چگونه برای تولید یک جستجوگرها گزارش برای وب سایت شما

[ad_1]


تولید جستجوگرها موثر گزارش شده است که یکی از حیاتی ترین بخش از کل فرآیند SEO. قبل از اینکه شما شروع به بهینه سازی موتور جستجو شما نیاز به یک گزارش کامل آماده برای وب سایت خود را. شما همچنین به خاطر داشته باشید که گزارش های شما می خواهم برای تولید.

برچسب عنوان گزارش

برچسب عنوان مهم است که نه تنها از دیدگاه جستجوگرها بلکه از خوانایی جنبه. تگ عنوان به ما می گوید همه چیز در مورد صفحه وب خود را. عنوان صفحه است مانند یک انسان و نام ما را فراهم می کند مقدار اطلاعات ارزشمند در مورد صفحه وب است. این حیاتی است که بدانید که کاشی برای هر صفحه باید متفاوت باشد و باید منسجم با آن صفحه مطالب تنها.

تگ عنوان است محصور در تگ عنوان.

E. g.

<title>جستجوگرها PPC, SEM, بهینه سازی موتور جستجو | SwamiSEO</title>

نه این که نام وب سایت اصلی اضافه شده است در گذشته (اختیاری)

متا تگ Keyword گزارش

کلمات کلیدی بدون شک مهم ترین بخش از بهینه سازی موتور جستجو. مسن روبات موتور جستجو به شدت متکی به متا تگ ها و کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی را در اجازه دادن به روبات پیدا کردن اطلاعات در مورد یک صفحه وب. مدرن ترین ربات ها هنوز هم تکیه می کنند اما آنها در حال حاضر نیز استفاده از روش های دیگر برای پیدا کردن مناسب ترین صفحه برای هر کلمه کلیدی داده شده.

کلمات کلیدی متا تگ محصور شده است در زیر عنصر است. در زیر یک مثال از کلمه کلیدی متا تگ

<meta name=keywords content="SEO, SEO Report, PPC, SEM, Search Engine Optimization, Pay Per Click, Search Engine Optimization">

وجود دارد هیچ ثابت دستورالعمل برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی است که شما می توانید اما بدیهی است که شما باید در بیش از استفاده از این ویژگی است که می تواند خود را به خطر اندازد SERPS موقعیت.

متا تگ توضیحات گزارش

توضیحات متا تگ جزئیات مختصری در مورد این صفحه و آن را باید نگه داشته شود. یک مثال از توضیحات متا تگ.

<meta name=description content="SwamiSEO is London based SEO Company offering Guaranteed top 10 position in search engines.">متن

تمام مطالب بین



برچسب ها تشکیل بدن از هر صفحه وب. این محل که در آن همه از خود بدنه اصلی مطالب است. لازم به ذکر است به یاد داشته باشید که روبات موتور جستجو را ببینید صفحه را در همان راه به عنوان انسان با چشم می بینم. آنها به عنوان خوانده شده صفحه در یک سفارش. بنابراین منظور از متن نیز مهم است و شما باید مراقبت از آن را. یک جستجوگرها خوب گزارش باید تولید مطالب بدن و باید با ارائه یک شرح آن است.

تگ H1

برخی از موتورهای جستجو به اهمیت تگ های H1, بنابراین شما باید با قرار دادن تگ H1 است که می تواند کلمه کلیدی اصلی از آن صفحه نیز قرار دادن تگ H1 مهم است.

تگ H2

اگر اختیاری شما همچنین باید بررسی برای وجود تگ های H2 در صفحه بدن.

آدرس

اگر اختیاری اما انتخاب URL برای وب سایت خود باید در نظر گرفته شود اهمیت زیادی برخوردار است. اگر شما به در حال حاضر آدرس خود را ثبت و سپس شما می توانید چیزی در مورد آن. اما اگر شما هنوز هم فکر کردن از یک URL مناسب نگه دارید و سپس آن را مطابق با وب سایت خود را با کلمات کلیدی و اصلی.

به طور خلاصه کامل SEO گزارش باید شامل موارد زیر:

* برچسب عنوان تجزیه و تحلیل

* کلید واژه Desnsity گزارش

* کلمات کلیدی متا تگ گزارش

* توضیحات تگ متا گزارش

* متن گزارش

* در لینک صفحه گزارش

* محبوبیت لینک گزارش

* خروجی لینک گزارش

* IMG ALT Attribute گزارش

* بالا 1o لینک ورودی Optimizer گزارش

* چگالی کلمه کلیدی گزارش

* کلید واژه برجستگی گزارش

* رتبه صفحه گزارش

* لنگر متن گزارش

* جامع خلاصه

* پیشنهادات برای بهینه سازی

ابزار برای تولید SEO Report

وجود دارد بسیاری از مفید SEO گزارش تولید ابزار بسیاری از آنها تجاری هستند اما شما همچنین می توانید بسیاری از ابزار رایگان است که می تواند بسیار مفید باشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید