یک راهنمای به استخدام یک سئو ارائه دهنده

اگر کسب و کار شما هر آنلاین قطعات (مانند یک وب سایت) و سپس در جستجوگرها بسیار مهم است برای موفقیت مداوم کسب و کار شما. شما ممکن است گران قیمت ترین وب سایت خود را در صنعت, اما بدون ترافیک وب سایت (بازدید کنندگان) به این سایت آن است که اساسا بی فایده است. آن است که نه فقط ترافیک است که شما نیاز دارید اما ترافیک هدفمند است. با کیفیت خوب, جستجوگرها, خدمات ارائه می کنند مربوطه سازگار ترافیک وب سایت به وب سایت خود را(بازدید کنندگان). این راهنما به شما اجازه می دهد به عنوان یک غیر متخصص به تشخیص بین خوب و بد ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها. وجود دارد بسیاری از هر دو نوع این راهنما باید به شما کمک کند برای پیدا کردن آنهایی که خوب است.

SEO نیاز به اجرا در راه است که موثر در دستیابی به خود را در جستجوگرها اهداف و ارائه که همه مهم و معنی دار حضور در شبکه جهانی وب است.

کیفیت جستجوگرها بسیار مهم است سرمایه گذاری وقتی که می آید به توسعه موفق توسعه و استراتژی های رشد.

بی اثر, جستجوگرها, اجرای, ارائه, تلاش های SEO شما کاملا بی اثر و اتلاف پول خود را.

6 چیزهایی که شما نیاز به دانستن و درک قبل از استخدام یک سئو ارائه دهنده:

1) استخدام یک سئو ارائه دهنده باید دیده می شود به عنوان یک سرمایه گذاری در کسب و کار شما. شما نمی باید آن را به عنوان هزینه کسب و کار بلکه یک استراتژی کسب و کار و یک راه موثر برای بهبود کسب و کار خود و حضور خود را در بخش کسب و کار. سعی کنید برای شروع جستجوی خود را با هدف “خرید برخی از جستجوگرها”. استخدام جستجوگرها ارائه دهنده باید مشاهده شود و نه به عنوان استخدام یک کارمند است که درک و مراقبت در مورد کسب و کار آنلاین خود را هدف.

2) صفحه اول گوگل (یا هر موتور جستجو) همه چیز است. تعداد کمی از مردم تا کنون رفتن به صفحه دوم نتایج جستجو کنه. گوگل بسیار خوب به عنوان یک موتور جستجو است که مردم کورکورانه اعتماد گوگل توانایی ارائه نتایج مربوطه در صفحه اول. فکر می کنم در مورد چگونه اغلب شما از طریق کلیک کنید به صفحه دوم. این به این معنی است که اگر کسب و کار شما است در صفحه اول آن را تقریبا به عنوان به خوبی به عنوان هیچ جا. موقعیت های بالا در یک صفحه دریافت بیشتر کلیک, که, کاهش, به شما به عنوان پیشرفت رو به پایین بر روی صفحه است.

3) ‘بزرگ’ کلمات کلیدی هستند و نه همه چیز را. بهتر است در صفحه اول برای چند کوچکتر کلمات کلیدی سعی کنید به رتبه بندی برای بزرگتر کلمات کلیدی و نمی شود در صفحه اول در همه. برای مثال حسابداری کسب و کار در پرستون ممکن است رنک برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی ‘حسابدار’ (مگر اینکه آنها بسیاری از جستجوگرها بودجه و زمان انتظار برای رتبه بندی); اما همان کسب و کار امکان پذیر می تواند رتبه بسیار برای برچسب ‘حسابدار پرستون’. خوب SEO ارائه دهنده تحقیق باید کلمات کلیدی که کسب و کار شما در واقع می تواند رتبه خود را در یک صفحه و همچنین کلمات کلیدی که باید به اندازه کافی حجم جستجو به ارزشمند برای کسب و کار خود و سعی کنید برای رتبه بندی.

4) جستجوگرها است همه چیز در مورد ضرب و شتم رقابت خود را. هیچ تضمینی وجود ندارد از موتورهای جستجو به می گویند شما در صفحه اول گوگل اگر شما انجام برخی از چیزهایی. به عبارت ساده SEO کار می کند مثل این:

موتورهای جستجو باید قراردادهای خود را دارند; وب سایت های که مطابق با دادن موتورهای جستجو به آنچه آنها می خواهند را پیدا خواهد کرد خود را بهتر رسیدن به رتبه بندی موتور جستجو. تنها چیزی که ایستاده بین شما و نقاط بالا در رتبه بندی جستجو خود را رقابت است. نه واقعی خود را کسب و کار رقبای اما رقبای خود را آنلاین. وب سایت هایی که در حال حاضر نقاط بالا در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را آنلاین رقابت و شما نیاز به ضرب و شتم آنها را از آن بالا از نقاط. برخی از کلمات کلیدی و آسان خواهد بود به مرتبه و برای دیگران مشکل تر خواهد بود. آن است که تنها خود را آنلاین و رقابت است که دیکته خواهد شد که این مورد برای هر کلمه کلیدی. خوب SEO ارائه خواهد شد و تحقیقات در این رقابت برای هر یک از کلمات کلیدی خود را. پس از موثر ترین کلمات کلیدی برای کسب و کار خود و بخش شناسایی شده اند آنها باید اجرا شود مطابق با نقطه شماره سه بالا.

5) در صفحه و خارج از صفحه جستجوگرها.

بهینه سازی موتور جستجو پیچیده است و همیشه در حال تکامل علم اما به منظور هوشمندانه مصاحبه بالقوه جستجوگرها ارائه دهنده شما نیاز به درک وجود دارد که دو نوع اصلی از جستجوگرها.

در جستجوگرها-صفحه مربوط به عوامل خود را در وب سایت است که تاثیر خود را در جستجوگرها (کلمات کلیدی, قابلیت استفاده, عنوان صفحه, لینک های خروجی لینک های داخلی و غیره.).

Off-page SEO عواملی هستند که مربوط به طور مستقیم به مسائل خارج از وب سایت خود را که بر روی سئو وب سایت مانند پشت, لینک تقدیر نامه, اجتماعی, های, و غیره.

SEO ارائه دهندگان می تواند کار خود را در خارج از صفحه جستجوگرها نسبتا به راحتی اما اگر شما مایل به تغییر در صفحه جستجوگرها با توجه به توصیه های خود را, شما می توانید آنها را سرزنش برای عدم نتیجه. خوب SEO ارائه خواهد شد وب سایت خود را بررسی و گزارش خود را در مورد on-page SEO و چگونه آن را می تواند بهبود یافته است. شما باید به طراح وب سایت خود را تنظیم.(به یاد داشته باشید او متخصص در این زمینه)

6) افزایش رتبه بندی موتور جستجو است و نه لزوما افزایش فروش و فروش. همه خود را در جستجوگرها ارائه دهنده می توانید انجام دهید این است که وب سایت خود را, فیلم ها, Google Places, مقالات, وبلاگ, پست, و غیره. بیشتر در نتایج موتورهای جستجو. آنها نمی توانند تضمین افزایش فروش و یا آگهی چون است که عامل تعیین شده توسط خود را قیف فروش. آن است که جستجوگرها دهنده کار مطمئن شوید که فوق العاده ترافیک وب سایت شما دریافت خواهد تبدیل به بیشتر و یا فروش. وب سایت شما نیاز به تبدیل آن بازدید کنندگان با بازاریابی خوب است که یک موضوع برای خود مشاور بازاریابی برای مقابله با.

تفاوت های کلیدی بین ” خوب ” و ” بد ” ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها:

ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها خوب

جستجوگرها خوب ارائه دهندگان بدانید و درک نقاط ذکر شده در بالا. شما می توانید قضاوت این خود پاسخ به سوالات ارائه شده بعد از آن در مقاله بعدی من.

جستجوگرها خوب ارائه دهندگان می خواهید برای ایجاد یک پایه محکم و مناسب برنامه جستجوگرها برای کسب و کار خود را با گسترده اولیه کلید واژه و بازار (رقیب) پژوهش است. آنها اغلب بر آن اصرار دارند حتی اگر مشتری آینده نگر می کند نیاز. گاهی اوقات یک جستجوگرها خوب ارائه دهنده رد خواهد شد برای کار با یک مشتری است که نمی خواهند این مهم زمینه انجام شود چرا که آنها می دانند که بدون آن آنها خواهد بود به احتمال زیاد برای ارائه به مشتری با نتایج است که آنها می خواهند. خوب SEO ارائه دهنده می خواهید برای ارائه به مشتری خود را با نتایج خود را به عنوان اولین اولویت است. اغلب مشتری خواهد گفت: “اما من در حال حاضر انجام تحقیقات کلمه کلیدی خودم”. بسیاری از مشتریان بالقوه نشستن برای 5 یا 10 دقیقه برای نوشتن تمام کلمات کلیدی که آنها فکر می کنم مربوط به کسب و کار خود و پس از آن فکر می کنم که آنها در حال حاضر انجام همه تحقیقات کلمه کلیدی که مورد نیاز است. واقعی کلمه کلیدی پژوهش طولانی تحقیقی روند.

جستجوگرها خوب ارائه دهندگان مسئول استفاده از روش های SEO مانند توجه بیشتر به on-page SEO, تامین امنیت, کیفیت, لینک, بهبود, استناد, کمک, به اشتراک گذاری اجتماعی برای حصول اطمینان از یک تجربه کاربری خوب ،

بد ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها

بد ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها می خواهید را به پول مشتریان خود را به عنوان اولین اولویت است. آنها نمی خواهد انجام کلمه کلیدی مناسب و تحقیقات بازار, اما می گویم برای مثال “چه هستند شما کلمات کلیدی و آدرس خود را که شما می خواهید برای رتبه بندی”. اگر این اتفاق می افتد (آن را به عنوان اغلب می کند) شما می توانید مطمئن شوید که آنها به سادگی با متصل کردن وب سایت خود را به نرم افزار برای دریافت بی ربط به لینک ها همه بر روی اینترنت با استفاده از دادن نظرات وبلاگ مزارع و وسایل دیگر. در بسیاری از موارد این رویکرد بی اثر است چرا که آدرس یا دامنه ممکن است مطابقت با کلمات کلیدی مورد نظر مشتری. این نیز می تواند آسیب شهرت و جالب اینجاست که در دراز مدت SEO و اعتبار سایت.

بد ارائه دهندگان خدمات جستجوگرها استفاده از کیفیت بد روش های SEO (گاهی اوقات به عنوان سیاه و سفید-روش های کلاه) استفاده از این روش ها می تواند بسیار اثر مضر بر روی وب سایت خود را درک است توسط موتورهای جستجو است. این به نوبه خود ممکن است منجر به وب سایت خود بودن (شن و ماسه بسته بندی). نیازی به گفتن نیست, این بسیار نامطلوب به عنوان آسیب مانند این است که بسیار دشوار است برای معکوس.

اطمینان حاصل شود شما متخصص SEO که می داند که چگونه بهترین برای برجسته کردن ویژگی های خود و شرکت در قرعه کشی می تواند با توجه به محصولات و خدمات خود را در راه است که واقعا باعث می شود کسب و کار خود و ایستادگی کردن در وب در سراسر جهان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *