گوگل محتوای تکراری بهترین شیوه

[ad_1]

گوگل به تازگی ساخته شده یک پست در وب مستر مرکزی وبلاگ در مورد مطالب تکراری. آنها از صحبت در مورد چگونه آنها قادر به شناسایی و نادیده گرفتن بسیاری از مطالب تکراری در این روز است. متاسفانه ما هنوز هم دیده می شود بسیاری از وب سایت های سقوط طعمه به مطالب تکراری فیلتر به سادگی با توجه به برخی از اشتباهات ساده است. امروز ما're رفتن به پوشش برخی از پایه های تکراری مشکلاتی که شما ممکن است روبرو می شوند:

کپی شرح محصول

آن's چیزی آسان به این کار, با این حال از آنجا که گوگل را انتخاب کنید یک تعداد انگشت شماری از محصولات که همان توضیحات احتمال وجود دارد که پس از شما بودند't برای اولین بار 'منحصر به فرد' فرد به نوشتن آن است که محصول خود را نمی خواهد نشان می دهد در لیست در همه. بهترین راه برای مبارزه با این است که برای نوشتن منحصر به فرد توضیحات برای هر محصول اگر شما می توانید't انجام این کار سعی کنید به عنوان بسیاری اطلاعات منحصر به فرد به عنوان امکان پذیر است یعنی مشخصات.

Canocalisation

این است که احتمالا یکی از رایج ترین مسائل است که ما با مشتریان است. یک سایت می تواند از لحاظ فنی وجود داشته باشد بر روی سرور خود را در بسیاری از مکان های مختلف:

  1. yoursite.com/
  2. www.yoursite.com/
  3. https yoursite.com/
  4. https http://www.yoursite.com/

این به این معنی است که به طور بالقوه موتورهای جستجو می تواند شاخص 3 جایگزین نسخه از وب سایت. اما احتمالا بدتر از آن چیزی است که اگر مهم لینک های وب سایت به یک نسخه از سایت خود را که در حال فیلتر کردن محتوای تکراری فیلترهای ؟ با استفاده از 301 تغییر مسیر می تواند کمک به شما در حفظ و یک نسخه از وب سایت خود نمایه & redirect هر لینک را به محل صحیح.

تکرار نسخه از همین سایت

این است که بسیار محبوب است با شرکت هایی که مقر & عملیات در بسیاری از کشورهای مختلف است. اما بیشتر از آن زمان هر سایت منحصر به فرد نیست و در نهایت یک تصویر آینه از اصلی 'پدر' سایت. در حالی که داشتن یک خاص دز (به عنوان مثال .com.au استرالیا) راه برای رفتن در این زمینه it's حیاتی مهم است که شما ایجاد محتوای خاص که مربوط به آن بازار است. گوگل وب سایت های تخفیف است که به سادگی کپی کردن مطالب از پدر و مادر دامنه و آن را می تواند در نهایت صدمه زدن به کسب و کار شما.

جلسه ID's

جلسه ID's ایجاد نسخه های متعدد از همان صفحه. شما در حالت ایده آل می خواهید برای مخفی کردن ID's از عنکبوت موتور جستجو بنابراین شما don't چهره این مسئله در غیر این صورت شما می تواند به طور بالقوه هزاران نسخه از همان صفحه ایندکس شده.

جلوگیری از تکرار عنوان و توصیف متا

آن's مهم است برای اطمینان حاصل شود که همه خود را در تگ عنوان و توضیحات عناصر مرتبط با محتوای آن صفحه خاص. هنگامی که شما تکراری این در سراسر سایت شما از لحاظ تئوری گفتن موتورهای جستجو است که همه صفحات در مورد همان موضوع اما محتوا متفاوت است. خاص عنوان صفحه را نه تنها کاهش شانس خود را از گرفتن جریمه, اما آن را نیز به طور چشمگیری افزایش وسعت جستجو از نظر شما رتبه بندی.

جلوگیری از بزرگ Copyright بیانیه ها و کدها تکرار

این یکی خیلی ساده است سعی کنید به استفاده از مقدار زیادی از همان مطالب در هر صفحه از وب سایت. این شامل ناوبری بالا و پایین صفحه و هدر محتوا. این بسیار معمول است با انجمن ها که زیادی خوش آمدید پیام برای مهمان پوستر و همچنین سایت های که اجرا از محدود سیستم مدیریت محتوا.

چاپ صفحات و صفحات نقل قول

اغلب وب سایت های بزرگ با مقدار زیادی از محتوا ممکن است ارائه تسهیلات برای نشان دادن یک چاپگر دوستانه نسخه از صفحه. این است که یک کپی از نسخه همان محتوا و ممکن است به شما صدمه دیده محتوای موجود. برای استفاده اطمینان حاصل شود که هر صفحه شبیه به این داشته nofollow noindex متا تگ برای جلوگیری از محتوای تکراری مشکلات. همچنین اگر هر یک از صفحه خود را منحصر به فرد خود را به صورت نقل قول پس از این نیز باید به noindex, nofollow متا تگ.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید