گوگل ترافیک تحقیقات تاکتیک در بازاریابی وابسته

همه ما می دانیم که اظهار نظر و به خصوص نوشتن کتابها و مقالات در میان مطلق مورد علاقه در میان موفق وابسته به بازاریابان بدون استثنا به وبلاگ نویسی. رانندگی بازدید کننده یک چیز است اما کسانی که بازدید کنندگان به واقع تبدیل کاملا یکی دیگر از ورزش همه با هم.

مشکل این است که بسیاری از تازه هستند اظهار نظر و انتشار در سایت ها و ناشران که حتی ایندکس شده در گوگل است. این به طور کامل شکست هدف در تمامیت خود را به سادگی از آنجا که احتمال واقع شدن بازدید کنندگان از جمله تلاش های فوق العاده کوچک به هیچ کدام در بهترین حالت.

در حال حاضر بهترین بخش این است که گوگل در حال حاضر شما را با تمام ابزار شما نیاز کاملا بدون هیچ هزینه در واقع بسیاری از ابزارهای استفاده شده توسط حرفه ای رایگان ابزار. شما به سادگی باید برای نگاه در مکان مناسب است و همچنین به دلیل تازه ترین پیدا کردن آن دشوار است. آن است که تاکتیک های پشت روش ساخت آنلاین پول است که دشوار است اما بیشتر وقت گیر عاملی است که ارائه این ورزش کمتر به دنبال پس از.

پیج رنک چک کردن ابزار – این جایی است که شما با استفاده از Google Page Rank Checker به اطمینان حاصل شود که سایت ها در واقع نمایه و حتی رتبه بندی در گوگل. اما شما نیاز به استفاده از چند قانون ساده.

زمانی که شما وارد یک دامنه به صفحه رتبه بندی جستجوگر شما می خواهید به تمرکز بر روی دامنه اصلی تنها و بی اعتنایی هر چیزی پس از آن. در حال حاضر دامنه اصلی به پایان خواهد رسید در (.com) (.اطلاعات) (.org) (.net) (.co.za) به نام اما چند نمونه اما شما باید انتخاب کنید تا به سادگی. هر چیزی با یک اسلش (/) بعد از دامنه اصلی نباید وارد پیج رنک گوگل, جستجوگر, و ترجیحا هیچ غیر S. E. O دوستانه شخصیت های مانند (?_!*%&). S. E. O دوستانه شخصیت ها تنها اعداد و حروف و هر شخصیت وارد شده و بدون استفاده از دکمه Shift بر روی صفحه کلید خود را.

شما همچنین ممکن است متوجه است که برخی از آدرس ها شروع خواهد شد با (https) به عنوان معمولی (http) و در چنین مواردی من به شدت توصیه در از بین بردن (S). عدم انجام این کار خواهد شد در نتیجه نادرست نتیجه جستجو و شما فقط ممکن است از دست دادن در یک سایت رتبه بندی بالا.

حتی یک 0/10 نتیجه از یک ممکن است 10 نشانه ای روشن است که این سایت ایندکس شده در گوگل. در حال حاضر آیا اشتباه از کم بها دادن به سایت های با 0/10 نتیجه, به عنوان من آمده اند در سراسر برخی از این سایت ها که میلیون ها نفر از آخرین بازدید ماهانه در هر ماه.

ما نگاهی به چگونگی ایجاد می کند که با ابزار دوم به بعد در این مقاله است. شما باید انواع مختلفی از نتایج و پس از باز کردن پیج رنک گوگل, چک کردن ابزار. در حال حاضر به سادگی با وارد کردن URL شما می خواهید به تجزیه و تحلیل به پنجره ارائه شده و بر روی جستجو کلیک کنید. بعد شما به سادگی با پر کردن این عنوان و در ادامه به جستجوی آدرس از انتخاب شما. هنگامی که شما نتیجه جستجو در بازگشت با نمره نشان می دهد (N/A) که نشانه ای روشن است که این سایت در واقع نه ایندکس شده در گوگل. این نوع از سایت ها که فقط ممکن است در نتیجه شما به هدر رفتن وقت خود را اظهار و نشر با.

شما همچنین ممکن است در نهایت با نتیجه صفحه نشان می دهد (N/A) در نتیجه همانطور که در بالا بحث شد اما با بلوک های رنگی قرمز همراه با نتیجه باشد. شما می خواهید به هدایت روشنی از این نوع سایت ها به خصوص به دلیل عقب-لینک از این سایت انجام خواهد شد بسیار بیش از آسیب خوب به خود سایت گوگل امتیاز. این نوع از لینک های عقب و حتی ممکن است نتیجه در سایت خود را که پرچم به عنوان نا امن توسط گوگل و این بدان معناست که ماه از کار سخت پایین تخلیه.

چگونه به می دانم که چقدر ترافیک سایت می شود – این بیش از حد انجام شده است با استفاده از یک ابزار رایگان به نام شبیه وب سایت که در آن شما همچنین وارد کردن URL شما می خواهید برای بررسی. تنها با استفاده از این ابزار شما نیاز به نگرانی نیست با (https) و (http) بخش URL, اما هنوز هم تمرکز بر روی فقط دامنه اصلی URL.

مشابه ابزار وب. در حال حاضر به سادگی با وارد کردن آدرس و کلیک بر روی “شروع” و مشابه ابزار وب را به بقیه انجام دهد. شما باید نتایج رتبه بندی و دسته بندی تجزیه و تحلیل اما ممکن است در برخی از موارد وجود دارد که هیچ نتیجه ای در دسترس برای یک سایت خاص نشده است.

اما آیا فقط بی اعتنایی این سایت آن را تنها بدان معنی است که سایت نسبتا جدید است و نه لزوما یک خطر به عنوان یک لینک به سایت خود را. شما باید این اطمینان حاصل شود که سایت در واقع ایندکس شده در گوگل با اولین ابزار ارائه شده و مورد بحث در این مقاله.

دو روش ساده اما فوق العاده موثر ابزار به اهرم مناسب تر بازدید کنندگان خواهد شد که در نتیجه بهتر تبدیل و حتی فروش. در حال حاضر “ترفند” برای گرفتن آن تبدیل بازدید کنندگان به غیر از استفاده از این دو ابزار است برای اطمینان از هدف خود را درست انجام شده است. هدف قرار دادن مخاطبان حق با استفاده از تحقیقات کلمه کلیدی خود را. پژوهش و کلمه کلیدی می تواند انجام شود با یکی دیگر از ابزار رایگان گوگل به شما می دهد برای کار با نام Google Keyword Planner.

کلید واژه ابزار برنامه ریز اجازه می دهد تا شما را به جستجو سه مهم ترین کلمه کلیدی دسته یعنی;

دم کوتاه کلمات کلیدی – این به طور معمول تک واژه ها و نیز نوع از کلمات کلیدی شما می خواهید در حال حاضر در مکان هایی مانند سایت خود نام دامنه و عنوان سایت. این باعث می شود آن را آسان تر برای گوگل بدانید که سایت شما در چه مورد است و آن را کمک می کند تا خود را با رتبه بندی در یک طاقچه خاص.

کلمات کلیدی دم بلند – این به طور معمول بیش از 2 – 3 کلمات کلیدی ترکیب شده در یک عبارت. دم کوتاه کلمات کلیدی ممکن است چیزی شبیه به “اینترنت”, “آنلاین” و “بازاریابی” که در آن طولانی دم کلمه کلیدی می تواند چیزی شبیه به “بازاریابی آنلاین”. کلمات کلیدی دم بلند هستند آنهایی که شما ممکن است بخواهید شامل چیزهایی مانند یک سایت H1 و/یا H2 رویم و به خصوص در پست وبلاگ عناوین.

متن لنگر – در حال حاضر به بهترین نشان لنگر, متن, این نوع از عبارت کسی که در تو رفتگی در دیوار ممکن است وارد مرورگر خود را برای خاص جستجو. تصویر اجازه دهید با چیزی مانند “چگونه به کار از خانه”. این بدان معنی است که فرد به جستجو است که به دنبال چیزی خاص آنها علاقه مند به کار از خانه. این هم چیزی است که حرفه ای ها تماس خریدار ترافیک. هنگامی که چنین نتیجه جستجو منجر شود که بازدید کننده به سایت خود را و شما باید یک برنامه ثابت شده است که منافع آنها خواهد بود به احتمال زیاد به خرید از شما. متن لنگر نوع عبارت جستجو شما می خواهید به استفاده از در پر محتوای مقاله خود را و/یا پست وبلاگ.

که به ارمغان می آورد ما را به نتیجه گیری از برخی از ابزار بزرگ برای استفاده و در واقع ساخت آنلاین پول است. اما آیا صرف زمان و یاد بگیرند که چگونه به استفاده از این ابزار به درستی زیرا آنها ابزار است. این یک واقعیت ثابت شده است که هر ابزار با این نسخهها کار فقط به عنوان خوب به عنوان فرد با استفاده از آن سرمایه گذاری اضافی تلاش و تحقیق به درستی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *