چگونه به شکل, جستجوگرها دوستانه, عناوین صفحه

[ad_1]

بنابراین شما باید یک وب سایت بسیار جذاب طراحی شده است. در حال حاضر چه ؟ #1 مهم ترین موارد در هنگام اجرای یک موتور جستجو بهینه سازی (SEO) استراتژی توسعه بسیار مربوط به کلمه کلیدی غنی عنوان صفحه. دلایل متعددی وجود دارد که باید این نیست براحتی درمان می شود. اول از همه اگر موفقیت آمیز خود را در رتبه بالا در لیست آلی شما نیاز به عنوان جاذب عبارت است که توجه کاربران و در نتیجه با یک کلیک به سایت شما. بیایید می گویند کسب و کار خود و نام Carls ابزار فروشگاه. همانطور که با هر گونه افتخار صاحب کسب و کار شما بلافاصله می خواهید برای ایجاد یک عنوان صفحه مانند این. من می دانم که من انجام داد.

“Carls ابزار فروشگاه ما انجام بهترین ابزار در پایین ترین قیمت تضمین شده”

در حالی که این ممکن است مانند یک عنوان جاذب برای Carls سایت آن هرگز, همیشه, همیشه, دریافت رتبه بالا است. به خصوص اگر این رقابت حتی کوچکترین سرنخی در مورد آنچه انجام می دهند.

اجازه می دهد تا تشریح این عنوان و ببینید چه چیزی اشتباه است با آن:

  • “Carls ابزار فروشگاه”: مگر جستجوگر به دنبال آن است و در حال حاضر می داند در مورد Carls فروشگاه ابزار آنها بیش از احتمال زیاد نمی خواهد به جستجو برای آن. از آنجا که این کسب و کار نام هرگز نباید در عنوان مگر اینکه شما یک نام تجاری عمده و حتی پس از آن معمولا می رود ، یک قطعه خوب از این تکه واژه “ابزار”. من می گویند که یک کلمه کلیدی مربوطه و غیره خواهد موتورهای جستجو به احتمال زیاد.
  • “- “: شما فقط مواد زائد 3 کاراکتر از فضا. بسته به استراتژی خود را یک قاعده سرانگشتی مناسب این است که به نگه داشتن بیش از حد شخصیت ها و فاصله.
  • “ما حمل”: همانطور که ما در مورد قبلا صحبت کردیم. یک صفحه عنوان باید مرتبط و کلید واژه غنی در مورد کسب و کار شما. چه بخشی از این سه واژه های مرتبط یا کلمه کلیدی. هیچ کدام
  • “بهترین ابزار”: وجود دارد مطلقا هیچ مشکلی با این دو واژه است. قطعا مربوطه. وجود دارد یک مشکل پنهان که ما بحث بیشتر است. خواندن نگه دارید!
  • “در پایین ترین قیمت تضمین شده”: بله من احتمالا می تواند شکسته اند این تکه را به دو اما من شکل ما باید برای رسیدن به این نقطه است. آغاز بخش “در” شما حدس زده آن کاملا بی ربط است. بخش دوم “تضمین پایین ترین قیمت” به خوبی این لزوما بد مجموعه ای از کلمات کلیدی اما چگونه بسیاری از مردم در جهان آیا شما فکر می کنم قرار دادن این سه کلمه با هم. کسانی که در حال رقبای خود را در حال حاضر در استفاده از رتبه بندی موتور جستجو. وجود دارد احتمالا انتخاب بهتری است.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا وجود دارد چند مشکلات است که باید در نظر گرفته شود.

  1. در حال حاضر موتورهای جستجو ارائه بین 65 و 70 شخصیت های فضای مجاز برای عنوان صفحه. هر چیز دیگری که ممکن است ایندکس شده اما هر نمره مناسب و معقول برای کمک به افزایش رتبه بندی. این آدرس را در واقع نشان می دهد تا کوتاه به دلیل آن است که بیش از 70 کاراکتر و آنها آن را قطع در آخرین کلمه قبل از به حد شخصیت.
    • “Carls فروشگاه ابزار – “ما انجام بهترین ابزار در پایین ترین قیمت
  2. آیا دوست دارید به توان فریاد زد ؟ خوب این موتور جستجو آن را دوست ندارم یا. سرمایه گذاری هر حرف یک هیچ به هیچ. شما می توانید سرمایه گذاری خود را با نام تجاری اما نگه داشتن آن را به حداقل برساند.

بنابراین در حال حاضر که ما ما کمرنگ همه آشغال. بیایید ببینید که چه ما به پایان رسید تا با حداقل آنچه در موتورهای جستجو در حال دیدن به کمک Joes ابزار فروشگاه


ابزار بهترین ابزار

به نظر نمی آید که جذاب دیگر آن را ندارد ؟

بنابراین در حال حاضر که شما می دانید آنچه به دور ماندن از امکان قرار دادن با هم یک عنوان است که موتورهای جستجو و جستجوی افراد را بخورند ،

  1. اشفتگی فکری موقتی کلمات و عبارات بین 1 و 3 کلمات که واقعا آمار خانه برای کسب و کار شما. آمد تا با به عنوان بسیاری از شما می توانید و آنها را بنویسید. شما ممکن است آمده تا با چیزی شبیه به این:
    1. ابزار
    2. پیمانکاران
    3. مصرف کننده ابزار
    4. تجاری ابزار
    5. برق
    6. ابزار قدرت
    7. باغ ابزار
    8. صفحه اصلی
    9. ابزار دست
    10. تخفیف
  2. رفتن به کلید واژه ابزار گوگل و بررسی هر یک از شرایط ، این ابزار به شما تقریبی ماهانه جستجوها و سطح رقابت برای مدت.
  3. در حال حاضر که شما باید زرادخانه خود را از کلمات کلیدی آن زمان به عنوان خود را. خوب خود را به استفاده از کلمات پرکننده برای اتصال عبارات کلیدی با هم اما هرگز استفاده از بیش از 1 در یک زمان.

    • تخفیف پیمانکار ابزار قدرت و مصرف کننده خانه باغ ابزار

بنابراین اجازه می دهد تا نگاهی به این عنوان. لطفا نگه داشتن در ذهن است که من خود را یک ابزار فروشگاه, نه من وقت خود را صرف تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط. بیایید فرض کنیم که این بهترین بودند در بر داشت. اجازه می دهد به منظور بررسی موارد زیر

  1. کمتر از 65 کاراکتر – بررسي
  2. استفاده از کلمات پرکننده – تنها با استفاده از یک “و”
  3. استفاده از مربوط به کلمات کلیدی مورد نظر – 8 کلمات
  4. بیش از حد شخصیت ها – هیچ کدام
  5. هر فریاد در رفتن – nope

بنابراین وجود شما به آن است. شما باید به ایجاد یک جذاب و در عین حال بسیار مربوط به کلمه کلیدی غنی عنوان صفحه. بنابراین در حال حاضر همه شما باید انجام دهید این است که اعمال این روش برای هر صفحه در وب سایت خود را. به یاد داشته باشید که تمام عناوین صفحه نیاز به منحصر به فرد. اگر شما برای این کار وقت گیر SEO, من به شدت توصیه با استفاده از ابزار بهتر در تحقیقات خود را برای دریافت بیشتر از استراتژی خود را. اگر شما یک شرکت انجام این کار برای شما در حال حاضر شما می دانید آنچه به مراقب است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *