چگالی کلمه کلیدی ابزار چک

چگالی کلمه کلیدی تعریف چه یک کلمه کلیدی چیست ؟

اگر شما به بهینه سازی موتور جستجو یا SEO مردم اغلب آن تماس بگیرید و شروع به دانستن کمی در مورد آن من مطمئن هستم که شما تا کنون شنیده ام در مورد افراد و یا وب سایت های بحث در مورد چگالی کلمه کلیدی.

چگالی کلمه کلیدی است که یکی از با ارزش ترین عامل موتورهای جستجو (SE) الگوریتم. اجازه دهید تعریف کلید واژه برای اولین بار چه کلمه کلیدی چیست ؟ یک کلمه است یک کلمه یا یک عبارت است که بارها و بارها نوشته شده در یک صفحه وب. کلمات کلیدی بسیار مهم برای بهینه سازی یک صفحه وب یافت می شود توسط خوانندگان در موتورهای جستجو صفحه نتیجه.

حالا که ما درک آنچه که یک کلمه کلیدی است که من مطمئن هستم شما نیز می خواهید در مورد چگالی کلمه کلیدی. آنچه در آن است ؟ چگالی کلمه کلیدی است درصد یا اعداد نشان دهنده چگونه اغلب کلمات کلیدی گنجانده شده در یک صفحه وب.

بیایید می گویند که شما باید 300 کلمه در یک صفحه و شما تکرار کلمه کلیدی خود را در این صفحه اغلب خود را درصد خواهد بود و بالا تر از قرار دادن کلمه کلیدی مشابه در 1000 کلمه نوشته شده صفحه وب.

مدیران نه تنها آگاه از چگالی کلمه کلیدی, اما آنها مراقبت از ارزش کلمات کلیدی خود را به عنوان به خوبی.

آنچه منظور من در اینجا این است که هنگامی که شما برنامه ریزی برای کسب درآمد از وب سایت خود و یا کسب درآمد فوق العاده از سایت های خود را در این مورد با حستبلیغ گوگل, شما باید بدانید که کلمات کلیدی می توانید تعیین کنید که چگونه بالا شما نرخ تبدیل است.

وجود کلمات کلیدی که شما را در بدست آوردن پول از طریق حستبلیغ بسیار بالا و برخی از آنها بسیار کم است. این ناشی از چه رقابتی کلمه کلیدی خود را است.

تحمل چگالی کلمه کلیدی متفاوت از یکی از موتورهای جستجو به دیگری.
هر کس با استفاده از مورد علاقه خود را در موتورهای جستجو برای جستجو برخی از شرایط استفاده از اطلاعاتی که آنها نیاز دارند.

به ذکر برخی از آنهایی که بزرگ ما, گوگل, یاهو, بینگ, بپرسید, و برخی از دیگران است. کسانی که وب سایت باید قوانین مختلف در مورد چگالی کلمه کلیدی در صد از یک صفحه وب در حالت ایده آل می تواند باشد.

اجازه دهید نگاهی نزدیک تر در گوگل بزرگترین موتور جستجو تا کنون گوگل می پذیرد بین 2% تا 4%. سایر موتور های جستجو مانند یاهو این اجازه می دهد تا یک صفحه وب را به حدود 5 درصد است. بهترین خواهد بود از 2% کنید و سعی کنید برای بهینه سازی صفحه خود را در همان زمان بررسی خوانایی صفحه زیرا به تازگی اکثر موتورهای جستجو شامل خوانایی محتوا به عنوان رتبه بندی خود را از جنبه های.

آنچه در آن به معنی بهینه سازی سایت شما برای بازدید کنندگان خود را برای اولین بار و پس از آن برای موتورهای جستجو

بیش از حد کلمات کلیدی در صفحه وب شما را در معرض خطر وب سایت خود را به پرچم به عنوان دادن چون از کلمه کلیدی چاشنی .

ابزار و راه هایی برای بهینه سازی صفحه با چک کردن چگالی کلمه کلیدی.
گرفتن وب سایت خود را ذکر شده در صفحه اول موتورهای جستجو است که هر وب مستر رویاهای به ویژه برای بازاریابان وابسته و کسب و کار صاحبان وب سایت است.

برای به دست آوردن یک شانس بودن در صفحه اول رتبه بندی برای آنها به معنی ترافیک بیشتر و بیشتر فرصتی برای سود معامله با مشتریان است.

کسانی که تلاش خواهد شد تنها اگر خود را در صفحات وب به خوبی SEO بهینه سازی.

اگر صفحه وب خود را که ساخته شده توسط وردپرس شما بهترین افزونه SEO به شما کمک کند چک کردن چگالی کلمه کلیدی در صد هر یک از صفحات است.

اگر شما نمی وجود دارد ابزار آنلاین رایگان است که می توانید آن را برای شما وجود دارد.

موتورهای جستجو بهینه سازی کار ساده ای نیست اما اگر شما صبر ابزار و پشتکار من مطمئن هستم که نتیجه این خواهد بود کاملا مثبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *