ضروری به محتوای وب سایت خود و دیگر حاضر تلاش شما ساخته شده آن را آسان تر برای موتورهای جستجو به پیشرفت خود را به طور کلی رتبه بندی حتی بدون فدا کردن کیفیت خود را در جستجوگرها گرا مقاله.

1. نوشتن یک عنوان جالب. صفحات وب, مقالات و مطبوعات بسیار شایع در اینترنت و به طور کلی بینندگان نگاه تنها در این عنوان حتی بدون مرور مطالب. داشتن که در ذهن به عنوان یک نویسنده شما باید آمد تا با یک عنوان جالب و ادغام آن با کلمه کلیدی اصلی خود را. دیدن آن است که شما باید یک عنوان هیجان انگیز است که انگیزه بینندگان را به ادامه خواندن کل خود را در جستجوگرها گرا مقاله.

2. ایجاد محتوا. مهم نیست که چه موضوع همه چیز در مورد محتوای مقاله شما امکان رسیدن به طیف گسترده ای از مخاطبان و این مطمئنا افزایش شهرت شرکت شما در نتیجه دلیل بیم و مزایای حسن نیت ارائه میدهد از جستجوگرها. خوب نوشته شده است در جستجوگرها گرا مقالات که در مقابله با هر چیزی در مورد این صنعت می تواند کمک به کاهش خود شرکت رتبه بندی صفحه با فضیلت از لینک های شما با افراد دیگر.

3. نه انحراف از مرکزی خود موضوع است. اگر شما در حال نوشتن یک مقاله برای وب سایت آنها با تمرکز بر کسب و کار مرتبط با موضوع. سعی نکنید آن را مخلوط با موضوعات بی ربط برای این ایجاد سردرگمی برای بازدید کنندگان خود را به عنوان به آنچه که شما واقعا به یا چه سایت همه چیز در مورد. وبلاگ نوشتن از سوی دیگر ممکن است که پیچیده مانند محتوای وب سایت اما هنوز هم آن را راه خود را از ارائه یک آرایه وسیعی از اطلاعات در راه های مختلف. هر مرکزی موضوع است نه منحرف با آن را در هر راه.

4. نوشتن در طول محدودیت اما هنوز هم حفظ چگالی کلمه کلیدی. معمولا مطالب نوشته شده برای صفحه وب و مقالات ارائه شده برای دایرکتوری در حدود 300 تا 1000 کلمه در حالی که تعداد پست های وبلاگ های مختلف در سایت های رسانه های اجتماعی کمتر از کلمات. این مقاله از ظهر مشخص خواهد شد فرکانس از کلمات کلیدی استفاده می شود. به طور معمول بهتر است به یک کلید واژه برای هر 50-100 کلمات از محتوا است.

5. شامل یک کلمه کلیدی در بیوگرافی خود را. زندگینامه اطلاعات است یک فرصت عالی برای شما به غنی سازی خود را اعتبار و برای بهینه سازی محتوای شما در حال بازاریابی است. شامل حداقل یک کلمه کلیدی در بیوگرافی خود را.

6. نمی دادن کلمه کلیدی. به نظر می رسد بسیار غیر حرفه ای اگر شما خودرا برای امتحان اماده کلمات کلیدی در مقاله خود پس از تمام کلمات کلیدی مرتبط خواهد شد در حال اجرا در همان صفحه. سازمان SEO گرا مقاله باید از کلمات کلیدی به طور مساوی در تمام طول مقاله.

7. استفاده از متا توضیحات. این شرح مختصری از مطالب خود را که متشکل از 150 کاراکتر باشد. این یکی دیگر از راه های بهینه سازی مطالب خود را. متا توضیحات باید شامل کلمات کلیدی به رسمیت شناخته شده توسط گوگل و افزایش ارزش مطالب خود را.

8. به درستی پر خود را برچسب. اولین دسته که گوگل به عنوان موتور جستجوی دیگر شاخص های عنوان H1 و H2 برچسب ها. عناوین باید با استفاده از تگ های h1 در حالی که زیرنویس باید برای برچسب h2 و…. با این سلسله مراتب بهینه سازی صفحه وب خواهد بود بهبود یافته و افزایش رتبه بندی خود را.

9. توسعه محتوای اصلی. نه کپی از دیگر مقالات موجود و در حال حاضر آن را به عنوان اگر خود را. این است که قطعا غیر قابل قبول است. ایجاد خود را منحصر به فرد SEO گرا مقاله برای استفاده در صفحه وب خود را.

10. استفاده از تصاویر مربوط به افزایش محتوا. مربوط به تصاویر چشم نواز می گرفتن توجه خواننده را. بنابراین استفاده از تصاویر به جذب بیشتر بازدید کنندگان و آنها را به ماندن در صفحه خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *