چگونه به مجموعه ای از رسانه های اجتماعی اهداف در سال 2020

ایجاد موثر ترین رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی

وجود دارد یک دریای گسترده ای از رسانه های اجتماعی اطلاعات وجود دارد. کارشناسان همه جا هستند و تنها وجود دارد که بسیاری از نظرات در مورد بهترین شیوه ها و تاکتیک های.

نه تنها این, اما سیستم عامل خود را به طور مداوم در حال تغییر آیا آن را با اضافه کردن ویژگی های جدید افزایش محدودیت کاراکتر و یا در غیر این صورت تغییر قوانین.

به همین دلیل من ایجاد این راهنمای برای کمک به شما را در درک چگونه به مجموعه ای از رسانه های اجتماعی برای اهداف سال 2020 است. این مقاله خوب است به خصوص برای شما اگر شما هرگز گرفته سهام از کمپین های بازاریابی خود را و یا ایجاد اهداف است.

در طول این فرایند آن را واقعا مهم است که صادقانه در مورد موفقیت و شکست. آن را خوب به اعتراف است که برخی از آنچه شما انجام شده است و یک تلاش بیهوده-همین دلیل است که ما اینجا هستیم.

در اینجا من 3-مرحله به مجموعه ای از رسانه های اجتماعی برای اهداف 2020:

1. بررسی گزارش های خود را

نگه داشتن گزارش است که باید اگر شما می خواهید به درستی ارزیابی اثربخشی و بهره وری از آنچه شما صرف زمان های آنلاین. وجود دارد راه های بسیاری برای پیکربندی یک گزارش اما اگر شما نیاز جهت و الهام Smartsheet دارای رسانه های اجتماعی رایگان قالب گزارش به شما آغاز شده است.

شما نیاز به یادگیری به گذشته تعدادی از برداشت و درک کنند که چگونه مطالب خود را واقعا انجام است. افرادی هستند که میل آن های آن اظهار نظر بر روی آن?

توجه به معیارهای مانند تعامل-این اطلاعات با ارزش مانند بالقوه خود منجر به شما گفتن چه آنها را دوست داشت یا نداشت. بنابراین نگاهی که به حساب در هنگام برنامه ریزی از سال 2020 ،

مثلا من در تلاش برای به اشتراک گذاشتن محتوای ارزشمند روزانه در حساب توییتر ما.

از توییتر به Facebook, هر پلت فرم ارائه می دهد تجزیه و تحلیل در نمایه عملکرد بنابراین استفاده از آن!

این گزارش کمک می کند تا شما ببینید چه چیزی شما به اشتراک گذاشته ام که به خوبی کار می کرد و آنچه اتفاق افتاده ، به دنبال موضوعاتی که بازدید کنندگان و پیروان همواره علاقه مند و به اشتراک گذاری بیشتر آن محتوا رفتن به جلو.

اگر شما تا به چالش شما می توانید برخی از پرداخت ارتقاء کسب و کار شما. به یاد داشته باشید شما همیشه می توانید با ما تماس بگیرید و اجازه دهید ما به مدیریت بلند کردن اجسام سنگین بنابراین شما می توانید تمرکز خود را در حال اجرا کسب و کار.

ما به طور مداوم در Facebook, Twitter, LinkedIn, یوتیوب و Instagram. و ما ماندن در بالای آخرین روند و راهنمایی و عشق تجزیه و تحلیل گزارش و آمار!

2. مطالعه خود را تجزیه و تحلیل ترافیک

بله, شما می خواهید به نگاه به آینده, اما لازم است به نگاه به عنوان به خوبی. شما می توانید به اشتراک گذاری محتوا در سمت چپ و راست اما مگر آن که منجر بازدید کنندگان به وب سایت خود را, آن را در خدمت هدف آن است. شما می خواهید به درایو مردم به سایت شما که در آن آنها به شما امیدوارم تعامل بیشتر و خرید محصول و یا خدمات از شما.

Google Analytics یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل است که کلید به برنامه ریزی رسانه های اجتماعی خود را در سال 2020 است. آن را به شما نشان می دهد که چگونه اقدامات خود را در اجتماعی درایو ترافیک به کسب و کار شما را به مقدار زیادی از آمار مربوط.

برای دیدن نتایج این حرکت برای خود کسب بخش اجتماعی و سپس بر روی شبکه ارجاع. شما می توانید انتخاب کنید سال گذشته به عنوان محدوده تاریخ. سپس شما باید قادر به دیدن چگونه بسیاری از مردم را به کلیک بر روی پست های خود را و پس از آن فرود آمد در وب سایت شما.

بخوانید 5 رسانه های اجتماعی, بازاریابی, راهنمایی برای سال 2020

است, بازاریابی رسانه های اجتماعی برای شما کار نمی کند دیگر ؟

آیا شما تعجب آنچه شما باید در حال تغییر به منظور رسیدن به نتایج بهتر?

ما در زمان چای نکته: بازاریابی برای مشغول کارآفرینان من های 5 نکات ارزشمند بنابراین شما می توانند یاد بگیرند که چه کار می کند, چه, نیست, و آنچه شما نیاز به تمرکز بر روی بیشتر. جزئیات بیشتر در وب سایت ما.

3. مجموعه اهداف خود را

این دو مرحله اول باید به شما یک درک که در آن شما هستند و در حال حاضر از آن زمان برای ایجاد طرح های خود را. شما یک ایده از چه نوع محتوا کار کرده که سیستم عامل مخاطبان خود را حلق آویز کردن در و که در آن شما باید به تمرکز تلاش خود را در سال آینده است.

چیزهای دیگر شما نیاز به انجام برای رسیدن به اهداف خود:

  • مسیر خود را ماه به ماه پیرو رشد. اگر شما در حال به دست آوردن پیروان جدید در طول سال شما نیاز به نگاهی به همین دلیل است که.

  • نگه داشتن چشم در آن فصل به فصل مطالب خود را محبوب ترین است در یک پلت فرم خاص. برای مثال Pinterest روند نشان می دهد افزایش مصرف در تابستان و در اطراف کریسمس با بهار و پاییز شاهد بزرگ نرخهای پایین.

  • تنها به اشتراک گذاشتن محتوا است که ارزش دارد. شما می خواهید به فروش بدون رانندگی مردم دور است. شما همچنین می خواهید به مردم غیر salesy منابع مانند وبلاگ ها, نقل قول الهام بخش حوادث-هر آنچه که حس می کند برای نام تجاری شما و مخاطبان است.

برای مثال من به اشتراک گذاری مقالات حوادث و اخبار در شرکت ما حساب LinkedIn.

بزرگترین اشتباه شما می توانید اجازه می دهد تا کمپین های بازاریابی خود را برای تبدیل شدن به یک کار سخت و طاقت فرسا به جای مثبت بخشی از کسب و کار شما. هنگامی که شما در حال لذت بردن از خودتان شما پیدا کنید که شما به اشتراک گذاری جذاب تر و محتوای تعاملی.

هنگامی که به شما در تنظیم اهداف خود را به تسخیر رسانه های اجتماعی در سال 2020 نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است رسیدن به همه آنها. که نمی شکست! تا زمانی که شما آماده هستید با یک جامد رسانه های اجتماعی طرح بازاریابی و آنچه که شما در حال های معتبر و صادقانه و سپس شما در حال انجام یک کار بزرگ!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *