کسب و کار کوچک جستجوگرها نکات و ترفندها

[ad_1]

قبل از وارد شدن به نکات و ترفندها در اینجا برخی از اطلاعات پس زمینه در مورد سئو برای صاحبان کسب و کار کوچک.

SEO یا بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی است که در توسعه وب سایت و یا طراحی که معمولا شامل پست-طراحی فعالیت های تبلیغاتی در نظر گرفته شده به منظور افزایش شناخت از یک سایت توسط موتورهای جستجو است. هدف این است که داشتن کسب و کار کوچک وب سایت ظاهر می شود و یا به یک صفحه در گوگل و سایر موتورهای جستجوی عمده. نتیجه این خصوص ذکر شده # 1 در صفحه یک, ممکن است به معنی ترافیک بیشتر رانده شده به وب سایت خود را با هدف نهایی از بازدید کنندگان تبدیل به خرید مشتریان.

جستجوگرها نیز ممکن است به معنای یک فرد و یا بهینه سازی موتور جستجو است که مستقیم کارمند و یا خارج از پیمانکار با مسئولیت تنظیم خود را کسب و کار کوچک وب سایت, برنامه نویسی, کد, سایت مطالب و فعالیت های تبلیغاتی برای رسیدن به یک صفحه با موتورهای جستجو. مانند هر حرفه در سطح عملکرد ممکن است به طور گسترده ای متفاوت است از یکی به دیگری.

آجر و ملات کسب و کار کوچک صاحبان اغلب راه اندازی یک وب سایت جدید و انتظار داریم این سایت را به خط مقدم بازاریابی محصول و یا خدمات. این می تواند یک اشتباه است. دیگران فقط می خواهید برای بهبود تصویر خود را با نشان دادن پیچیدگی با www دامنه است که ارائه مطالب بیشتر از مناسب در یک کارت ویزیت یا بروشور.

گروه اول می خواهد ترافیک محور به سایت خود و در عین حال چند صاحبان کسب و کار کوچک واقعا درک بهینه سازی موتور جستجو و یا جستجوگرها بنابراین برخی از قربانی به افراد ارائه خدمات جستجوگرها برای هزینه. برای گروه دوم فقط در حال حاضر با یک وب سایت است که هرگز تغییر مطابق با انتظارات خود را و آنها متوجه موفقیت بستگی مستقیم تماس با مشتری و بازاریابی است. یک گروه سوم شبیه به این آخرین گروه به جز آنها انتظار دارند که فقط با داشتن یک وب سایت را به طرزی جادویی را فوری و اقبال.

اگر شما نمی't حدس می زنم در حال حاضر وجود دارد هیچ ترفند برای بهینه سازی موتور جستجو. راهنمایی برای موفقیت در جستجوگرها باید بر اساس تکنیک های اثبات شده بلند مدت و کوتاه مدت نتایج مثبت است. کلاهبرداری است که سعی در دستکاری نتایج فریبنده معنی ممکن است موفقیت کوتاه مدت است اما در نهایت شکست.

الگوریتم های موتور جستجو برای ایجاد رتبه بندی مانند گوگل's رتبه مخفی هستند. یکی از بهترین می توانید انجام دهید این است حدس می زنم که چگونه و چرا آنها را تغییر دهید با ردیابی هر سه ماهه به روز رسانی. اکثر ناظران از رتبه و یا روابط عمومی برای تلاش برای باز کردن گوگل می یابد و مهم و سپس دستکاری استراتژی خود را به بهبود رتبه بندی خود را در نتایج جستجو. که می تواند یک اشتباه است. اگر تنظیم استراتژی به معنی دستکاری آنچه برخی فکر می کنند مهم است بیش از حد اغلب آنها رفت و آمد مکرر به فریبنده به معنی با دستاوردهای کوتاه مدت.

I've چند بار نوشته شده است که شیوه های فریبنده خواهد نافرجام است. شما را مجازات خواهد شد. اگر شما پیگیری روابط عمومی و یا به دنبال مشاوره از جستجوگرها تجارت سپس شما've شنیده کلیشه “محتوا پادشاه است”. موضع من همچنان که راز برای بهینه سازی موتور جستجو طراحی سایت برای بازدید کنندگان و سپس با اضافه کردن کیفیت اصلی محتوای اغلب برای گرفتن متوجه شده توسط افراد و موتورهای جستجو.

“محتوا پادشاه است” نیاز به تغییر “با کیفیت اصلی محتوا پادشاه است”. ترافیک بی معنی است اگر بازدید کنندگان don't چوب در اطراف به اندازه کافی بلند به تواند تبدیل به مشتریان پرداخت. من بر این باورند که افزایش سرعت از الگوریتم در سال 2007 و رو به پایین تغییر کلی در روابط عمومی برای بسیاری از سایت های است که بیش از یک موقت تنظیم است. من اعتقاد ندارم که گوگل مجازات صاحبان وب سایت که ارائه با کیفیت اصلی محتوا. در عوض من معتقدم که میلیون ها نفر از وب سایت های راه اندازی و بهینه سازی فقط برای فریب موتورهای جستجو هستند که گرفتار و مجازات و روابط عمومی مقیاس در سال 2007 منتقل شده رو برای کیفیت صاحبان سایت برای پر کردن جای خالی که و دوباره تعریف رتبه محدوده.

کسب و کار کوچک صاحبان وب سایت نیاز به درک بهترین تمرین استراتژی جستجوگرها. در اینجا's برخی از بهینه سازی موتور جستجو مشاوره که من منتشر شده در وب سایت من در سال 2007. اولین اصلی است که البته از من منو برای تغذیه موتورهای جستجو استفاده می شود که قیاس مقایسه موتورهای جستجو به رستوران. زیر که لیست شیوه های جلوگیری از آن مقاله در سایت من.

مثبت موتور جستجو بهینه سازی شیوه را در نظر بگیرید:

1. کلمات کلیدی در عنوان صفحه

2. کلمات کلیدی در تگ های ساعت

3. سن خود را WWW دامنه

4. اندازه وب سایت خود را

5. بک لینک (لینک های ورودی به صفحات خود را)

6. کلمات کلیدی در متن لینک

7. با کیفیت بالا و محتوای اصلی

منفی و یا فریبنده شیوه های SEO شما باید به جلوگیری از:

1. لازم نیست وابسته تنها صفحات تبلیغاتی. شما نیاز به محتوای اصلی.

2. لازم نیست بیش از بهینه سازی صفحات. آن برنده't کمک به سئو و ممکن است اشتباه و بازدید کنندگان خود را.

3. لازم نیست لینک طرح های ورودی و یا خروجی. شیوه های فریبنده خواهد نافرجام است.

4. لازم نیست که محتوای یکسان میزبانی در دو دامنه جداگانه (سایت های آینه).

5. لازم نیست plagiarized محتوا. آن را غیر قانونی است و موتورهای جستجو می توانید بگویید.

6. لازم نیست زبان ناپاک به در لعن و یا محتوا است که نفرت و یا نژادپرست است.

در نتیجه در ادامه به ارزیابی خود را کسب و کار کوچک وب سایت استراتژی برای جستجوگرها. امکان استفاده از بهترین شیوه ها و جلوگیری از منفی یا فریبنده روشها و شما می توانید موفق. اکثر کارآفرینان کسب و کار کوچک خدمات یک بازار محلی پس از رتبه بندی صفحات خود را نسبت به جهان می تواند به این معنی است که بسیار رتبه بالا غیر ممکن است. با پیروی از راهنمایی های داده شده در اینجا, شما ممکن است به اندازه کافی به لبه های محلی خود را رقابت و که's احتمالا همه که مهم است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید