چگونه به استفاده از عنوان (H1) برچسب ها برای جستجوگرها

[ad_1]

برچسب عنوان

برچسب ها هدر نقش بسیار مهمی در بهینه سازی صفحه. تنظیم و یا حتی اضافه کردن هدر دسته به وب سایت خود را یکی از ساده ترین چیزهایی که شما می توانید برای دریافت بیشتر بنگ برای شما زمان! در این مقاله من خواهد شد به سرعت به بیش از آنچه که هدر دسته هستند و چگونه به بهترین استفاده از آنها.

توجه: این مهم است که به ایجاد آنچه کلمات کلیدی شما را هدف باید قبل از انجام هر صفحه در جستجوگرها کار می کنند. ساخت وحشی حدس بزند در چه کلمات کلیدی مناسب هستند قابل قبول نیست.

برچسب ها H1

شما نیاز به استفاده مناسب هدر تگ (H1) بهینه سازی شده برای هر یک از صفحات خود را. فقط یک تگ H1 در هر صفحه است توصیه می شود. اگر شما بیش از یک آن به نظر نمی آید بسیار خوب و عنکبوت ممکن است فکر می کنم شما در حال تلاش برای چیزهای بیش از حد به یک H1. نگه داشتن تعداد از واژه ها را در تگ H1 به حداقل مورد نیاز برای رسیدن به متمایز معنای متفاوت از دیگر صفحات را در سایت خود.

-مثال باغبانی – گل اطلسی, زرد, یاسمن گل

شما نیاز به تصمیم گیری آنچه که مناسب شرایط کلمه به تمرکز بر روی آن شما می توانید قرار داده و سپس در H1-H3 برچسب ها. برای مثال اگر سایت شما در مورد باغبانی و سپس شما می خواهید به استفاده از گل و باغبانی و مرتبط با کلمات کلیدی در تگ عنوان.

برچسب عنوان ساختار

تگ عنوان H1, H2, و غیره. ارائه معنایی معنی برای مطالب خود را. شما نیاز به استفاده از آنها در سلسله مراتب است. مانند H1 باید قبل از H2 و H2 می آید قبل از H3 و…. وجود دارد هیچ محدودیتی برای تعداد عناوین و سطح شما می توانید در یک صفحه وب, اما شما ممکن است بخواهید به نگه داشتن تعداد در یک حد معقول برای جلوگیری از سردرگمی ناشی از به کاربران واقعی. کاربران را پیدا خواهد کرد متعدد سرفصل برای همان متن و آنها را به اشتباه به, است که مناسب ترین ‘عنوان’ برای این متن. در حالت ایده آل شما می توانید یک H1, a, H2 و H3 در همان صفحه های مختلف با کلمات کلیدی مرتبط در آنها است.

این سری است که به شما توسط یک موتور قدرتمند نرم افزار بهینه سازی به نام پینگ Kaching.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید