چگونه برای بهینه سازی جستجوگرها خود را برای همراه اول

چه موبایل SEO?

با افزايش رقابت در آن در حال تبدیل شدن به تدریج سخت تر برای شرکت های وب سایت را در موتورهای جستجو و در نتیجه افزایش ترافیک. وجود دارد نیاز به جستجو برای فن آوری های جدید است که به برخی از نوع بازخورد و آن را از این جستجو است که به همراه SEO آمد. تلفن همراه SEO شامل تکنیک های بهینه سازی سایت برای سیستم های تلفن همراه. با این حال, تلفن همراه, جستجوگرها باید در نظر گرفته شود یک تکنولوژی تنها در گوشی های تلفن همراه بلکه در هر سیستم با یک رابط تلفن همراه است که می تواند دسترسی به وب است. تفاوت بین استفاده از تلفن همراه SEO سنتی جستجوگرها است نه بیش از حد بزرگ است. تکنیک های اساسی از جمله به عنوان کلمه کلیدی استفاده و پیوند ساختمان را به طور معمول استفاده می شود در اینجا. لازم است به حساب آورد که کاربران تلفن همراه باید بسیار متفاوت عادات سنتی کاربران است و این (قابل توجه) تفاوت که بیشتر تحریک تکامل آن است.

موتورهای جستجو مقابل Mobile SEO

بر خلاف باور عمومی در موتورهای جستجو شده است تطبیق با فناوری های جدید. موتورهای جستجوی سیستم همراه با دیگر تلفن همراه دسترسی به سیستم در حال حاضر همراه خود و موتورهای جستجو. دستیابی به موفقیت بزرگ در منطقه ——دسترسی به تلفن همراه گوگل موبایل که باعث می شود دستگاه تلفن همراه خود را و دسترسی به امکانات گوگل مانند جی میل و نقشه های گوگل.

– Google Sitemaps برای موبایل

– بینگ موبایل دوستی ابزار تست

بسیج وب سایت خود را و پیدا کردن که چگونه موبایل SEO و یک تماس اقدام می تواند کمک به تبدیل بیشتر فروش در حالی که ارائه یک تجربه مشتری بهتر.

چگونه شروع کنیم ؟

همانطور که قبلا ذکر شد, تکنیک های درگیر در تلفن همراه SEO متفاوت نیست از سنتی تکنیک های SEO. ایجاد محتوای با کیفیت با کلمات کلیدی و بهینه سازی با استفاده از لینک مجریان خوب و ساختن لینک برای موبایل, موتورهای جستجو است که یک شروع خوب است. بزرگترین تفاوت این است که چگونه به آن را آسان تر برای این تلفن همراه موتورهای جستجو برای پیدا کردن و فهرست سایت های تلفن همراه به درستی.

نقشه و ساختار

در ابزار وب مستر گوگل یک بخش کامل در تلفن همراه, نقشه, توضیح ساختار آن و سایر مشخصات به صورت صحیح نقشه سایت تنظیمات. یک موبایل نقشه سایت فقط می تواند شامل آدرس ها که در خدمت محتوای وب موبایل باقی مانده لینک ها را نادیده گرفته شدن توسط گوگل. نقشه در حال حاضر پشتیبانی و به طور خودکار تشخیص زیر زبان نشانه گذاری:

– غیر-تلفن همراه (این شامل بسیاری از مطالب)

– موبایل XHTML مشخصات (WAP 2.0)

– WML (WAP 1.2)

– CHTML (iMode)

اعتبار این کدهای ضروری است. اعتبار اجازه می دهد تا کد کامل اصلاح به طوری که می توان آن را توسط هر دستگاه بدون مشکلات عمده. برخی از دستگاه ها به سادگی می تواند به عنوان خوانده شده صفحات هستند که 100% معتبر. یک چیز نهایی است که گوگل همیشه با استفاده از HTTP “قبول” هدر به صراحت دولت که سایت باید بازگشت اسناد با محتوای تلفن همراه به جای استاندارد HTML است. اگر سایت خود را مطابق با این استاندارد محتوای تلفن همراه خواهد شد به درستی crawled شده توسط گوگل خزنده.

کلمات کلیدی

استفاده از کوچکتر کلمات کلیدی نشان داده شده است در بهینه سازی تلفن همراه از آنجا که با توجه به بررسی آنها مناسب تر به کاربران تلفن همراه. همه این را حس می کند که از نظر ما چه مقدار فضای در دسترس در دستگاه های تلفن همراه است که تا حد زیادی محدود کردن استفاده از جستجوهای گسترده ای. این تمام تفاوت را بعد از آن همه خواهد شد و همه بستگی دارد چگونه محتوای ارائه خواهد شد و نمایش داده شده بر روی دستگاه تلفن همراه است که می تواند طیف وسیعی از آندروید یا آی فون به یک کاملا منسوخ شده دستگاه تلفن همراه. همه این عوامل تاثیر تحقیقاتی از این نوع کاربر است. به گفته گوگل یک جستجو توسط دستگاه تلفن همراه به طور متوسط 15 کاراکتر در حدود 30 کلید و حدود 40 ثانیه انجام شود.

ویژگی

سعی کنید برای بهینه سازی وب سایت تلفن همراه خود را با آنچه کاربر نیاز دارد. تلفن همراه مشخصات کاربر است که معمولا به جستجو برای چیزی بسیار خاص است. جستجوی خود را خواهد شد بسیاری در مورد وضعیت که در آن کاربر می یابد خود را. آنها ممکن است انجام جستجوهای محل در حالی که در حال حرکت مانند جستجو برای یک رستوران خاص و یا زمان پرواز. اما کاربر نیز می تواند در راحتی از خانه خود را با جستجو برای یک آهنگ ساده یا فیلم برای سرگرمی خود را. آن جالب است برای ایجاد صفحات خاص و لینک برای این بازدید کننده, جلوگیری از آنها را از داشتن به نوع بیش از حد برای پیدا کردن آنچه او به دنبال آن است و همچنین به عنوان را آشکار (و شهرت) اطلاعات ضروری دور انداختن حواس او را پرت و اطلاعات عمومی.

شتاب صفحه موبایل (آمپر) پروژه توسط گوگل

آمپر مخفف Accelerated صفحات تلفن همراه که صفحات سایت بهینه سازی شده برای ساده و تقریبا بارگذاری فوری زمانی که دسترسی از طریق دستگاه های تلفن همراه. این پروژه منبع باز است ابتکار عمل را از محتوای اصلی ناشران و شرکت های فن آوری با هدف بهبود کل مطالب اکوسیستم برای دستگاه های تلفن همراه. در واقع یک صفحه آمپر دارای یک معماری که اولویت سرعت بارگذاری صفحه. این معماری است که به تقسیم 3 تنظیمات مختلف:

– AMP HTML: متفاوت کدهای HTML با محدودیت و پسوند فراتر رفتن از پایه HTML. بسیاری از تگ های خود را در حال عادی HTML, اما برخی به جای آمپر-برچسب های خاص;

– AMP JS: مسئول برای حصول اطمینان از رندر سریع از آمپر صفحات. عملکرد اصلی آن این است که به ارائه آسنکرون همه چیز را که خارجی است به طوری که هیچ عنصر از صفحه را بلوک می تواند ارائه یکی دیگر;

– گوگل AMP Cache: اختیاری است اما فروشگاه تمام صفحات در AMP HTML ذخیره شده در سرورهای گوگل و بهبود عملکرد خود را به طور خودکار. شرکت های دیگر نیز ممکن است خود را توسعه آمپر کش.

هنگامی که انجام یک جستجو در گوگل با استفاده از تلفن همراه پیکربندی آمپر صفحات مشخص شده را با مخفف. هنگامی که شما با کلیک بر روی یک نتیجه مشخص شده به عنوان آمپر نسخه ساده شده ای از بارهای صفحه تقریبا بلافاصله. همچنین بسیار آهسته صفحات در حال دریافت یک علامت هشدار برای این مشکل در نشان دادن بیشتر و بیشتر اهمیت داشتن در حال بارگذاری سریع وب سایت (شما همچنین می توانید چک کنید و درخواست برخی از نکات برای بهبود سرعت بارگذاری سایت خود و جلوگیری از این منفی هشدار در وب سایت خود را).

هنگامی که پیکربندی یک صفحه آمپر می شود نسخه دوم از صفحه با همان محتوا به عنوان نسخه اصلی که به طور کلی با شناسایی “/ amp” در پایان این لینک که باعث می شود آن را آسان تر برای شناسایی عملکرد خود را در انزوا در وب گزارش تجزیه و تحلیل ترافیک. این نیز به پایان می رسد تا بالا بردن سوال دیگر این است که می تواند تبدیل به یک مشکل محتوای تکراری.

مطالب

به عنوان سنتی, جستجوگرها, چالش این است که به تولید مربوط به محتوای با کیفیت است که کاربر اغلب به نظر می رسد برای موافقت با محل سکونت خود و اطلاعات خود را نیاز دارد. این اطلاعات باید ارائه شده در یک راه دسترسی تضمین کاربر تحرک صرف نظر از محتوای دستگاه و مرورگر استفاده می شود. اضافه کردن فن آوری های جدید و تطبیق آنها را به آنچه کاربر نیاز دارد به طور فزاینده ای ثابت نقش مهمی را در منطقه ما. دانستن چگونه به تجزیه و تحلیل هر نقطه مطالعه جوانب مثبت و منفی و مقایسه با فن آوری های موجود است فقط چیزی که به انجام است.

همه این است که هیچ تفاوتی ندارد وقتی که می آید به بهینه سازی سایت های تلفن همراه. بنابراین نمی اتلاف وقت دریافت ایده ها و نظرات و جستجو در تمام منابع ممکن است. فن آوری های جدید می آیند تا در هر روز است. آیا نمی شود آخرین به آنها را کشف!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *