چه رتبه?

[ad_1]

شانس هستند که شما شده اند در اینترنت و گشت و گذار شده است در داخل و خارج از وب سایت ها به دنبال اطلاعات با ارزش مربوط به یک موضوع مورد علاقه و یا تحقیق یک موضوع برای مدرسه یا محل کار. به شما به عنوان نوع در کلمه کلیدی(بازدید کنندگان) شما مطابقت اطلاعات شما در جستجوی در گوگل شما می آیند تا با 10 ، 000 صفحه از اطلاعات. آن را تقریبا غیر ممکن است به از طریق هر یک بنابراین شما محدود کردن جستجوی خود را با اضافه کردن بیشتر منحصر به فرد از کلمات کلیدی است. در اینجا تعدادی از صفحات را کاهش می دهد به حدود 1000. هنوز هم این است که بسیاری از صفحات اما شما شروع به دنبال از طریق این اطلاعات برای پیدا کردن آنچه شما می خواهید.

به عنوان شما را از طریق 10 لینک در صفحه تصادم ایجاد صدا! اطلاعات شما نیاز به پیدا کردن در اول و دوم به ترتیب رتبه. شما تعجب که چگونه آنها در یک رتبه بالا در گوگل ؟ شما ممکن است فکر می کنم آن را بسیار گران قیمت به سایت که در بالای پشته. چیزی خنده دار است با یک کمی می دانم که چگونه و حدود 75 شما بیش از حد می تواند برای بالا.

بهینه سازی موتور جستجو و یا “SEO” تبدیل به یک استاندارد در صنعت طراحی وب سایت, هر مشتری از طراح وب سایت خوب می خواهد شماره یک در کلمه کلیدی خود را و ممکن است مایل به پرداخت پول اضافی برای دریافت وجود دارد. طراح وب سایت خوب را به لباس یک وب سایت صفحه اصلی برای مطابقت با نیازهای مشتری خود را در کلمات کلیدی خاص. مشتری نیز خواهد پرداخت بیشتر برای انحصار باقی می ماند دست نخورده وجود دارد. SEO تبدیل به یک تو رفتگی در دیوار برای بسیاری از شرکت های وب. آنها می دانند که اگر آنها می توانند این شرکت به سرعت بالا کلمه از دهان مفید خواهد بود نسبت به کسب و کار خود را.

از طریق تخصصی متا تگ ها (مخفی گروهی از کلمات کلیدی) طراح وب را استراتژیک کلمات کلیدی چندین بار در نوار عنوان کلمات کلیدی و حتی به عنوان متن پنهان. برخی از موتورهای جستجو فهمیده اند که این کلاهبرداری از تجارت و ممنوع کرده اند وب سایت های خاص از شاخص های خود را. گوگل تبدیل به موتور از انتخاب برای بسیاری از مردم امروز است. وجود دارد متفاوت است گوگل با استفاده از منطق برای محاسبه رتبه صفحه و کلمات کلیدی است که تنها بخشی از آن است.

گوگل در واقع با استفاده از تخصصی معادله ریاضی به جای سایت خود را در یک پیش تعیین شده سفارش دهید. چیزهایی اول اول, اگر وب سایت شما یک کلمه کلیدی است که به طور خودکار به شما یک نقطه بالا. آن زمان را به حرکت کردن صفوف و شما باید ثبت نام با گوگل به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به درایو رتبه خود را به سمت بالا. اما فقط داشتن حق URL (Universal Resource Locator) را تضمین نمی کند نقطه بالا یا. شما همچنین باید تعویض و یا رفت و برگشتی لینک با دیگر کاربران گوگل. بیشتر به شما استفاده از گوگل وب سایت هایی که ایندکس سریع تر و بالاتر سایت خود را در صفوف.

یک ربات گوگل را به سایت خود را اغلب بنابراین در ادامه به تغییر کد خود را و نگه داشتن چک کردن رتبه آن و وضعیت. در نهایت سایت خود را رانندگی صفوف و زمین در بالا. ممکن است زمان و کار می کنند اما شما از آن آویزان نگه داشتن آن وجود دارد هنگامی که شما استخدام ترکیب مناسبی از کلمات کلیدی با لینک کلیک کنید. برخی از شرکت ها می تواند شارژ تا 1000 $برای نقطه بالا آنها را استخدام تکنیک های مشابه حتی اگر آنها نمی خواهند شما بدانید این است. نگه داشتن خود را در متا تگ کلمات کلیدی و محتوا در خط با کلمات کلیدی خود را و به طور مداوم نگاه کنید به بهینه سازی آنها. تحت هیچ شرایطی به افراد دیگر کلمات کلیدی از کد خود را; این است که به طور بالقوه خطرناک است که شما می تواند نقض قوانین کپی رایت.

موفق باشید!!!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *