چگونه برای نوشتن یک قاتل کایروپراکتیک ‘درباره’ صفحه

در مورد صفحات تقریبا در همه جا در وب است. شما آنها را در فقط در مورد هر سایت و وبلاگ و در حالی که به طور معمول در یک فرمت فشرده در تقریبا در هر سایت اجتماعی.

بسیاری معتقدند که در مورد صفحه است که به سادگی این منطقه از یک وب سایت که در آن مردم برای کشف بیشتر در مورد شما و عمل خود را.

اما با وجود اهمیت آن – که من سعی خواهد کرد برای متقاعد کردن شما از ما به عنوان همراه – صفحه مورد است که اغلب درمان به عنوان ‘را فراموش کرده اید صفحه از صفحات توسط اکثر پزشکان در هنگام راه اندازی خود را کایروپراکتیک سایت.

واقعیت

بدون در نظر گرفتن که در آن شما در مورد صفحه واقع شده است و اگر به درستی نوشته شده آن را باید به عنوان پل که طول می کشد یک بازدید کننده از یک غریبه به آشنایی حداقل و ممکن است به راحتی می تواند عامل تصمیم گیری در مورد اینکه آیا یا نه برای تماس با کسب و کار شما.

خوبی نوشته شده است “درباره ما” یا “درباره من” باید متقاعد کردن خواننده خود را که شما در واقع کسی است که ارزش گرفتن وقت برای شناختن بهتر است به دنبال و یا حتی تماس به برنامه ملاقات با.

اگر شما فکر می کنم شما در مورد اطلاعات می تواند با استفاده از کمی ارتقا چک کردن فرمول من به اشتراک گذاشته ام زیر و مدل مال شما بر این اساس خود را کایروپراکتیک وب سایت وبلاگ و سایت های اجتماعی.

1. به آنها بگویید که شما در حال

هنگامی که نوشتن یک صفحه درباره فرض کنیم که هر کس فرود بر روی آن است بالقوه مشتری جدید است. مطمئن شوید که شما موجود بیماران ممکن است گاهی اوقات مطالعه خود را در سایت خود را بررسی کنید در مورد صفحه; اما کسی ما را بیشتر نگران است که بالقوه بیمار که زمین را در سایت خود به هر دلیل و از طریق هر وسیله.

فکر می کنم خود را در مورد صفحه اساسا به عنوان یک فرصت به شکل سریع در پیوند با یک بیمار بالقوه.

یک روش ساده و موثر روش برای مقابله با خود را در مورد تولید صفحه اول دادن اصول بر شما و شرکت شما در یک مختصر و آسان برای خواندن فرمت.

خود بگویید خوانندگان زیر:

  • که شما
  • چه شما
  • زمانی که شما شروع به انجام آن
  • که در آن شما آن را انجام دهید
  • چگونه شما آن را انجام دهید

این را امتحان کنید به عنوان مثال:

دکتر آل اسمیت شده است هیئت مدیره گواهی فیزیوتراپ برای بیش از 20 سال در دامنه کوه کایروپراکتیک & مرکز سلامتی در XYZ شهرستان.

دکتر اسمیت (A. K. A. دکتر ‘آل’) ویژگی های موفقیت خود را با کمک به مردم از درد و به سرعت خود را آرام و موثر ستون فقرات تراز تکنیک های که او گذشته را صرف 2 دهه تکمیل.

در حال حاضر اعطا شده شما می توانید کمی بیشتر در عمق و حتی رنگارنگ تر از من اقدام, اما نکته من این مثال به شما نشان دهد که چگونه به سرعت و به راحتی شما می توانید اجازه دهید که خواننده می دانم که و که در آن شما هستند در حالی که همچنین قرار دادن یک پلاگین است که توضیح می دهد که چرا شما ‘بهترین در شهر.’

البته بسته به جایی که شما تمرین شما نیاز به خلاق با کلمات مورد نظر شما را انتخاب کنید به باقی می ماند سازگار با هیئت مدیره خود را بازاریابی مقررات.

2. آنها حقایق را

در حال حاضر از آن زمان به سینه چشمگیر حقایق در مورد شما و عمل خود را, و این جایی است که شما قطعا باید خلاق.

لیست آنها را در نقاط گلوله برای خواندن آسان و مطمئن شوید که برای قرار دادن اطلاعات مهم و با شما کار راه خود را به بیشتر های خاص و اغلب کمتر انتقادی از یک تصمیم گیری نظر اطلاعات است.

به یاد داشته باشید: کاربران اینترنت استفاده می شود برای گرفتن اطلاعات سریع; بنابراین شما لازم نیست که زمان زیادی به آنها غذا جزئیات شما احساس خواهد شد نوسان تصمیم خود را به شما یک امتحان کنید.

به عنوان مثال ممکن است:

  • ما کمک کرد بیش از 10,000 _________ ساکنان خارج از درد
  • به راحتی واقع در گوشه ای از ________ و __________
  • تمام برنامه های پزشکی بیمه پذیرفته شده

تمام راه را به پایین به

  • ملایم و موثر مراقبت

شما می خواهید به تمرکز بر روی آن را محدود به فقط اطلاعاتی که شما این باور را بالا بردن آگاهی خود را از اینکه چرا شما را حس برای آنها.

3. پایان آن با Bling

در حال حاضر شما نیاز به اضافه کردن یک کمی شعله ور شدن به صفحه به طوری که شما را از چشم کاربر به سایر اطلاعات است که کمک خواهد کرد که افزایش آشنایی و اعتماد شما.

اضافه کردن یک عکس از شما و حتی یک زن و شوهر از شما با کارکنان خود را. من حتی توصیه می کنیم با استفاده از تصاویر شما همه در یک کلینیک تابع مانند گذشته خود را برای کریسمس یا جشن های دیگر. حرفه ای اما سرگرم کننده است که شما می رویم به. شاید حتی خود طراح وب همپوشانی تصاویر کمی پس از آن عکس نمایش شخصیت.

یکی دیگر از راه های ساده برای ادویه تا خود را درباره صفحه است که شامل یک گواهی نامه است که به طور خاص در مورد شما و کارکنان خود را. محل آن را در امتداد بالا یا در پایین صفحه در مورد و آن را در کمی بزرگتر اندازه فونت و رنگ های مختلف از اطلاعات است که در غیر این صورت بر روی صفحه است.

یک نکته نهایی

به عنوان اینترنت همچنان برای تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر اجتماعی شما متوجه شده است که راه مردم نوشتن در وب (مانند ارادتمند شما) در حال تبدیل شدن به طور قابل توجهی کمتر سفت و سخت. شما می خواهید به نگه داشتن آن در ذهن شما به عنوان سرمایه گذاری بیشتر به خود را آنلاین بازاریابی کایروپراکتیک.

پس به جای اینکه فقط به یک هدف توضیحات سعی کنید برای به تصویر کشیدن کمی از شما و درمانگاه شخصیت. این نشان می دهد که خود خواننده است که خود را در کلینیک کایروپراکتیک یک جای خنک می شود و تا زمانی که شما در حال گرفتن پشت خود را ثابت شما نیز ممکن است یک تجربه لذت بخش در حالی که انجام آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *