چگونه محتوای تکراری تاثیر سئو و نحوه رفع آن ؟

با توجه به جستجو در گوگل, کنسول “مطالب تکراری به طور کلی اشاره به اساسی بلوک محتوا در داخل و یا در سراسر دامنه ها است که یا به طور کامل مطابقت با محتوای دیگر یا خیلی مشابه است.”

از لحاظ فنی یک محتوای تکراری ممکن است یا ممکن است جریمه نمی شود اما هنوز هم می توانید گاهی اوقات تاثیر رتبه بندی موتور جستجو. هنگامی که وجود دارد چند قطعه از به اصطلاح “خیلی شبیه” محتوا (با توجه به گوگل) در بیش از یک محل در اینترنت, موتورهای جستجو, مشکل تصمیم بگیرید که کدام نسخه است که بیشتر مربوط به یک پرس و جو جستجو.

چرا مطالب تکراری موضوع به موتورهای جستجو? خوب آن است که می توان آن را در مورد سه موضوع اصلی برای موتورهای جستجو:

  1. آنها نمی دانند که نسخه شامل یا حذف از شاخص خود را.

  2. آنها نمی دانند که آیا به طور مستقیم از لینک متریک ( اعتماد اقتدار و متن لنگر و غیره) به یک صفحه و یا نگه داشتن آن را از هم جدا بین نسخه های متعدد.

  3. آنها نمی دانند که کدام نسخه برای رتبه بندی نتایج پرس و جو.

هنگامی که محتوای تکراری است که در حال حاضر صاحبان وب سایت خواهد بود و تاثیر منفی ترافیک ضرر و زیان و رتبه بندی. این زیان ها اغلب به دلیل یک زن و شوهر از مشکلات:

  1. برای ارائه بهترین جستجو پرس و جو تجربه موتورهای جستجو به ندرت نشان می دهد نسخه های متعدد از همان محتوا و در نتیجه مجبور به انتخاب کنید که کدام نسخه است که به احتمال زیاد به بهترین نتیجه. این رقیق دید هر از تکراری.

  2. لینک سهام می تواند بیشتر رقیق شده چون سایت های دیگر مجبور به انتخاب بین موارد تکراری نیز هست. به جای تمام لینک های ورودی با اشاره به یک قطعه از محتوای آنها لینک به صورت چند تکه, پخش كردن, لینک سهام در میان تکراری. از آنجا که لینک های ورودی در حال رتبه بندی عامل این پس از آن می تواند تاثیر دید جستجوی قطعه ای از محتوا است.

نهایی نتیجه این است که یک قطعه از محتوا نمی خواهد رسیدن به مطلوب جستجوی دید آن را در غیر این صورت خواهد بود.

در مورد خراشیده و یا کپی محتوای این اشاره به محتوای زداینده (وب سایت ها با نرم افزار) که خود را سرقت محتوا برای وبلاگ خود. مطالب اشاره شده در اینجا نه تنها شامل پست های وبلاگ و یا محتوای سرمقاله اما همچنین اطلاعات محصول در صفحات. زداینده انتشار مطالب وبلاگ خود را در سایت های خود را ممکن است بیشتر آشنا منبع از مطالب تکراری اما یک مشکل شایع برای سایت های تجارت الکترونیکی و همچنین توضیحات / اطلاعات از محصولات خود را. اگر بسیاری از وب سایت های مختلف فروش اقلام مشابه و همه آنها با استفاده از سازنده توصیف از این موارد محتوای یکسان باد در مکان های مختلف در سراسر وب. از جمله مطالب تکراری هستند و نه تنبیه کنید.

چگونه به رفع مسائل مربوط به محتوای تکراری? این همه پایین می آید به همان ایده مرکزی: تعیین شود که از تکراری است “درست” است.

هر زمان که محتوای یک سایت را می توان در Url های متعدد آن باید canonicalized برای موتورهای جستجو. اجازه دهید بیش از سه روش اصلی برای انجام این کار: با استفاده از 301 redirect به آدرس صحیح rel=canonical ویژگی و یا با استفاده از پارامتر جابجایی ابزار در گوگل جستجو کنسول.

301 redirect: در بسیاری از موارد بهترین راه برای مبارزه با مطالب تکراری است که برای راه اندازی یک 301 redirect از “تکراری” صفحه به محتوای اصلی صفحه.

هنگامی که صفحات متعدد با پتانسیل به رتبه خوبی با هم ترکیب و به یک صفحه آنها نه تنها توقف رقابت با یک دیگر; آنها نیز قوی تر ایجاد ربط و محبوبیت سیگنال به طور کلی. این تاثیر مثبت “درست” صفحه توانایی به رتبه خوبی.

Rel=”canonical”: یکی دیگر از گزینه برای برخورد با محتوای تکراری است که با استفاده از rel=canonical ویژگی. این موتور جستجو می فهماند که یک صفحه داده شده باید به عنوان اگر آن را یک کپی از یک URL مشخص و از, لینک, محتوا, معیارهای و “رتبه بندی قدرت” است که موتورهای جستجو درخواست به این صفحه در واقع باید اعتبار به URL مشخص شده.

روبات متا Noindex: یک متا تگ که می تواند به خصوص مفید در برخورد با محتوای تکراری است متا روبات استفاده می شود که با ارزش های “noindex, follow.” معمولا به نام متا Noindex, Follow و فنی شناخته شده به عنوان content=”noindex,follow” این روبات متا تگ را می توان اضافه شده به HTML سر هر صفحه منحصر به فرد است که باید کنار گذاشته شود از یک موتور جستجو و شاخص.

این روبات متا تگ اجازه می دهد تا موتورهای جستجو به خزیدن لینک در یک صفحه اما آنها را نگه می دارد از جمله کسانی که لینک ها در شاخص خود را. این مهم است که صفحه های تکراری هنوز هم می تواند crawled شده حتی اگر شما در حال گفتن گوگل به شاخص آن چون گوگل به صراحت هشدار در برابر محدود کردن خزیدن دسترسی به مطالب تکراری در وب سایت شما. (مانند موتورهای جستجو قادر به دیدن همه چیز در مورد شما ساخته شده است یک خطا در کد خود را. این اجازه می دهد تا آنها را به یک [likely automated] “قضاوت تماس” در غیر این صورت موقعیت های مبهم.) با استفاده از متا روبات ها به خصوص راه حل خوب برای محتوای تکراری مسائل مربوط به صفحه بندی.

جستجو در گوگل کنسول اجازه می دهد تا شما را به مجموعه دامنه مورد نظر از سایت خود (به عنوان مثال yoursite.com به جای http://www.yoursite.com ) و مشخص کنید که آیا Googlebot باید خزیدن مختلف پارامترهای URL متفاوت (پارامتر جابجایی).

اشکال اصلی استفاده از پارامتر جابجایی خود را به عنوان روش اولیه برای برخورد با محتوای تکراری است که تغییرات شما را تنها برای گوگل کار می کنند. هر گونه قوانین در جای خود قرار داده و با استفاده از جستجو در گوگل کنسول نمی خواهد تحت تاثیر قرار چگونه بینگ و یا هر موتور جستجوی دیگر خزنده تفسیر سایت شما; شما نیاز به استفاده از ابزار وب مستر برای دیگر موتورهای جستجو در علاوه بر این به تنظیم تنظیمات در جستجوی کنسول.

در حالی که همه زداینده خواهد بندر بیش کامل کد HTML خود را منبع, مواد, برخی از خواهد شد. برای کسانی که خود ارجاعی rel=canonical tag خواهد اطمینان از سایت خود را از نسخه های اعتباری به عنوان “اصلی” قطعه ای از محتوا است.

محتوای تکراری است ثبات پذیر است و باید ثابت شود. پاداش ارزش تلاش برای رفع آنها. ساخت تلاش هماهنگ برای ایجاد محتوای با کیفیت بهتر منجر خواهد شد رتبه بندی فقط خلاص شدن از محتوای تکراری در سایت شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *