چگونه به ادغام سئو و طراحی وب سایت

[ad_1]

طراحان وب و بهینه سازی سایت تیم باقی می ماند قفل شده است و در ادامه به دشمنی تقسیم یک خط در گوگل. هر دو طرف ایستاده پشت مربوطه صنایع دستی هر اعتقاد داشتند کار خود را بسیار حیاتی است به موفقیت آنلاین.

از یک طرف SEO تیم باید درایو ترافیک. دیگر باید در ارتباط با نام تجاری تجربه. هر دو بسیار ضروری و در عین حال استخدام تکنیک های بسیار متفاوت و ایده های. چگونه می توان طراحی سایت و سئو با هم زندگی می کنند در هماهنگی?

تیم طراحی

طراحان وب سایت ایجاد وب سایت با مشتری's مخاطب در ذهن است.

اغلب آنها بر این باورند کاربر's تجربه دیکته موفقیت است. ساده “آن را ساخت و آنها خواهد آمد” طرز فکر حاکم رویکرد خود را به طراحی سایت. که's نه همه بد است.

در سطح بسیار ابتدایی, خلاق, تیم های طولانی برای گفتن یک داستان است. از طریق طراحی و کپی این تیم با یک نام تجاری و صنایع دستی در جهان برای آن است. آنها ساخته شده است یک وب سایت با یک نگاه و موضوع; احساس و عطر و طعم. اغلب موثر ترین راه برای انتقال یک پیام از طریق رسا تر فن آوری های مانند AJAX, انیمیشن های فلش و سیلورلایت. حتی ادغام ویدئو (دفعات بازدید: youtube) تبدیل شده است بیشتر رایج با افزایش پهنای باند ،

طراحان می خواهید به استفاده از این فن آوری چرا که آنها در تعامل با کاربر است. فن آوری یکپارچه کمک می کند تا بگویم داستان برند و آن را طراحی به زندگی است. اگر فلش یا Silverlight را در سایت به طور کلی تجربه فریبنده تر و تعاملی پس از آن طراحان باید آنها را اجرا درآمده است.

جستجوگرها تیم

اگر یک طراح می گوید یک داستان و سپس جستجو مهندس را فراهم می کند جهت به سالن سخنرانی که در آن's گفت. SEO طرف به شدت بر ترافیک و دید باور یک وب سایت باید دیده و شنیده شود.

در حال حاضر در اینجا's تعجب. به یاد داشته باشید کسانی که سرد فن آوری های خلاق تیم می خواهد به استفاده از? خوب SEO می خواهد به استفاده از آنها را بیش از حد. آنها're فقط محتاط تر.

در حالی که یک جستجوگرها وب سایت می کند't نیاز به مستقیم, HTML, SEO تیم باید به در نظر گرفتن عنکبوت موتور جستجو. حتی اگر یک سایت با استفاده از آژاکس, مطالب کلیدی باید در دسترس عنکبوت برای نمایه سازی.

این است که در آن 2 تیم قفل شاخ. زمانی که خلاق می گوید فلش, جستجوگرها, شمارنده با CSS. زمانی که خلاق می خواهد هزینه های ناوبری جستجوگرها می خواهد مبتنی بر متن. پس چه's بیشتر مهم: تجربه و یا ترافیک ؟ که در سمت راست است ؟

سازش

آن را می't تمام توان در مورد بهینه سازی موتور جستجو. اگر شما درایو ترافیک به سایت و تجربه کاربر است که sub-par شما نا امید نه تنها کاربر اما مشتری به عنوان به خوبی. برعکس چه خوب است که چشم نواز سایت اگر هیچ کس نمی تواند آن را ببینید ؟ اینترنت به اندازه کافی بزرگ برای هر دو گروه تجربی طراحی وب سایت و بهینه سازی جستجو. آن را به اندازه کافی بزرگ است.

در حالی که همیشه آسان نیست طراح وب سایت و موتور جستجو مهندس می تواند به پیدا کردن راه هایی برای رسیدن به هر دو خلاق و جست و علاقه و بدون به خطر انداختن یکپارچگی یا نه.

کلید به چنین سازش آموزش و پرورش است. خلاق باید درک چگونه کار می کند جستجوگرها; SEO نیز باید درک اهمیت خاصی عناصر طراحی به نام تجاری و پیام رسانی. هر دو نیز باید در نظر بگیرید که چگونه بازدید کنندگان را به سایت. آنها برای پیدا کردن آن تنها از طریق جستجو ؟ خواهد شد و یا رسانه ها حمله رعد اسا (از جمله رسانه های اجتماعی) کمک به درایو ترافیک به سایت ؟ همه این عناصر باید در نظر گرفته شود که مذاکره طراحی و بهینه سازی مسائل است.

شما (مشتری) همراه اول

صرف نظر از بخش وابستگی ما طراحان وب و بهینه سازی سایت مهندس شما (مشتری) منافع قبل از خود را دارند. مشتریان می خواهید هر دو هویت نام تجاری و جستجوی دید. خلاق و بهینه سازی سایت تیم نیاز به کنار گذاشتن دشمنی خود را به منظور پاسخگویی به این انتظارات است.

گاهی اوقات شما ممکن است به چشم پوشی از یک ویدیو در صفحه چلپ چلوپ, یا ممکن است شما نیاز به بهینه سازی یک فلش microsite. حتی اگر شما مخالف با دیگر بخش's تاکتیک شما هنوز هم نیاز به آنها را برای رسیدن به اهداف پروژه است. مشتری ما مهم است. شما مهم است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید