چگونه برای افزایش نمره کیفیت برای AdWords گوگل

به عنوان کسی که انجام هر گونه کار جدی با گوگل AdWords می داند نمره کیفیت نقش عمده ای در هزینه آگهی در AdWords. درک چگونه کار می کند و بهبود آن می تواند به کاهش هزینه های خود را توسط عمده سطوح.

برای شروع دقیقا چه کیفیت نمره ؟ نمره کیفیت یک رقم بین 1 و 10 تعیین شده توسط گوگل. این مجموعه منحصر به فرد برای هر کلمه کلیدی در حساب AdWords. 1 بسیار بد و 10 است که به خوبی به عنوان آن می شود.

پس چگونه در این شماره مجموعه و چه اثر آن را داشته باشد ؟ راه دقیق آن را واقعا شناخته شده برای مطمئن شوید که به جز کسانی که نوشت: الگوریتم گوگل است. اما اصول آن شناخته شده است. با درک دقیقا آنچه می رود به نمره سپس شما می توانید خود را افزایش دهد QS (کیفیت نمره) برای هر یک از کلمات کلیدی خود را.

بخش عمده ای از QS است که بر اساس ارتباط این کلمه کلیدی به صفحه ای که آگهی خود را در گروه آگهی ارسال به کاربر. اگر شما در مناقصه کلیدی “غذای سگ” و ارسال آنها را به یک صفحه در مورد موتورهای دیزل شانس خود را QS خواهد بود 1 و شما مجبور به پرداخت حداقل $10/کلیک کنید. گوگل دوست دارد ارتباط به دلیل آن باعث می شود بازدید کنندگان خوشحال با آنچه که آنها در بر داشت.

بنابراین اساسا این مطلب مربوط به صفحه فرود خود را به کلمات کلیدی که در گروه آگهی خود را بالاتر نمره کیفیت خواهد بود. در حالت ایده آل کلمات کلیدی شما در حال مناقصه در واقع به نظر می رسد جایی در صفحه فرود. این به شما کمک زیادی می کند اما نه تنها بخشی از خوب QS.

برای دریافت جامد QS شما نیاز به همچنین یک جامد وب سایت. نه فقط صفحه فرود, اما به نظر می رسد که کل سایت را برای دیدار با نیازهای خاص. من در واقع صحبت به طور مستقیم به گوگل در مورد این (از طریق AdWords تکرار) برای اطمینان از این – اما وجود دارد چند چیز شما می خواهید سایت خود را به خوبی QS: یک صفحه تماس با ما سیاست حفظ حریم خصوصی و حداقل سه صفحه از محتوای جامد. صفحه تماس با بدان معنی است که وجود دارد واقعا کسی وجود دارد به صحبت کردن که این همه خودکار. این به این معنی در چشم گوگل با کیفیت بالاتر در سایت. سیاست حفظ حریم خصوصی است و فقط برای پوشش همه ته و فقط یک ایده خوب است. و صفحه از مطالب فقط نشان می دهد که وجود واقعی مواد در این سایت و آن را به یک صفحه وابسته به تغییر مسیر برای سود خالص.

گوگل مراقبت در مورد کیفیت سایت – این است که چرا QS است به نام نمره کیفیت. بنابراین تا زمانی که شما خوب و با کیفیت بالا سایت و صفحه شما در حال ارسال جستجوگر منطبق با آنچه که آنها در تایپ, شما می توانید بسیار بالا QS است.

به طور متوسط یک پایه QS شروع خواهد شد در 7. اگر شما از کلمات کلیدی شما در مناقصه به طور خاص ذکر شده در صفحه این نمره شروع به بالا رفتن. چگونه این می تواند هزینه های شگفت انگیز است. من به برخی از نمونه:

  • در یکی از مشتری های من را AdWords کمپین من یک آگهی در گروه با ترکیبی از کلمات کلیدی. در این گروه آگهی کمترین QS است 7. ک برای کلمات کلیدی با QS از 7 است که در بازه اما هزینه های بالاتر در حدود $0.20-0.50. من چند کلمه کلیدی در این آگهی با QS 10 و بالاترین ک برای هر یک از این است… $0.01. شما می توانید انجام محاسبات ریاضی در چه مقدار از این می توانید ذخیره کنید.
  • در یکی دیگر از حساب مشتری من یک گروه آگهی آمیخته با کلمات کلیدی. من پرداخت به طور پیش فرض از $0.30/با کلیک بر روی این کلمات کلیدی. برای کلمات کلیدی با QS از 7 متوسط موقعیت 3-3.5. برای کلمات کلیدی من QS از 10 با من پرداخت اما متوسط موقعیت 1.5 است. این بدان معنی است که من می تواند رها کردن ک من برای QS 10 کلمات کلیدی و پرداخت هزینه بسیار کمتر برای موقعیت های مشابه به عنوان دیگر کلمات کلیدی.
  • و برای یک سوم مشتری که دارای یک AdWords کمپین با به خصوص گران, کلمات کلیدی, من یک آگهی در گروه با ترکیبی از کلمات کلیدی. کلمات کلیدی با QS از 7 نیاز به یک قیمت از $1.50-2.50 هر کلیک به نظر می رسد بر روی صفحه اول است. کلمات کلیدی با QS از 10 صفحه اول پیشنهاد از $0.55-0.85. این است که در مورد یک سوم از هزینه.

حالا که شما یک ایده از چه نوع تاثیر مناسب QS است, شما باید با انگیزه به مطمئن شوید که شما در حال ارسال جستجوگران که در نوع خاصی از کلمات کلیدی به صفحات مناسب.

بررسی کنید و ببینید چه QS است برای کلمات کلیدی خود را شما می خواهید برای رفتن به سفارشی کردن ستون ها را در خود آگهی ، در AdWords رابط شما با کلیک بر روی دکمه در سمت راست بالای کلمات کلیدی خود را در داخل گروه تبلیغاتی است که برچسب “فیلتر و نمایش” و سپس کلیک بر روی “سفارشی کردن ستون”. در اینجا شما را فعال کنید “نمره کیفیت” ستون و سپس به ترتیب آن را به جایی که شما آن را می خواهم.

به درستی شکستن کلمات کلیدی خود را به گروه های آگهی مناسب شما می توانید با قرار دادن تبلیغات برای قرار دادن بازدید کنندگان به صفحات مناسب. این کمک خواهد کرد که شما را تبدیل به کاهش هزینه های خود را با افزایش نمره کیفیت و همچنین کمک به شما سفارشی آگهی خود را کپی مناسب برای افزایش CTR. تلاش خود را برای افزایش QS خوب است به دلایل مختلف اما من می خواهم به شدت توصیه درک همه از این برای بهبود AdWords خود را تجربه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *