چگونه به انجام جستجوگرها برای وب سایت خود را

[ad_1]

راهنمای نهایی ما این است که به رتبه سایت ما را برای یک کلمه کلیدی است که مناسب و معقول جست و حجم. قبل از شروع جستجوگرها شما باید بدانید که چگونه موتور جستجو کار می کند. این مقاله در مورد چگونه برای جستجوگرها. اگر شما مبتدی هستید و می خواهید بدانید که چگونه این کار موتور های جستجو مراجعه برخی از Moz مقالات.

من با شروع تحقیقات کلمه کلیدی خود را به عنوان باید و اولین وظیفه در جستجوگرها. شما نمی توانید ادامه بیشتر بدون هدف قرار دادن لیست کلمه کلیدی. در حال حاضر اجازه دهید's ببینید که چگونه به انجام تحقیقات کلمه کلیدی با Google Keyword Planner. برای اولین بار ثبت نام برای یک حساب AdWords خود را با حساب Gmail. هنگامی که شما در ورود به سیستم کلیک کنید keyword planner تحت ابزار tab. در حال حاضر بر پیدا کردن ایده های کلیدی و نوع برخی از خدمات و یا محصول شما از طریق وب سایت خود و کشور را انتخاب کنید شما می خواهید به هدف قرار دادن. در حال حاضر شما باید یک لیست از کلمات کلیدی با حجم جستجو.

در حال حاضر شما می توانید جستجو حجم حدود نه تعداد دقیق. AdWords می دهد اطلاعات دقیق تنها به حساب های که در حال اجرا پرداخت نمیشود. اگر شما می خواهید به دانستن دقیق دوره جستجو و سپس اضافه کردن کلمات کلیدی ترین مربوطه به حساب کلیک کنید و بررسی برنامه. ورود به حداکثر ارزش افزوده در پیشنهاد و تغییر تب از کلمه به کلمه کلیدی انتخاب مطابقت دقیق کلمه و سپس شما می توانید کلمه کلیدی و جستجو آن دوره با رقابت جزئیات. در حال حاضر شما می توانید انتخاب مناسب ترین کلمه کلیدی برای کسب و کار خود را و مطمئن شوید که دارای کلمه کلیدی مناسب جستجو حجم.اگر شما می خواهید برخی از کلمات کلیدی بیشتر برای بررسی حجم جستجو به صورت دستی به یک جستجو در گوگل و کشیدن کلمه کلیدی از خودکار کامل و مرتبط با جستجو نمایش داده شد . شما باید تنها یک هدف قرار دادن کلمات کلیدی در هر صفحه را انتخاب کنید و برخی از دم بلند کلمات کلیدی مرتبط به غنی سازی محتوای صفحه. در حال حاضر شما باید انجام تحقیق کلمه کلیدی و باید یک لیست از هدف قرار دادن کلمات کلیدی. در حال حاضر ما حرکت بر روی سایت حسابرسی.

ما باید درک آنچه گوگل چک در وب سایت ما قبل از حسابرسی یک سایت. من به شما یک ایده اولیه از آنچه در حال رتبه بندی عوامل است. گوگل اولین بررسی در دسترس بودن یک سایت آیا سایت در حال بارگذاری سریع و می تواند به راحتی توسط کاربران. حتی اگر من نوشتن این سادگی گوگل انجام این کار در مقیاس بزرگ مانند از مرورگر هدر کد تغییر مسیر و کد خطا است. بعدی خواهد بود بهینه سازی موتور جستجو به بررسی کنید که آیا صفحات بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو مناسب با متا تگ ها. با شروع از عنوان توضیحات متا کلمات کلیدی و اجتماعی باز, گراف برچسب شده است.

مهمتر از گوگل چک اقتدار وب سایت. به منظور بررسی قدرت, عوامل عمده خواهد بود تعداد لینک با اشاره به وب سایت و کیفیت آن و آن را چک سن دامنه, دامنه منقضی شده, سرور, IP, سیگنال های اجتماعی با نام تجاری اشاره و ترافیک وب سایت. اقتدار خواهد بود که قوی ترین عوامل به ضرب و شتم رقیب و رتبه بالا در موتورهای جستجو.

من در اینجا ذکر شده فقط عمده حسابرسی چک لیست اگر شما می خواهید برای انجام کامل SEO audit را در سایت خود توصیه من خواهد بود برای خرید یک نرم افزار جستجوگرها. این نرم افزار به شما می دهد یک گزارش حسابرسی از آن نوشتن یک برنامه اقدام و اجرای این طرح را در سایت خود.

در نهایت, شما باید یاد بگیرند که چگونه به ساخت لینک یا backlink ایجاد. من توضیح دهید که اساس پیوند ساختمان است. شما می توانید ایجاد بک لینک از دایرکتوری آنلاین, طبقه بندی, سایت, آنلاین, انجمن, مهمان وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا است. من روش عمده خواهد بود بازاریابی محتوا و فروم ارسال. را انتخاب کنید برخی از انجمن ها که مربوط به وب سایت خود موضوع و ایجاد یک امضای خود را با لینک های سایت. در حال حاضر ایجاد پست جدید و یا پاسخ به کسانی که نیاز به کمک شما. مطمئن شوید که شما می دانید که این موضوع به خوبی قبل از پاسخ دادن به پست ها در غیر این صورت این فروم میانه را از این فروم. بازاریابی محتوا بسیار قدرتمند روش بازاریابی است. شما باید بسیار آگاه در مورد موضوع خود را به منظور به بازار محتوا.

من باید به شما توضیح داده نحوه پژوهش و کلمه کلیدی سایت, حسابرسی و پیوند ساختمان از طریق این مقاله که کارهای بزرگی را در جستجوگرها. شما را پوشش 75 درصد از جستجوگرها روند تکمیل این سه وظیفه را در سایت خود. من امیدوارم که این مقاله کمک خواهد کرد که انجام سئو بر روی وب سایت خود را.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید